Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Zeilen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34190)

lieve colafles 26 July 2003 14:53

Citaat:

Originally posted by Forza

en nu?

kan jij je kont gaan likken en rondjes gaan rollen op een grasveld.... maar je kan het natuurlijk ook niet doen :?

someone 26 July 2003 19:52

Ik ben in het bezit van CWO-IV en Zi-a, ik geef les op Sailcenter limburg (net over de grens bij Maaseik), waar ik vooral in Valken en lasers les geef aan meestal jeugdige. Heb het er perfect naar mn zin! (voor Koelkast: echt een aanrader om je Zi-a te gaan halen, kun je nog geld met je hobby verdienen ook nog, daarbij zit je de hele dag heerlijk op het water).

someone 26 July 2003 20:05

btw, ben jij nog steeds leiding bij de zeeverkenners? of zoiets deed je toch?

appelshampoo 26 July 2003 22:08

Zeilen rulez :)

Ik zeil nu met mun ouders in Compromis 777
Daarvoor in Argonaut, stalen kajuitzeilboot

en ik heb zelf ooit nog een dolphin gehad maar die is verkocht en ik ben nu aan het sparen voor een Splash of een Varuna

Het mooiste zeilen wat ik tot nu toe heb gedaan is toch wel de Yingling, windkracht 4/5 in de trapeze en mét Spi, officieel hoort het niet zo maar om te oefenen is het wel leuk :)

Ik ben ook nog gevraagd door iemand of ik met hem mee wilde wedstrijdzeilen als Fokkenist in de Yingling maar daarvoor heb ik het te druk, maar zeilen is echt super !

owjah, ik zeil al vanaf ik 4 maanden was :p en ik heb geen cwo's mij veel te duur, ik heb alles van mijn vader geleerd die vroeger veel wedstrijden zeilde in de schakel (en ook geen cwo's heeft :p)

someone 27 July 2003 09:02

CWO is niet duur hoor, je gaat bij de 1e de beste waterscouting groep die je tegenkomt en die laten je gratis opgaan als je goed genoeg bent O-)
btw, heeft die gast op de Yingling nog steeds een fokkenist nodig? :]

appelshampoo 27 July 2003 12:15

Citaat:

Originally posted by someone
CWO is niet duur hoor, je gaat bij de 1e de beste waterscouting groep die je tegenkomt en die laten je gratis opgaan als je goed genoeg bent O-)
btw, heeft die gast op de Yingling nog steeds een fokkenist nodig? :]

Nee :p jammer he bovendien denk ik dat je iets te ver weg woont :p

someone 27 July 2003 13:27

ligt eraan, waar woon jij:7

Chrizlybeer 27 July 2003 16:38

In bezit van CWO 1 (en 2 geloof ik). Bezit een poly valk uit Heeg8)
En ik ken ook zeilen in n optimist ( :) ) een bm'er platbodempje ook wel eens gedaan.

Fade of Light 28 July 2003 02:06

Re: Zeilen

Citaat:

Originally posted by koelkast
Wie doen er aan zeilen, wie kunnen er zeilen, wie hebben er een CWO, wie heeft welke boot etc.

nee; iedereen :+; nee; geen; nee.

lieve colafles 17 August 2003 11:45

ja dat vroeg ik me dus af... kan je nu gewoon op je zeventiende nog bij de zeescouts? want ik ben te laat begonnen met cwo's om de rest te halen.. (het stopte, iig bij die zeilscholen op je 16e)
maar goed ik ga nu toch lekker lessen, op een zeilschool waar het allemaal niet zo nauw loopt, en ik heb er echt zin in,..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.