Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   België-Nederland(20 aug) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34862)

Nickchange 15 August 2003 11:37

pagina 2:o

HugoBoss 15 August 2003 11:46

Citaat:

Originally posted by bruggi
wtf is dit nou weer voor gaar topic 8) :|
idd zeg:{

bartje518 15 August 2003 12:22

Citaat:

Originally posted by bruggi
wtf is dit nou weer voor gaar topic 8) :|
Het zingen van liedjes, en het zo blij mogelijk plaatsen van de winnaar :?

theo tank 15 August 2003 16:27

Jeej, nog een liedje!

IK HAAT JE!

HARDCORE UIT ROTTERDAM!

Freedom 15 August 2003 16:34

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Daar moet ik nie over nadenken ;)

BELGIË

2-1 voor ons ofzo :p

ID

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Arie-Kanarie 15 August 2003 16:46

lekker feestelijk hiero met al die grote en gekleurde letters en die leuke gele poppetjes

maupstar 20 August 2003 22:31

wat een bagger wedstrijd. jammer dat ze niet een keer op hun bek zijn gegaan!!!!!!!
en wat zit die kraay jr ranzig te geilen op het feit dat hij het leuk vind dat "de voetballers" hem aardig behandelen in een intervieuw BAH DOE NORMAAL BLONDE DEL!!!!!!! en haal die tong uit hun oor als je tegen ze praat.

makaay:respect:

CharmedOne 20 August 2003 22:34

Citaat:

Originally posted by maupstar
wat een bagger wedstrijd. jammer dat ze niet een keer op hun bek zijn gegaan!!!!!!!
en wat zit die kraay jr ranzig te geilen op het feit dat hij het leuk vind dat "de voetballers" hem aardig behandelen in een intervieuw BAH DOE NORMAAL BLONDE DEL!!!!!!! en haal die tong uit hun oor als je tegen ze praat.

makaay:respect:

Mijn broer is een beetje :?

Hij was voor België, alleen maar, omdat daar wel een Feyenoorder in de selectie was ofzo (Buffel)

maupstar 20 August 2003 22:47

is ie meer fan van zn club dan voor zn land dat kan, maar hij is volgens mij niet de enige hier hoor. ned is niet zo geliefd op leerlingen.com

maar om nou meteen voor belgie te zijn omdat buffel daar speelt. beetje frapant. hij kan ook hopen dat buffel een goede wedsrijd speelt, er 6 in knalt maar als nog met 6-7 verliest ofzo.

CharmedOne 20 August 2003 22:49

Citaat:

Originally posted by maupstar
is ie meer fan van zn club dan voor zn land dat kan, maar hij is volgens mij niet de enige hier hoor. ned is niet zo geliefd op leerlingen.com

maar om nou meteen voor belgie te zijn omdat buffel daar speelt. beetje frapant. hij kan ook hopen dat buffel een goede wedsrijd speelt, er 6 in knalt maar als nog met 6-7 verliest ofzo.

Mijn broers liefde voor Feyenoord is groter dan dat voor het Nederlands elftal :love: :?

HugoBoss 20 August 2003 23:28

Citaat:

Originally posted by CharmedOne
Mijn broers liefde voor Feyenoord is groter dan dat voor het Nederlands elftal :love: :?
mijn liefde voor twente is ook dieper dan die voor oranje hoor... lijkt me ook niet zo vreemd:)

wil alleen niet zeggen dak anti-oranje ben zoals vrij veel van mijn lieve medeforummertjes:love:

CharmedOne 20 August 2003 23:33

Citaat:

Originally posted by HugoBoss
mijn liefde voor twente is ook dieper dan die voor oranje hoor... lijkt me ook niet zo vreemd:)

wil alleen niet zeggen dak anti-oranje ben zoals vrij veel van mijn lieve medeforummertjes:love:

Mijn broer is geen anti-oranje denk ik...

Maar dit x was ie gewoon voor de Belgen alleen maar om Buffel :|

Bon 21 August 2003 21:16

ik heb er nul komma noppes van gezien

maar ik ging net ff samenvatting kijken
en wie kwam nou met die geweldige invalshoek

nederland+oefenwedstrijd=gelijkspel???? :Z

:respect:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:45.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.