![]() |
Re: Het grote wat is jou toekomst plan topic
1:vervolg opleiding : nog 2 jaartjes MBO en dan werken!
2:werk: administratief juridisch medewerker 3:gehuwd/ongehuwd :gehuwd 4:kinderen: 2 terroristjes 5: hoe zie je je als je 50 bent: als iemand van 18!!!! |
Re: Re: Re: Het grote wat is jou toekomst plan topic
Citaat:
een nieuwe samenleving opstarten doorgaans wordt ik alijd een beetje bang van dat soort mensen die een nieuwe wereld order willen beginnen. Heeft het iets met adelaars en een bepaald type kruis te maken soms 8) |
1:vervolg opleiding : mbo spw
2:werk: vakkenvulster ah 3:gehuwd/ongehuwd :gehuwd 4:kinderen: geen 5: hoe zie je je als je 50 bent: niet ! |
woooh.. ik leef vandaag... maar goed tjaa ok
1:vervolg opleiding schrijven/fotografie/toneel/filmen of iets in die richting.. of ik word creatief therapeut... 2:werk ontwikkelingswerk in afrika :) (lekkere combi met mijn opleiding :no::p) 3:gehuwd/ongehuwd als ik kinderen krijg wel.. anders niet ws... of wel .. weet ik gewoon nog niet.. zien we dan wel... 4:kinderen ja die wil ik wel.. maar ik weet nog niet of ik die van eigen creatie wil.. of adoptie, of gewoon kindjes om me heen, neej ik wil wel kinderen.. 5: hoe zie je je als je 50 bent levensgenieterig.. net zoals nu.. misschien iets gezonder.. en minder pijn.. maar dat kan ik niet verlangen.. misschien ben ik morgen wel dood.. wie weet toch :? neej want ik wil nog wel een keer een toneelstuk doen dan :p dus ik ga morgen niet onder een tram lopen :* |
Re: Re: Re: Re: Re: Het grote wat is jou toekomst plan topic
Citaat:
|
1:vervolg opleiding
rechten of psychologie aan de universiteit 2:werk eigen bedrijfje 3:gehuwd/ongehuwd euh getrouwd moe alleen nog zien met wie 4:kinderen euh kweenie 2 ozzo 5: hoe zie je je als je 50 bent ergens op een warm eiland waar ik lekker kan genieten van de zon |
Re: Re: Re: Re: Het grote wat is jou toekomst plan topic
Citaat:
van james-town ofzo ? malloten |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.