bartje518 |
24 September 2003 19:46 |
Citaat:
Originally posted by koelkast
Leren lezen en luisteren
De Afspraak was in het topic in leden staff dat alle leden hier mensen konden aandragen die zij geschikt vonden als FB. Vervolgens is in de staff een topic gemaakt waarin ALLE mensen dit in het topic genoemd werden stonden.
Vervolgens was de vraag aan de crew of zij van elk van deze leden een voor of een tegen wilde geven en het liefst ook met een reden.
Dit is al weer reden 1 dat het lang duurt gezien er verschillende FB's heel erg lang op zich laten wachten eer er een reactie komt.
Het zou pas schapen politiek zijn om iemand als Banaan niet serieus te overwegen hij is tenslotte naar voren geschoven in het topic op leden staff. We hadden hem dus stelsel matig moeten negeren ?
Vervolgens gaat bartje hier in aan de bar een afscheids topic openen, omdat ie weer eens denkt te weten hoe de vork in de steel zit. Ondanks dat ik hem nu al een aantal keer heb laten zien dat hij soms niet alle kanten van het verhaal weet en dus niet moet beslissen en gaan lopen spuwen terwijl ie niets weet.
Feitelijk maakt ie nu argumenten en woorden doordat ie denkt te weten wat er in de STAFF room waar hij niet mag en kan komen zou staan. Uit alles blijkt dat ie eindelijk niet meer in de staff kan komen want het slaat allemaal helemaal nergens op hij heeft het dorp gevonden nu de kerk nog dan de toren dan de bel en dan de klepel :) bart.
Hoe kon het ook anders dan dat in het topic van bart niet een schot op koelkast zou worden gelost :respect: Dit keer is het het stelselmatig negeren om hem FB te maken terwijl hij de beste kandidaad zou zijn (leuk om dat voor een heel forum even over jezelf te beslissen en vervolgens naar de crew wijzen dat ze schapen en shoarma politiek doen 8) ).
Wel hoe kan ik nu als 1 iemand dat tegen houden iedereen heeft een stem en beheerders stemmen tellen even zwaar als FB stemmen hoe kan ik dan met 1 stem tegen houden dat jij crew zou worden. Hoe kan ik dat in het verleden hebben gedaan en hoe moet ik dat dan deze stem ronde doen? (vertel het me even dan doe ik die truuk ook op landelijke poltiek :+ )
Ik zal er ook vast vooruit komen dat ik idd tegen je heb gestemd als FB. Niet eens om persoonlijke redenen. Ook al zul je het niet geloven ik kan werk en prive goed gescheiden houden Als je werkelijk een goede FB kon zijn had ik je een stem voor gegeven maar dat ben je niet. Ik zie je nog steeds als een onbetrouwbaar persoon. Je kwam niet in de staff kwam niet in meiden forum wist niets van paswoorden stelen af enz enz. en later blijkt dat het weer wel zo was. Dat is in mijn ogen niet betrouwbaar en daarom stem ik dan tegen.
Ik ga niet de stemming hier bekend maken daar is de tijd NU nog niet voor gekomen, maar ik kan verklappen dat ik 2 positieve stemmen heb gegeven voor mensen waar jij van zou zeggen dat ik een persoonlijke hekele aan ze heb. En van 1 van de 2 weet ik in iedergeval dat hij MIJ totaal niet mag dus dat is dubbel prijs 8-)
Conclusie :
- Het is dom een rel proberen te ontketen op verzonnen informatie
- Het is Lomp om op zaken vooruit te lopen
- Het is achterlijk om eerst mensen voor te stellen in een topic en dan boos te worden als de voorgestelde mensen serieus overwogen worden.
Uiteraard ben ik via msn voor verdere uitleg bereikbaar.
|
Beste man,
Ook voor jou, aangezien je het welicht gemist hebt: deze jongeman heeft zich kéurig aan zijn afspraken gehouden. Mannenforum terug? Dan bartje uit meiden. En zo geschiede. Verder: waarom mag Loeloe dan wel crew-lid blijven? Zij heeft zich in het verleden óók als 'onbetrouwbaar' in dat geval gedragen. Heb je dan ook tegen Tyskie en Phitje gestemd? 2 heren die óók in meiden keken? Als je consequent bent heb je dat gedaan.
Verder was ik niet de persoon die met de schapen-cultuur kwam, dat was Tyskie. Verdert heb ik die info toch écht van een bijzonder betrouwbaar persoon, als je wilt weten wie spreek je me maar aan op mijn MSN.
Vooruitlopen op de zaken? Ik vond dit een ernstige zaak, en stelde de rest van de leden ervan op de hoogte. Een beetje aandikken is dé manier om de juiste aandacht te krijgen. Helaas heb ik daarin gefaalt, want er ontstond een discussie die niet de bedoeling was, maarja, das dan zonde.
|