![]() |
Dat is niet cool heb ik ook eens gedaan. En toen begon zo'n kind ontzettend tegen me te schelden enzo... Dus ik ertug schelden. Volgende dag kom ikt huis krijg ik op mn kop van mn ma en mn broertje. waar ik mee bezig ben geweest en waarom ik dat kind voorroot had gescholden. maar ze had er niet bijgezegd dat zij begon. En trouwens mn broertje heeft allemaal van die wannabe BrEezaH'z in zn lijst. En als ik zeg dat ze n BrEeZah naam hebben moet ik ze helemaal gaan uitleggen wat het is :?
|
Ja mijn broer heeft ook allemaaal wannabebreezers :D
|
ik eet ook weleens patat in gent8{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vlaamse frietekkes éh:+
|
Mijn zusje heeft alleen maar Sk8tErS in haar lijst ;) 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:'( :d :d :d |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn eusje is wel koel huh ;) :) :d 8) |
Citaat:
Nu ja, moet dat trouwens niet meer weten, vroeger was dat altijd zo "hier, dien moet je op je msnlijst zetten"... uiteindelijk meegemaakt dat mn lijst "vol" was, kon niemand meer toevoegen :| Dan maar eens supergrote kuis gehouden... Nu nog maar 80mensen :) |
Mijn broer is een skater wannabee, dus als je ze msn mot :p
|
Citaat:
PM me maar ;) |
Citaat:
Tis nu toch etenstijd ;) |
Skaters.. :no: Moet ik altijd denken aan dat ene liedje dat het dak in brand stond ofzo |:(
|
Citaat:
Het waren dan nog eens de domste kereles die ik ooit gekend heb.. sindsdien ben ik anti-skaters :thumbsup: |
Citaat:
|
mini-skatertjes vindik best wel schattig :) met petje op,wijde broek waar ze zelf over vallen,t-shirt die mn pa zou passen,en het eeuwige skateboard waar ze nix mee kunnen,ik blijf ze schattig vinden :)
|
Citaat:
|
:no: Zoiets kan toch nooit wat worden :(:x
|
Citaat:
Michiam van muh klas is ook al eens met skateboard naar school gekomen paar weken terug :yes: Maar... pfff :p Ik denk dat mijn zusje ze gewoon add op msn voor de broeken ofzo ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen..... :no:|:(
|
Citaat:
De gel... Die zo kei lekker ruikt... :9 Jah, tis wel vrij tot zeer geil :] |
Citaat:
Soms zijn we best wel eng huh ;) |
Als om dit onderwerp gaat vreselijk eng :{:no: Straks motten ik en BW nog skater worden, zie je t voor je :(:no:
|
Citaat:
Of ik zie de paardrijders al toekomen met hun paard :Y) |
Citaat:
ik snuif gel:yes: :$ |
Citaat:
|
Citaat:
[alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat mijn broer een week met een pot gel doet en ik een maand :p] |
Citaat:
*neemt paard* *vertrekt in galop :p* Zie het me al helemaal voor me ;) :yes: |
ik vind ut alleen maar zielig :{
|
Citaat:
[en dat zijn ook me vriendjes niet :p] |
Citaat:
Of we dwingen jullie gewoon in te smeren met gel en rond te lopen met jullie broek over je kont :9~ |
Citaat:
Gel is gewoon geil :p |
Citaat:
*evil grin* :] Aja, muh zusje was wel geinteresseerd...ofzo Nicky: *Jah, tis goed al goed, maar ik kom wel nie veel op msn* |
Tssss... Ik ga nog liever dood denk ik dan dat ik zo voor lul ga lopen :huh: :? Neuj, ik doe minstens 2 tot 3 weken met een pot gel, draag géén wijde broeken die van me kont zakken (gewoon van die cars met blokken erop :? Of gewone, zwarte ofzo), en das al meer dan genoeg :+ Inderdaad, ik word nog liever kakker :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die klinkt altijd zo... Eigelijk is ze net men moeder :] |
Citaat:
|
Citaat:
Enne, ik gebruik 'redelijk' wat gel, van die groene fructis geloof ik :? Maar dat moet ook wel, anders ziet t nie uit :no: Bovendien is teveel gel ranzig, daarvan krijg je roos. |
Citaat:
Gel of wax? :p Ik heb ook een fructiscollectie :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.