![]() |
ik kan niets vinden bij de large :(
|
Helemaal geen?
|
oke mijn grote lijst...
nirvana ja dat wasset denk ik wel k gym derin weet je |
nee, niks :(
|
sinds zondag een shirt van Trivium van hun 'The Crusades III Ascend Above The Ashes Tour' *)
en nog een Green Day girly de rest is pop :| en daar ben ik zo een beetje overheen dus laat ik achterwege :P |
Citaat:
|
Citaat:
Pop is de nieuwe Hardcore 8-) |
Hardcore is ZO 2005 :rolleyes:
|
ja pop wordt weer helemaal populair
|
Citaat:
Oeh ik heb een nieuw groen/geel dcfc shirtje en een zwarte hoodie ook met dcfc logo :love: |
Robbie Williams :love:
Ja, Dat zal 8) |
Weet iemand waar je bandshirts kan kope voor meisjes? N site of winkel (in België:) )
heb een zelfgemaakt t-shirt van de foo fighters, heel cool, van een vriendin gekregen;) |
voor belgie: http://www.large.be/
|
Citaat:
|
ehm niet echt bands maar ach..
moh en rtc |
Waldrock festival - 2003
Waldrock festival - 2004 Waldrock festival - 2005 Arrow rock festival - 2004 Slipknot N/A Slipknot N/A Slipknot N/A Helloween - Keeper of the seven keys world tour 2005/2006 Toy Dolls - 2003 Iron Maiden 2003 - Til i'm dead tour Iron Maiden - Run to the hills. over een dik maand waldrock 2006 :) |
Citaat:
|
geen , is niets voor mij
|
T shirt's :
- Iron maiden - children of bodom - cradle of filth - pink floyd - guns 'n roses - immortal - kiss - nirvana - sex pistols -Marilyn Manson truien : - hammerfall - guns 'n roses -Marilyn Manson |
Citaat:
|
Citaat:
grapje dus ;) voor `06 staan al 2 keer zoveel hardcore feesten op de planning dan in `05 :Z on topic ik heb niet echt bandshirts, wel een MOH polo en val die vage shirts met teksten =) k heb nu een zwarte aan met daarop stakker ^^ gewoon heerlijk kansloos :) |
Citaat:
|
een slayer shirtje (die ik verbouwt heb/gouden kantjes aangenaait :D)
een zelfgemaakt antidote shirtje. en een zelfgemaakt (gedrukt en genaait) misfits rokje met bloemmetjes :). |
alleen een sweatshirt van Jamiroquai, van uit de tijd van return of the space cowboy tijdperk. Pfff, is al minstens een descenia geleden phuuuuu. :7
|
Citaat:
paar nieuwe: Metallica, Avenged Sevenfold & een Bullet For My Valentine girly _0_ |
Oude troep:
Cradle of filth Nirvana Rammstein Nieuwere shit(shirt of girlie) Amon Amarth Behemoth Brutus Dark Funeral Finntroll Mayhem Morbid Angel Rompeprop Vader _0_ |
Ah noo, ik vergeet Wâldrock 2006 helemaal! :P
|
Echt weten? |:( jeetje
naja..here we go....*loopt naar de kast en haalt er een stapel shirts uit die er nauwelijks nog in past* shirts After Forever- remagine tourshirt Annatar Annatar Autumn Blind Guardian- The bard's song Blind Guardian- The bard's song tourshirt Epica- 2 meter sessies Epica- Consign To Oblivion Epica- The Phantom Agony Helloween- Keeper of the seven keys part 2 Megadeth- The system has failed Queen- Made in heaven Rhapsody- A new saga begins Trisomy- V Vader- Litany Vader- Peter (vocals/guitar) Venom- Black Metal Within Temptation- The silent force Truien: Epica- Solitary Ground Epica- Quietus Nightwish- Oceanborn Nightwish- Wishmaster Trisomy- V Tellen patches ook trouwens...? Op mijn tas: Epica Moonspell- Wolfheart HammerFall Rhapsody Death Vader Op m'n jack: Death- Individual Thought Patterns |
Ik heb twee shirts, en alle 2 van NL hiphop.. waaronder het opgezwolle shirt van het nieuwe album Eigen wereld en het laatste shirt van Jawat!
|
Ik heb:
2 T-Shirts van Tokio Hotel:d 1 Tanktop Van Tokio Hotel:d :d 1 hoodie vest van Tokio Hotel:9~ :d O-) & 1 T-shirt van Good Charlotte*) XXX:* |
Omg, als ik nu bij je was gooide ik de TH zooi op de brandstapel.
Ik heb teveel troep.. 2 slipknot 3 murderdolls [ die wel leuk zijn trouwens ] 1 nirvana, nog van groep 8 =D 1 system of a down 1 korn blink 182 green day Behalve die van de murderdolls is de rest van de brugklas en ik ben verliefd op mijn Blind Guardian vest =D Die is nog niet zo oud. |
shirtje van black sun empire erbij (y)
|
Ik heb er eentje van Greenday..
Maar die is me onderhand veel te klein, dus die gaat naar de rommelmarkt! :+ |
5 Marilyn Manson T-Shirts
|
heeej
ik heb shirt van good charlotte 2 x en een vest en shirt van made (is het merk van gitaris en zanger van good charlotte) green day my chemical romance rancid bullet for my valentine vest |
volgens mij word ik echt oud want ik ken de hippe alto-bandjes niet eens meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.