Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Nieuwe ideeën (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36205)

bartje518 12 September 2003 20:38

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Beter zou je je ongelijk toegeven... ;) :+
Nee hoor Tijs, ik had gelijk :z Dat jij nu deze post doet waardoor ik onmogelijk nog mijn gelijk zou kunnen eisen doet daatr niets aan af :z

koelkast 12 September 2003 21:43

Citaat:

Originally posted by bartje518
Nee hoor Tijs, ik had gelijk :z Dat jij nu deze post doet waardoor ik onmogelijk nog mijn gelijk zou kunnen eisen doet daatr niets aan af :z
voor bart : Ja hoor ik heb alle posts zitten aan passen en dingen zitten weghalen.

voor de rest van de wereld : ik heb er alleen toevoegingen ondergezet om goede voorbeelden te stellen waarom iets niet gewenst is of een suggestie tot aanpassing van een manier van reply's geven en dus niets aan de oorspronkelijke posts aangepast of weggehaald.

zo iedereen blij :Y)

MarvinV 15 September 2003 07:31

Citaat:

Originally posted by koelkast
voor bart : Ja hoor ik heb alle posts zitten aan passen en dingen zitten weghalen.

voor de rest van de wereld : ik heb er alleen toevoegingen ondergezet om goede voorbeelden te stellen waarom iets niet gewenst is of een suggestie tot aanpassing van een manier van reply's geven en dus niets aan de oorspronkelijke posts aangepast of weggehaald.

zo iedereen blij :Y)

jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.

dext0r 15 September 2003 11:38

Citaat:

Originally posted by MarvinV
jij hebt gewoon dingen zitten verwijderen leugenaar... mijn post van gister 13-09-2003 is ook verwijderd jij moet gewoon forum baas af... er werd in mijn post niet gescholden het was gewoon een net antwoord........ Koelkast je bent te ver gegaan... er gaat nu pm naar Spill

*edit ook BlueWolf kan mijn post hebben verwijderd.. ik wil weten wie het heeft gedaan want de post had onder geen enkele mogelijkheid verwijdert mogen worden.

als je nou voor ons ook even duidelijk aangeeft waar jou post stond valt het misschien zelfs nog te achterhalen en dan is het denk ik wel aan de fbs en beheerders om te overwegen om de post al dan niet te laten staan...

MarvinV 15 September 2003 12:02

Citaat:

Originally posted by dext0r
als je nou voor ons ook even duidelijk aangeeft waar jou post stond valt het misschien zelfs nog te achterhalen en dan is het denk ik wel aan de fbs en beheerders om te overwegen om de post al dan niet te laten staan...
mijn post stond onder dit onderwerp. Er stond in dat ik het niet eens was wat er op dit onderwerp gebeurde. Daar bedoel ik dus mee dat ze elkander hier af zitten zeiken ..... terwijl dit onderwerp bedoelt is voor nieuwe ideeen en waarom nog geen enkele beheerder dit topic heeft gesloten met zoveel gezeur erop.... bewaar het maar lekker voor PM toch? we willen toch beter forum?

Tyskie 15 September 2003 12:03

Citaat:

mijn post stond onder dit onderwerp. Er stond in dat ik het niet eens was wat er op dit onderwerp gebeurde. Daar bedoel ik dus mee dat ze elkander hier af zitten zeiken ..... terwijl dit onderwerp bedoelt is voor nieuwe ideeen en waarom nog geen enkele beheerder dit topic heeft gesloten met zoveel gezeur erop.... bewaar het maar lekker voor PM toch? we willen toch beter forum?
Misschien Spill zelf? Die hebben al een stuk of 8 posts van mij verwijderd omdat ze het niet eens waren met de inhoud...

Deal with it. :Z

koelkast 15 September 2003 17:54

Citaat:

zoals al eerder aangegeven heb ik nergens in deze thread een post verwijderd heb of aangepast heb ik heb slechts toevoegingen gedaan op bepaalde posts die om diverse redenen een toevoeging nodig hadden. In de toevoegingen kun je lezen waarom de toevoeging gedaan is.

ik heb dus in deze posts op de edit knop geklikt en er na een dik gedrukte lijn txt (zodat goed duidelijk is dat ik een aanpassing doe) diverse opmerkingen geplaatst.

Ik vind overigens dat JIJ nu veels te ver gaat je noemt me zonder ook maar enige fundering of bewijs te hebben een leugenaar. Je hebt zelfs niet eens de moeite genomen het aan mij te vragen of ik dat al dan wel of niet heb gedaan.

Naar wie moet ik nu een PM sturen om te klagen over het feit dat je mijn naam schaad en mij in kwaad daglicht zet?

Tyskie 15 September 2003 18:42

Volgens mij een klein misverstand... MarvinV doelt op een andere post die weggehaald is dan de posts die jij geëdit hebt (wat iedereen dus onmiddellijk kon zien, op Bart na :z).
Maar goed, deze zul jij ook wel niet verwijderd hebben denk ik...

bartje518 15 September 2003 21:55

Hier heeft Koelkast natuurlijk gelijk, ik noem hem tenminste met fundering leugenaar, maar hier niet, ik concludeerde het gewoon 8) Ik kom aanzetten en zie vanalles en nogwat geëdit. In dat geval is de conclussie dus simpel. Anders dient het erbij te staan dat niets weg is.

BlueWolf 16 September 2003 14:35

Er was hier een discussie aan de gang die niet helemaal meer ontopic was tussen tyskie en bartje.
Daarna kwam een post van iemand (marvinV ?) die zei dat het niet kon dat ze zomaar offtopic blaatten en zo het topic verneukten.
Daar was ik het eens mee dus heb die replies verwijderd samen met die reply waar in stond dat ik dat moest doen.
hollanders ..

Tyskie 16 September 2003 14:37

Gelukkig ben ik geen Hollander... :{

MarvinV 16 September 2003 14:44

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Er was hier een discussie aan de gang die niet helemaal meer ontopic was tussen tyskie en bartje.
Daarna kwam een post van iemand (marvinV ?) die zei dat het niet kon dat ze zomaar offtopic blaatten en zo het topic verneukten.
Daar was ik het eens mee dus heb die replies verwijderd samen met die reply waar in stond dat ik dat moest doen.
hollanders ..

okey pluimpie goed gedaan:thumbsup:

bartje518 16 September 2003 15:41

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Gelukkig ben ik geen Hollander... :{
Daar maakt BW inderdaad een klein foutje :yes: Zeg niet te snel tegen Brabanders en Limburgers dat ze Hollanders zijn kerl ;) Daar zijn ze op zijn zachtst gezegt niet blij mee8) Daar gaan de heren Bart en Tijs overigens wederom off-topic, maar deze blunder moest natuurlijk even recht gezet worden :yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:14.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.