Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   maandag in mokum (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36068)

theo tank 9 September 2003 14:56

how how selectieve boycot O-)
En amsterdam boycot ik ook (op hoge uitzondering niet)

bruggi 9 September 2003 15:15

Citaat:

Originally posted by AntiKezman

en woensdag gaat wel een keer de dag worden, want dan zijn we allemaal op school :yes: alleen ikke pas om half 5 klaarzijn op woensdag normaal gesproken...

nehh kleine kans, jij bent pas om half 5 klaar en ik train om 5 uur aan de andere kant van de stad :no:

The Phit 9 September 2003 15:18

Citaat:

Originally posted by bruggi
nehh kleine kans, jij bent pas om half 5 klaar en ik train om 5 uur aan de andere kant van de stad :no:
zoals ik dus zei... Remmie moet eerder klaar zijn met school dan :yes:

Bird Of Prey 9 September 2003 17:20

Citaat:

Originally posted by bartje518
Ik blijf ook niet langer dan uurtje of 4, 5, Theo 8) Anders zit ik de godganse tijd in de trein, voor 3 of 4 stripalbums :(:+

dure stripalbums dan, heb van Dennis gehoord dat je voor 65 euro aan strips hebt gekocht... :S

Bird Of Prey 9 September 2003 17:22

Citaat:

:no: Gezellig was t wel, maar de rest.. :no:

@ Remco: ik heb je niet gemist :?

2-D kwam ook nog ff opdagen.. Goeie gast :thumbsup: En Raspberry is een heel leuk meisje :yes:

en mijn optreden was kort (en krachtig? :o) :+

AntiKezman 9 September 2003 20:56

Citaat:

Originally posted by bruggi
ik ben in principe om half 5 klaar, maar kan best ook wel eens een keertje eerder zijn om 1 of andere reden... :9

bartje518 9 September 2003 21:58

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
en mijn optreden was kort (en krachtig? :o) :+
Jah :+ 65 euro jah :yes: Je moet wat met je pieken 8) En bovendien zijn het unieke collector-items..

Bird Of Prey 9 September 2003 23:11

Citaat:

Jah :+ 65 euro jah :yes: Je moet wat met je pieken 8) En bovendien zijn het unieke collector-items..
ah ok, ik bedacht me trouwens toen ik t er vandaag met Dennis op school over had dat ik ook nog Donald Duck's had liggen van een zekere periode, kweet alleen nie meer precies van wanneer tot wanneer en ik zal ook ff goed moeten zoeken waar ik ze gelaten hebt, maar mocht ik toevallig nog Duckies hebben die jij niet hebt en je zou belangstelling hebben ben ik de beroerdste niet om ze te koop te zetten... :)

Nu ik t er hier toch over heb: zijn er ook gelijk nog mensen die Suske en Wiske-strips verzamelen? Daar heb ik er iig ook nog een paar van

bartje518 9 September 2003 23:34

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
ah ok, ik bedacht me trouwens toen ik t er vandaag met Dennis op school over had dat ik ook nog Donald Duck's had liggen van een zekere periode, kweet alleen nie meer precies van wanneer tot wanneer en ik zal ook ff goed moeten zoeken waar ik ze gelaten hebt, maar mocht ik toevallig nog Duckies hebben die jij niet hebt en je zou belangstelling hebben ben ik de beroerdste niet om ze te koop te zetten... :)

Nu ik t er hier toch over heb: zijn er ook gelijk nog mensen die Suske en Wiske-strips verzamelen? Daar heb ik er iig ook nog een paar van

Hehe, kerl, met jou ken ik praten :D Kijk maares wat je hebt, je heb me MSN :D Suske en Wiskes heb ik ook nog :yes:

AntiKezman 10 September 2003 01:36

bartje is eendengeil? :D

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:42.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.