Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   little angel Vs. Nightwolf (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36847)

HazesRules 23 September 2003 08:12

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
:+

had m graag nog eens gezien :yes:

Kijk meneer Nightwolf ik ben over Little Angel heen geweest maar ik weet niet of het zo verstandig is om dat ook te doen

Trouwens Irene, ik heb promotie gehad op kantoor, 10% loonsverhoging, das zo'n € 120,-- per maand. Kun JIJ in ieder geval NIET van mee genieten!!!

Groeten van de ex van Little Angel

Nightwolf 23 September 2003 08:20

Citaat:

Originally posted by HazesRules
maar ik weet niet of het zo verstandig is om dat ook te doen
rijke fantasie heb je, maar vandaar ook misschien de knipoog in je posticoon :yes:

HazesRules 23 September 2003 08:33

Citaat:

rijke fantasie heb je, maar vandaar ook misschien de knipoog in je posticoon :yes:
Vraag Irene maar naar ene Rob, dan weet je MEER DAN GENOEG vriend!

Maar ja nu weet ze hetgeen ik haar wilde vertellen.

Tschuss!!! Bis bald!!!

Nightwolf 23 September 2003 09:26

ik weet al meer dan genoeg over jou, ik heb al wat dingen over je gehoord :yes:

HazesRules 23 September 2003 10:18

Citaat:

ik weet al meer dan genoeg over jou, ik heb al wat dingen over je gehoord :yes:
Ook over mijn portemonnee? En mijn auto? En wat ik haar allemaal, materieel en niet-materieel, heb gegeven?

Ze heeft zeker mooie verhalen verteld? Maar ja zal mij boeien. Als ik (derdejaars universiteit) mezelf moet verdedigen tegen iemand met 5 HAVO (en SPW hahaaha) dan is het einde zoek!

Kampie 23 September 2003 10:28

Citaat:

Ook over mijn portemonnee? En mijn auto? En wat ik haar allemaal, materieel en niet-materieel, heb gegeven?

Ze heeft zeker mooie verhalen verteld? Maar ja zal mij boeien. Als ik (derdejaars universiteit) mezelf moet verdedigen tegen iemand met 5 HAVO (en SPW hahaaha) dan is het einde zoek!

De sociale lagen! :thumbsup:

HazesRules 23 September 2003 11:16

Citaat:

Originally posted by Kampie
De sociale lagen! :thumbsup:
Nee hoor, das nog het minst het geval.
Maar ja mijn boodschap is weer luid en duidelijk overgekomen! :] :wave: :respect:

Nightwolf 23 September 2003 11:27

Citaat:

Als ik (derdejaars universiteit) mezelf moet verdedigen tegen iemand met 5 HAVO (en SPW hahaaha) dan is het einde zoek!
jongen, ben jij ff triest bezig....toen ik Irene meette, kwamen we nog een stel vriendinnen van haar tegen waar ze ff mee sprak...ook daar hoorde ik een aantal negatieve dingen over je. vecht je persoonlijke vete op een andere manier uit :wave:

HazesRules 23 September 2003 11:39

Citaat:

jongen, ben jij ff triest bezig....toen ik Irene meette, kwamen we nog een stel vriendinnen van haar tegen waar ze ff mee sprak...ook daar hoorde ik een aantal negatieve dingen over je. vecht je persoonlijke vete op een andere manier uit :wave:
Net of het MIJ wat interesseert wat een of andere wanhopige internet-dater zoals jij van me vindt. En don't tell ME what to do, neem die wijze raad maar van mij aan.
Dat Irene gaat daten via internet geeft al aan hoe desperate ze is. In real life wil het toch niet lukken, ik heb die fout gemaakt, anderen niet.

It's all about the money and the cars :]

bartje518 23 September 2003 11:40

Citaat:

Net of het MIJ wat interesseert wat een of andere wanhopige internet-dater zoals jij van me vindt. En don't tell ME what to do, neem die wijze raad maar van mij aan.
Dat Irene gaat daten via internet geeft al aan hoe desperate ze is. In real life wil het toch niet lukken, ik heb die fout gemaakt, anderen niet.

Je naam zegt voldoende.. Pleurt op kerl, of gaat lekker op MSN ruzie zoeken ofzo :wave: Als een wanhopige internetdater je niks boeit, wat doe je hier dan :x

Nightwolf 23 September 2003 11:48

Citaat:

Net of het MIJ wat interesseert wat een of andere wanhopige internet-dater zoals jij van me vindt.
sukkel, alsof je me door en door kent :O NOT :x

Citaat:

En don't tell ME what to do, neem die wijze raad maar van mij aan.
welke wijze raad? :z

Citaat:

Dat Irene gaat daten via internet geeft al aan hoe desperate ze is.
daten en gewoon iemand ontmoeten zijn 2 verschillende dingen aangezien we beide heel goed weten dat t geen date was maar gewoon een leuke ontmoeting :thumbsup:

Citaat:

blablabla

HazesRules 23 September 2003 12:00

Gewoon iemand ontmoeten, jaaaaaaaja. Je loopt gewoon je lul achterna maar je zit blijkbaar nog in je puberale fase anders had je dat wel toegegeven.

Maarreh bye bye, zwaai zwaai!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Nightwolf 23 September 2003 12:02

ik loop m'n lul achterna? haha kijk naar jezelf, sukkel.....trouwens, ik ben 20 en al ver weg van m'n puberale fase vandaan......dat kan ik helaas niet van jou zeggen

HazesRules 23 September 2003 12:17

Citaat:

ik loop m'n lul achterna? haha kijk naar jezelf, sukkel.....trouwens, ik ben 20 en al ver weg van m'n puberale fase vandaan......dat kan ik helaas niet van jou zeggen
Ja en dan een vriendin zoeken van 16??? Pedopasje bij of niet? Haha 1-0!
Neem toch iets van je eigen leeftijd, behalve de hele dag internetten heb je dan nog wat te doen.

Oh ja als Irene dit leest, ik kom binnenkort even langs bij de super met mn nieuwe vriendin! Ze is 24, je legt het af hoor! Brace yourself!!!! :yes: :yes: :yes:

Nightwolf 23 September 2003 12:29

Citaat:

Ja en dan een vriendin zoeken van 16???
ik vraag me af hoe jij een conclusie kan trekken uit t feit dat ik Irene een middagje heb gezien, ook nadat ik 2x heb gezegd dat er voor ons beide geen bijbedoelingen waren, dus niks 1-0 :O en dit doe je alleen maar om te proberen om haar jaloers te maken. helaas ben jij nog overduidelijk niet over Irene heen, anders liet je haar wel met rust en schepte je niet op :z

oh, ik weet niet in welke tijd jij leeft (vast de prehistorie), maar tegenwoordig is een relatie waarbij de 1 20 is en de ander 16 normaal hoor :wave:

als je wilt kan je me verder pm'en

LoeLoe 23 September 2003 12:31

Citaat:

Kijk meneer Nightwolf ik ben over Little Angel heen geweest maar ik weet niet of het zo verstandig is om dat ook te doen

Trouwens Irene, ik heb promotie gehad op kantoor, 10% loonsverhoging, das zo'n € 120,-- per maand. Kun JIJ in ieder geval NIET van mee genieten!!!

Groeten van de ex van Little Angel

Wat ben jij een ongelooofelijk misselijkmakend ventje:x

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.