![]() |
jolie 3 x gezien, maar ze mij niet, en fizz ook een x gezien, maar hij mij niet, en funfair ooit eens in een ver verleden
|
tjah en chesta heb ik wel een keertje gezien op school:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben jij naakt?:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wil je een foto?:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bird of Prey
Urban 2-D |
nouuuu, heel sport heb ik wel eens aangeraakt zo'n beetje. zelfs arnhem holigan Joy rfjk 8-) en verder gerust nog wat mensen die ik vast ook wel aangeraakt zal hebben. oja en de megafestatie dinges, 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thuis, nix
bij andere mensen: de verjaardagskalender om te zien of ik er wel op sta ! |
Citaat:
*stil in hoekje gaat zitten denken dat ie gene vrienden heeft enzo* |
Citaat:
Ohw, het ging over wie ik gemeet had :? Dan hoort x-lizz-x en daantjuh er ook bij :yes: Phitje veel te vaak :z:+ En Superjood 3x, verders HugoBoss, Bazzemans, AntiKezman, Bruggi en dus ook Phitje een keer, Ar-Tuur bij Graafschap-Roda, Bonnie in Nijmegen, en die lui van de megafestatie.. |
Citaat:
|
* Ambypur
* Dextor * Funfair * Fizz * Eelcotje En staat me iets van bij dat ik Jochemm en Yo-de-plo wel eens heb gezien op een lan! En nightwolf was jij niet een keer mee met Amber naar Bruins? |
Citaat:
|
uhh..
op nr 1 natuurlijk 0vera aangezien het me zus is. Verder ken ik Dimas perseoonlijk, LoeLoe, Nightwolf ook wel. Groovy.. DarkSilence (me beste vriend..) Verder wel hoop gemeet, maar niet echt dermate goed contact dat het heel erg persoonlijk is. Af en toe ergends wezen logeren voor de lol, maar niet echt heel close contact. |
Citaat:
Aiiiiiii :yes: :7 |
Citaat:
die verrotte foto komt hier níet te staan... anders word ik :[ |
Citaat:
|
Citaat:
niet die foto hier nee |
1 Bijlage(en)
:love:
|
goeie foto hoor Phit.. :)
Citaat:
|
jaja ff nadenken welke Femke welke is, he Kampie :p
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het ook allemaal niet meer.. :(
Ach het gaat vast goed komen.. :yes: |
Citaat:
|
oeps sorry ben ik jou helemaal vergeten :$ maar Femezz, Groovmaster en lizz stonden er ook nie bij en heb ik ook gemeet :)
|
meeten zijn er ook best veel geweest.
personen die ik af en toe tot vaker zie? tsja, ambypur :love: , femezz, infamous, monolo, funfair, fizz, jochemm, yodeplo, eelcotje.. ach. kvergeet er misschien wel wat. |
Citaat:
|
ik ken alleen kreej-z echt goed
en heb the6thgate een keer gemeet, maar toen kende ik hem nog niet :z |
Ik ken jammer genoen niemand persoonlijk :'(
|
yo-de-plo, kheb jou nooit int echt gezien :?
-edit- kan alleen de mensen opnoemen die ik tijdens de twente- en parkpopmeeting heb gezien, voor de rest klijn en mootje86, maar die komen hier niet zo vaak :p |
renee_vd
stevie fade of light en chesta wel is gezien |
Citaat:
en ik ken Amy maar die is er nooit:Y) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.