WishfulDreaming |
16 September 2003 21:11 |
Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Ik vind het eigenlijk een beetje spijtig dat je zo reageert..
|
En ik ben teleurgesteld in jou, dat je zoiets nog maar kan doen...
Citaat:
Mijn instelling toen ik mijn pass doorgaf was niet "yes! nou gaat iedereen zich aan me ergeren en zijn alle polls vernield en worden er topics verplaatst!" dat moet je niet denken.. want zo ben ik niet..
|
Nee, zo ben je niet... blijkbaar ben je nog erger dan dat...
Citaat:
Het plezante er aan was dat ik es iets anders deed dan het brave forumbaasje want het begon me te vervelen. Nog een rede waarom ik het deed, het forum heeft vernieuwing nodig. Totale vernieuwing. En je kan niet iets totaal vernieuwen zonder dat het gewoon brak is.. Dit heeft ook wel een centje meegeholpen maar we zijn d'r nog nie.
|
Mag ik eens iets vragen? Wie heeft die vier laatste zinnen in je oor gefluisterd? Je gaat toch niet beweren dat jij dat vond :rolleyes: Dit bewijst ook hoeveel jij gaf, om toch wel één van de belangrijkste taken van dit forum...
Ik hoop in ieder geval dat je genoten hebt van je aandacht die je kreeg, andere mensen zouden trots zijn op een voorbeeldfunctie, jij jij jij... |:( Je hoeft niet het brave forumbaasje te zijn? Je kan ook gewoon cool overkomen zonder dat je je paswoord moet rondgeven veronderstel ik...
Ach, in ieder geval... Dat komt er van als je 14-jarigen fb+ maakt... Ik weet niet van wie de uitspraak hier kwam, maar Irene is zelfs nog om te kopen met MINDER dan een lolly... :rolleyes:
Citaat:
Maarja Blue, ik vond je altijd wel een goede fb alleen de laatste tijd ging je wat achteruit, als fb, niet persoonlijk. Laten we zeggen dat je je beste tijd heb gehad.. En dit zeg ik niet omdat je wil dat ik geband wordt want ik denk niet dat ik de enige ben? :s
|
Je maakt me misselijk kind. BW heeft gewoon gedaan wat ie moest doen, en stiekem in mijn ogen, ben je nog niet hard genoeg gestraft...
Citaat:
Anyway, ban me maar, succes met het opnieuw opbouwen als het zo ver is :thumbsup:
|
Trouwens, volgens mij zit jij met een totaal verkeerde mentaliteit. Als je iets niet goed vind, dan is het de bedoeling dat je iets VERBETERT, en niet verder stuk maakt... Of het nog een handje gaat helpen... Vind ik echt laag van je :notgood:
|