![]() |
Citaat:
|
Citaat:
hou gewoon je bek HOU GEWOON JE BEK hou gewoon je bel HOU GEWOON JE BEK hou gewoon je bek HOU GEWOON JE BEk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wassen, even onder staan, klaar. das toch niet zo erg. ik ga er iig niet dood aan :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach er zijn dagen dat ik me 5x per dag does... ik weet dat het slecht is..
maar doezen is m'n hobby.. heerlijk.. :9 |
ik wil een douch:[
|
mm bad :z zou ik wel kunnen gebruiken soms :yes:
|
Citaat:
huh? vat ik het nou verkeerd op, of zeg je hier dat je thuis niet kan douchen omdat je geen douche heb? :+ |
Citaat:
|
In de zomer douch ik soms 3 keer per dag :huh:
Sochtends: Eerst werken, vies, douchen Smiddags: Dan strand, zanderig, douchen Savonds: Daarna skaten, vies, douchen :) |
Citaat:
|
Ohja eerst ging ik weles met men nichie in bad (paar jaar geleden ofzo)
En toen wou ik met men voet kijken of het water al lekker was en toen gleed ik uit :huh: echt weer wat voor mij :$ En der zat ineens een spons onder men reet :p :D En we gingen allemaal shampoos mixen enzo echt vaag :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik heb een douche in m'n bad :yes:
'k Zet me dus altijd lekker op m'n gat (altijd veel te lui & moe om recht te staan) in bad, en laat dan douche lopen :yes: *warme regendruppels* ;) |
bad :{ hier ook altijd een bad geweest, vroeger aten we altijd kersen in bad omdat we anders overal kersensap op morsten :p
maar nu neem ik altijd een douche, nooit tijd om te badderen en een uur in bad zitten is ook ni alles :no: :{ douche :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wil je dat nog ns doen? geef ik wel mond-op-mondbeademing... :$ O-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.