Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Cupmaatjes......... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=34879)

biffyclyro 26 August 2003 11:34

75b of c vind ikzelf het mooist om te zien, niet te groot en niet te klein

ferenc 3 September 2003 08:33

het mogen wel een paar grote C> zijn maar het liefst een D>

psychobunny 3 September 2003 16:01

Citaat:

Originally posted by ferenc
het mogen wel een paar grote C> zijn maar het liefst een D>
jongen toch,hoe oud ben je?14?15?de enigste grote tieten die jij zal zien zullen die uit de playboy zijn....

Sedes 3 September 2003 16:31

Citaat:

Originally posted by psychobunny
jongen toch,hoe oud ben je?14?15?de enigste grote tieten die jij zal zien zullen die uit de playboy zijn....
héhé, laten we ons nieuwe forumvriendje die enkel maar op "seksualiteit" komt, max.10 posts zal plaatsen en enkel vrouwen met D-cup wilt verwelkomen :wave: :d

En nu:
Daaaag :wave:

Liekjuh 3 September 2003 20:16

Citaat:

Originally posted by Miss_Ironic
Ik heb maatje C....oke leuk maatje....alleen ben er niet altijd even happy mee........waarom nie?
Nou ik heb een hele platte buik.......dat in combinatie met een C-cupje......
Oftewel of het spant van boven ontzettend (trés oncharmant)
óf het zit goed van boven en het lubbert van onder...(ook geen pan!)
m'n buikje heeft namelijk 34 (het kleinste vrouwenmaatje dus)
m'n cupje maatje 38.......= very onhandig.....langleve de truitjes met flinke stretch!!!!!!!

hee dat probleem ken ik...
ik heb 75 C. en buik dan 36. dus al wel minder. ik heb het ook niet bij elk shirtje, maar soms kan het dus verschrikkelijk irri zijn...maargoed nix aan te doen

psychobunny 3 September 2003 20:16

Citaat:

Originally posted by Liekjuh
hee dat probleem ken ik...
ik heb ook een C-cup. en buik dan 36. dus al wel minder. ik heb het ook niet bij elk shirtje, maar soms kan het dus verschrikkelijk irri zijn...maargoed nix aan te doen

ik B75,smal ruggetje en 34 voor truitjes,lekker handig :p

ViveLaFète 4 September 2003 06:45

Ik heb 75C en ben er wel tevreden mee , ze zijn niet te klein , en ook niet overdreven groot . (en zolang ze niet hangen is alles ok:thumbsup: )

ferenc 13 September 2003 11:03

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Ik heb een vriendin met een d-cup en die tieten zie ik bijna elke dag bloot en ik mag er aan komen jij niet

Liekjuh 13 September 2003 14:03

Citaat:

Ik heb een vriendin met een d-cup en die tieten zie ik bijna elke dag bloot en ik mag er aan komen jij niet
wees dr maar trots op...:? :x

0Vera 13 September 2003 15:18

Citaat:

:D
goh is dat ff balen dat wij allemaal niet aan de tieten van je vriendin met Dcup mogen zitten :( :(
Ik zie echt elke dag tieten cupmaat D, kan er ook elk moment van de dag aan zitten. En nu ben ik gelukkig :? :{

leuk trouwens, dat je t over 'tieten' hebt. Als mijn vriend zo respectloos over mijn BORSTEN zou praten, nou leuk :rolleyes:

Riddler 13 September 2003 15:20

Citaat:

Originally posted by 0Vera
:D
goh is dat ff balen dat wij allemaal niet aan de tieten van je vriendin met Dcup mogen zitten :( :(
ik zie echt elke dag tieten cupmaat D, kan er ook elk moment van de dag aan zitten.

En nu ben ik gelukkig :? :{

leuk trouwens, dat je t over 'tieten' hebt. Als mijn vriend zoiets respectloos over mijn BORSTEN zou zeggen, nou leuk :rolleyes:

trek het je niet aan joh: Birthday October 31, 1988

0Vera 13 September 2003 15:21

Citaat:

Originally posted by Riddler
trek het je niet aan joh: Birthday October 31, 1988
I know ;)
maar moest ff reageren :)

Stevie 13 September 2003 17:29

Citaat:

kansloosje :O

pompom 16 September 2003 17:50

achjah....

ieder zijn smaak
en idd...

zolang de verhoudingen een beetje kloppen, nix mis mee...

dat van die shirtjes ken ik... (70E) maarach...overleef k ook wel weer :P

Dimas 16 September 2003 18:43

Citaat:

hebben ze nu ook al opblaaspoppen met cup D? Wow, wat een vooruitgang :thumbsup:

WishfulDreaming 16 September 2003 18:51

Citaat:

Ik heb een C-cup... En ik zie die bloot when ik maar wil en waar ik maar wil :rolleyes: :wave:

MarvinV 17 September 2003 07:11

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Ik heb een C-cup... En ik zie die bloot when ik maar wil en waar ik maar wil :rolleyes: :wave:
:rolleyes: waar ik maar wil:$ :9~

Eelcotje 17 September 2003 10:42

Citaat:

Originally posted by Saartje18
:rolleyes:

Ik lekker ook , echter van iemand anders.. :Y)

MDX 20 September 2003 00:00

Het maakt me echt niks uit of een meidje grote of kleine borsten heeft.

Als ze maar bij haar lichaam passen.

bloempjuh 23 September 2003 22:39

75a, ik ben de winnaar :D

Ik maak me er niet druk om, al voel ik me soms wel weinig vrouwelijk. Als ik een beetje veel eet in een strakke jurk heb ik het gevoel dat ik meer buik dan borst heb. Maar ik vind ze op zich groot zat, ze zitten tenminste nooit in de weg zo :)

virginia 25 September 2003 16:23

pardon

Een cupmaat alleen zegt niet altijd iets. De omvang speeld ook een rol. Ik heb 70 of 75 D. d klinkt meteen zo groot maar ut is hetzelfde als 80C of 85B of 90A. Dus ut wil helemaal niks zegguh. Mijn borsten zien r niet zo groot uit terwijl ut echt tering moeilijk is om een BH te vinduh. 70DD/E Bh's pas ik ook dus dah wil dan niet meteen zegguh dah k enorme borsten heb.

AMF 1 October 2003 20:56

Ik heb 75B..niet te groot niet te klein, en t past bij mn lichaam. De verhoudingen kloppen :)

eneri 1 October 2003 20:58

Citaat:

Originally posted by AMF
Ik heb 75B..niet te groot niet te klein, en t past bij mn lichaam. De verhoudingen kloppen :)
same here

zusje 15 October 2003 19:35

75B, mag van mij wel iets groter..nah kan dr wel mee leven zo misschien groeit het nog;)

JEANUS 16 October 2003 15:58

het ligt echt aan je lichaam. heb een A'tje of kleine B , maar het past prima bij mij !!!

dupke 16 October 2003 19:24

weetje wat ik niet mooi vind uitzien...
als de dames een heel strakke BH aan hebben en er dan nog een ''borst'' op hebben. dus dan is de bh eigenlijk te klein,.. maar omdat het z'n leuk modelletje is toch nemen :no:

dat vind ik echt Niet uitzien...
verder boeit de maat me voor geen flikker als het maar in verhouding staat
:)

JEANUS 17 October 2003 10:46

Kijk ik ben heel dun dus als ik grote borsten zou hebben zou het geen porum zijn natuurlijk!

L_angeldc 17 October 2003 18:33

Citaat:

Originally posted by dupke
weetje wat ik niet mooi vind uitzien...
als de dames een heel strakke BH aan hebben en er dan nog een ''borst'' op hebben. dus dan is de bh eigenlijk te klein,.. maar omdat het z'n leuk modelletje is toch nemen :no:

dat vind ik ook ZO lelijk, dan denk ik echt 'mens doe een grotere bh aan ofzo'

tybootje 17 October 2003 19:53

Mijn vriendin heeft een 80C (heel soms geraakt ze nog in een grote B) en een plat buikje en ik vind het perfect :p :d

dupke 17 October 2003 20:40

Citaat:

Originally posted by L_angeldc
dat vind ik ook ZO lelijk, dan denk ik echt 'mens doe een grotere bh aan ofzo'
jah idd :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:38.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.