![]() |
Bart, goed voorstel. En het kan allemaal best wat worden, als er goede afspraken gemaakt worden over wie erin mogen en wat wel of niet mag. Overigens lijkt mij het ook wel verstandig om dat allemaal af te spreken in samenspraak met de mensen waarvoor het forum bestemd gaat worden.
|
goeie zaak:thumbsup:
met een btje beleid hoort dit gewoon prima te kunnen! ik ben voor:) |
als nu BW en NW voor zijn, wie was er dan uberhaupt tegen ? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed er wordt druk over gespeculeerd in Staff dussuh..jullie zien het binnenkort wel denk ik? |
dit zou vet goed in een jerry springer show passen:o
|
Als Loeloe er gewoon uitblijft kán er mijns inziens vrij weinig tot niets fout gaan :?
|
Vult ff aan mensen, ik zat te denken aan:
Bartje518 Phitje Arie-Kanarie Theo Tank Ar-Tuur HugoBoss DarkUnreal Bazzemans BlueWolf Nightwolf Tyskie PFP RandyJC Forza Joy_RFJK JoeyB The6thgate Headliner Groovmaster Bird of Prey Stapper Youssef Kampie Nickchange Riddler Anemic Geitenwollens0x En vult U verder maar aan :? In ieder geval NIET AntiKezman dunkt mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil er ook in :p
(en daarbij bedoel ik niet in dat lijstje van bart :z ) |
en bedankt bart, ik hou ook van jou ;x
|
ik ben er tegen O-)
|
Ik wist dat ik er een paar vergeten was :x Heb vluchtig de top 100 posters doorgenomen :z Dus neem me niet kwalijk :)
|
wordt ik diplomatiek om mijn leeftijd geweerd of zijn jullie me vergeten? :'(
|
Citaat:
|
ik ook O-)
Rickclan ook erin :? :no: |
en ik dan!? :[
|
joeyB en forza ?
zal ook lekker lopen dan :p |
:no:
|
Citaat:
Een hele geruststelling voor velen lijkt mij ;) |
wanneer gaat dat dan open?
|
ik meen me te herinneren dat jij de vorige keer iets had doorgeluld dus lijkt t me verstandig om jou niet erin te laten :no:
|
Citaat:
|
mag Larsjuh er ook in?
|
Hmm alsof jullie uitmaken wie er wel en niet in mogen :?
Denk eerder dat dat een taak is voor de beheerders. En waarom Remco er niet in laten? Ik mag toch ook nog steeds in het meidenforum :? |
een ezel stoot niet 2x tegen dezelfde steen :)
|
wat leuk, weer een mannenforum :|
|
Citaat:
Werkelijk, i kzie het verschil niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan moeten we jou maar uit het meidenforum halen. |
Looool
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar wanneer komt die dan weer terug
ik zie namelijk weinig mensen die er echt bezwaar tegen hebben, er moeten alleen wel regels gemaakt worden en men moet geen wachtwoorden meer geven aan bepaalde personen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou Nick, ga je gang :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie trouwens nog steeds niet in waarom andere leden moeten bepalen dat hij nie tin het manneforum zou mogen, want er zijn mannen die dat forum binnekort wel gaan betreden, en precies het zelfde op hun kerfstok hebben... |
oh lang niet iedereen gaat er in komen hoor :no:
en je zei t zelf al: hij niet er in, dan jij ook niet...ik vind t iig een goeie offer :) maar goed, dat is mijn mening maar :) |
andere mannen moeten dat bepalen omdat het nu eenmaal een forum is voor de mannen, en dus hebben ze zeker te zeggen wie ze erin willen niet dan ?
Ze willen vast niet dat het even lek wordt als het vrouwenforum door zon leden (alhoewel ik betwijfel als het niet even erg wordt :+) |
mjah denk dat het het meidenforum achterna gaat. die password ruil hou je moeilijk tegen zoals bij het meidenforum te zien is
|
*n00b aan het woord*ik dacht dat het op ip ging?*n00b aan het woord*
|
Hoe gaan we toekomstige problemen op lossen als mensen gaten in de regels hebben gevonden en hier (mis)bruik van gaan maken ?
|
Citaat:
Als jullie je pass gaan ruilen en de rest van de jongens hun privacy willen schenden en wij weten dat niet dan ja .. :p Citaat:
|
Citaat:
Zorg liever dat er een eendrachtig beleid komt als beheerder zijnde... Er hoeft echt geen uitgebreid wetboek van ll.com te zijn.. Er moeten alleen enkele grenzen worden gesteld en voor het overige is het aan de FB'en om te beslissen wat wel en niet kan en aan de leden om te proberen via de discussie op feedback hun visie te geven... |
Citaat:
Ik ben net 1 dag terug van vakantie en trek niet een blik regels open en knal deze op het forum zo werkt het nu eenmaal niet. Dit topic ging over een toekomstig mannenforum en de regels hierin. Niet over algemeen beleid van ll.com. Wat jou opmerking hier dan ook doet is me nog niet helemaal duidelijk. |
Nee, dat mag niet, want je overdrijft het.. Zoals gewoonlijk.
En als je weet wie dat 'niet nader te benoemen persoon' is, waarom onderneem je geen actie? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.