Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   forza is dus echt niet lief (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36411)

psychobunny 12 September 2003 19:28

zelden iemand zo zielige en egoïstische praat horen verkopen...

WishfulDreaming 12 September 2003 19:28

Citaat:

Originally posted by Forza
waarom deed je 2 dage gelede nog aardig dan?

kijk saartje dat bedoel ik dus met

FAKE

Omdat ik helemaal geen gemeen kind ben?
Omdat ik helemaal niet gemeen kan doen?
Ik ben nie zo slecht als sommigen hier denken hoor... Je zegt het iig goed... Ik was aardig tegen jou? Als mensen normaal tegen me doen, doe ik ook NORMAAL terug... Ik heb er geen problemen mee om vriendelijk te zijn...

Als vriendelijkheid te maken heeft met FAKE zijn... merci dan 8-)

psychobunny 12 September 2003 19:28

Citaat:

waarom deed je 2 dage gelede nog aardig dan?

kijk saartje dat bedoel ik dus met

FAKE

neej,ze is gewoo aardig,dat kan je niet van jou zeggen hé

Forza 12 September 2003 19:29

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Omdat ik helemaal geen gemeen kind ben?
Omdat ik helemaal niet gemeen kan doen?
Ik ben nie zo slecht als sommigen hier denken hoor... Je zegt het iig goed... Ik was aardig tegen jou? Als mensen normaal tegen me doen, doe ik ook NORMAAL terug... Ik heb er geen problemen mee om vriendelijk te zijn...

Als vriendelijkheid te maken heeft met FAKE zijn... merci dan 8-)

precies saartje en das het verschil tusse jou en mij, als ik geen reden meer heb om aardig te zijn, dan ben ik het ook niet. jij doet wel aardig maar hebt in je achterhoofd "kutkind" en dat vind ik fake

WishfulDreaming 12 September 2003 19:32

Citaat:

precies saartje en das het verschil tusse jou en mij, als ik geen reden meer heb om aardig te zijn, dan ben ik het ook niet. jij doet wel aardig maar hebt in je achterhoofd "kutkind" en dat vind ik fake
Da's gewoon super-gemeen van je dat je zoiets over me zit te zeggen. Ik heb jou nooit iets misdaan? Als jij hallo zei, heb ik altijd teruggeantwoord, als jij iets vroeg heb ik altijd teruggeantwoord? Jij had totaal geen reden om te stoppen met aardig doen tegen me... Dus tsja...

Ik ben niet echt een haat-dragend iemand. Ik haat niemand... Ik ben niet zo snel boos... Kben eerder droevig of gekwetst? Ik probeer gewoon altijd vriendelijk te doen, als mensen iets vragen aan me, om ze met respect te behandelen en gewoon normaal terug te gedragen...

Wat jij doet is kinderachtig... En respectloos... of je iemand nu kan uitstaan of niet, je kan toch nog steeds een KLEIN beetje respect voor je medemens opbrengen, of ben ik hier helemaal fout in?

WishfulDreaming 12 September 2003 19:43

Geen commentaar meer Forza?

Ik heb wel gezien dat je 't topic helemala gelezen heb...
Who's Online is toch handig huh ;) ;)

BlueWolf 12 September 2003 19:46

*deelt met plezier een slotje uit*
back to love everybody :thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.