![]() |
m'n vorige relatie duurde 7 maandjes
Nu ben k al 6 maandjes in :love: en dat gaat hoop k nog heel lang dure :) |
niet lang. vaak 1 nacht, enne ook heel wat keertjes een week, of 2 weken. 3 weken was me laatste en 1 maand ofzo is me langste... tja, t ligt aan mij, en dat weet ik. Maar sommige meiden werken ook totaal niet mee om me op t goede rails te zetten. Dan gaan ze zich ergeren aan me, en erger ik me aan hun. boem. einde relatie :$
|
Ikke ruim, anderhalf jaar.. Dat was erg lang 8)
|
een jaar en zeven maand
|
Citaat:
|
9.5 maanden maar ik verwacht dat het nog een hele tijd gaat duren.. het is m`n langste relatie tot nu toe..
|
hehe ik heb 2 x 7 maanden gehad en ze heette allebei yvonne... best wel toeval:yes:
|
[QUOTE]Originally posted by Saartje18
Ik gedeeltelijk... Het heeft z'n mooie kanten ook hoor :yes: :) [/QUOTE jup, bij mij was da 2 maanden en nu ben ik met een nieuwe begonnen maar om elkaar terug te zien is wat anders :'( (wegens mijn strenger ouders en die van haar:[ ) |
mijne langste is nu 3jaar en 9 mnd... en hoop dat het nog veel langer wordt:yes:
|
mijn langste was 9 maanden en 3 dagen
|
1 Bijlage(en)
vo de moment 2 jaar en der komen er nog bij :thumbsup:
|
5 maanden geloof ik:)
|
Ong. 7 maanden:)
|
10 maanden , en nu ben ik al zeven maanden bij m'n poepie :love:
|
een jaar en 3 dagen and still countin :love:
|
*staat alweer een heel tijdje op 0* :yes: (als 1dagsvliegen niet meegeteld worden dan)
|
2x2 maanden, meer houd ik niet vol
|
15 Maanden, maar dat had ik eerder uit moeten maken.
|
1,5 jaar....had ook eerder uit moeten wezen....maar das altijd achteraf he
|
2 weken en 6 dagen (...)
|
Re: hoe lang heeft je langste relatie geduurd?
mij relatie duurde 6 manden en 10 dagen :( jmmr jmmr maar ja ik hoop snel weer een vriendje te hebben niemand mot me volgens mij
|
die gaat maar door :D
al 13mnd nu :) :love: |
Heb al bijna 10 maanden verkering en alles gaat super ;)
|
Heb al bijna 15 maanden verkering en alles gaat super ;)
|
ongeveer 10 maanden... zeg maar 1 jaar met pauzes
|
7 maanden en 6 dagen en het gaat elke dag beter.
|
Langste 4 maand
Momenteel: bijna 2 maand :love: |
Wij jongens kunnen zoveel slechte dingen over meisjes zeggen, maar uiteindelijk stelen ze ons hart en geven hem nooit meer terug.. :love:
We kunnen niet zonder vrouwen, ze zijn alles voor ons..:yes: RESPECT voor de meisjes, vrouwen, dames :respect: |
Langste... bijna 2jaar..
|
3 maanden, 24ste 4 maanden en et gaat nog door(hoopik :D:D)
|
ik heb nu al 2 maand :), nog 2 maanden en ik heb mn persoonlijk record verbeterd.*)
|
11 maanden en 1 dag :p
(:() |
Citaat:
|
mijn nieuwe relatie alweer bijna een half jaar...na dan nog maar 3 jaar erbij en ik heb mijn record verbroken :D
|
1 jaar, 7 maanden en nog wat...
|
1 jaar,5 maanden en 30 dagen:yes:
Oftewel 1,5 jaar - 1 dag. |
2 maanden
|
mijne was op 2 dagen na 14 maanden ... maar zoals iemand al eerder zei ik had t (ook) al eerder uit moeten maken:{
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.