Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   In navolging van.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=36905)

WishfulDreaming 24 September 2003 17:28

Citaat:

Originally posted by bartje518
Schat, lees die thread. Het gaat er niet om 'of je iemand aan je MSN wilt toevoegen'. Het gaat over de toekomst van dit forum, de mensen die forums gaan modden. En Loeloe noem geen énkel argument waarom ik dat niet goed zou kunnen. Ik heb de tijd, veel leden willen het (lees leden-staff maar), ik kan tegen flames, en ben betrouwbaar met mijn wachtwoord (mannenforum is het bewijs dunkt mij). Neen, mevrouw stemt tegen mij, omdat ik haar nogal eens op de vingers heb getikt over wanneer ze haar werk niet goed deed. En aangezien ik me bezig houd met het beleid op het forum. Het is bijzonder makkelijk om de godganse tijd je nergens druk om te maken, geen enkel idee te hebben over hoe het forum beter gemaakt kan worden naar jou mening, en dus bij iedereen wel populair te zijn, echter daar gáát het dus niet over nu. Het gaat erom dat éindelijk eens de juiste mensen aangesteld worden. Ik had al een heel plan in mijn hoofd over bijvoorbeeld ADB. Dat wilde ik dan niet meteen neerzetten als: dit is het, neen, dat wilde ik aan iedereen voorleggen. Met iedereen van gedachten wisselen daarover, zodat er eens eindelijk DUIDELIJKHEID komt. Er wordt nu gezegt: die Forza en Joey moesten een ban hebben! Ze zoeken de hele tijd grenzen op. Welke grenzen? Voel je m? Die zijn er dus niet. Dat wilde ik duidelijk gaan maken, vragen hoe iedereen daarover dacht.. Maar neen, loeloe stemt gewoon tegen, want ze mag mij niet :z
Geef toch gewoon eerlijk toe dat je FB wil worden en dat je alles zal doen om het te worden ook? Ik stem ook stiekem tegen in bepaalde punten, en die heb ik jou al eens gezegd over MSN... Maar ik vrees dat ik er beter ga over zwijgen.
Jij weet iig hoe ik er over denk ...

bartje518 24 September 2003 17:31

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Geef toch gewoon eerlijk toe dat je FB wil worden en dat je alles zal doen om het te worden ook? Ik stem ook stiekem tegen in bepaalde punten, en die heb ik jou al eens gezegd over MSN... Maar ik vrees dat ik er beter ga over zwijgen.
Jij weet iig hoe ik er over denk ...

Nou, ik zie ook andere capabele mensen :? Punt is alleen: wordt banaan het, of andere pauperts :? Dan peren we hem gewoon. Bovendien word ik inderdaad misselijk als ik denk dat wéér om nutteloze dingen gestemd wordt, zoals ik, en tyskie ook al aandroegen. Als ik er alles aan deed om FB te worden dan ging ik wel slijmen, saartje :kots: |:(

WishfulDreaming 24 September 2003 17:36

Citaat:

Nou, ik zie ook andere capabele mensen :? Punt is alleen: wordt banaan het, of andere pauperts :? Dan peren we hem gewoon. Bovendien word ik inderdaad misselijk als ik denk dat wéér om nutteloze dingen gestemd wordt, zoals ik, en tyskie ook al aandroegen. Als ik er alles aan deed om FB te worden dan ging ik wel slijmen, saartje :kots: |:(
Ik zie nog andere mogelijke mensen die in mijn ogen een goeie FB zouden zijn jah... Mja, daar gaat het idd nu niet over.

Ik vind jou op sommige punten als FB tegenslagen... Echt... :no:
Meidenforum is er ééntje van... daarbij heb je bij me serieus afgedaan...

En jah, je komt zo wel over dat je jezelf wil *aanbevelen*

sorry :)

bartje518 24 September 2003 17:39

Citaat:

Ik zie nog andere mogelijke mensen die in mijn ogen een goeie FB zouden zijn jah... Mja, daar gaat het idd nu niet over.

Ik vind jou op sommige punten als FB tegenslagen... Echt... :no:
Meidenforum is er ééntje van... daarbij heb je bij me serieus afgedaan...

En jah, je komt zo wel over dat je jezelf wil *aanbevelen*

sorry :)

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik mezelf niet geschikt zou vinden :? Meidenforum ken je alle beweegredenen van (let mensen, ik begon er dus wederom níet zelf over :z). Bovendien weet je als geen ander dat dat al láng verleden tijd is, en bovendien tig andere potentiële FB's ook in het meidneforum keken. Die hebben blijkbaar niet afgedaan? Het zal allemaal wel :wave:

WishfulDreaming 24 September 2003 17:42

Citaat:

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik mezelf niet geschikt zou vinden :? Meidenforum ken je alle beweegredenen van (let mensen, ik begon er dus wederom níet zelf over :z). Bovendien weet je als geen ander dat dat al láng verleden tijd is, en bovendien tig andere potentiële FB's ook in het meidneforum keken. Die hebben blijkbaar niet afgedaan? Het zal allemaal wel :wave:
Deed jij trouwens ook niet mee met het paswoord van irene toen? :z Toen met dat geknoei aan't forum? *grin*
Idd, daar waren zeker nog 10 anderen bij, dat ontken ik niet... maar ook hun vind ik dan ongeschikt als FB...
Ik praat totaal zoiets niet goed... niet in jou geval, niet in iemand ander's geval :)

Trouwens... *beweegredenen* Da's net zoals irene zeker? Die haar beweegredenen waren ook degelijk
:z :wave:

Dimas 24 September 2003 17:44

als je is gewoon rustig afwacht Bartje, ipv alvast de brandstapel op te richten...

bartje518 24 September 2003 17:45

Citaat:

Deed jij trouwens ook niet mee met het paswoord van irene toen? :z Toen met dat geknoei aan't forum? *grin*
Idd, daar waren zeker nog 10 anderen bij, dat ontken ik niet... maar ook hun vind ik dan ongeschikt als FB...
Ik praat totaal zoiets niet goed... niet in jou geval, niet in iemand ander's geval :)

Trouwens... *beweegredenen* Da's net zoals irene zeker? Die haar beweegredenen waren ook degelijk
:z :wave:

Heeft ooit iemand iets bewezen? Is er ooit een ban geweest? Geen idee.. Beetje jammer trouwens, saartje, die reactie :wave: Ik weet heel veel zooi van jou, die je verteld hebt. Ik vertel zoiets niet door :) Wat hebben de beweegredenen van Irene daarmee te maken? Zie totaal geen enkel verband :z:wave:

bartje518 24 September 2003 17:46

Citaat:

Originally posted by Dimas
als je is gewoon rustig afwacht Bartje, ipv alvast de brandstapel op te richten...
Ik heb al 2x rustig afgewacht Dimas, heb ik nu geen zin meer in :{

Dimas 24 September 2003 17:50

Citaat:

Ik heb al 2x rustig afgewacht Dimas, heb ik nu geen zin meer in :{
wacht nou maar gewoon een 3e keer, 3maal is scheepsrecht tenslotte. Dus of het wordt voor de 3e keer verneukt. Of we doen het de 3e keer goed. Aan jou de keuze om wel of niet te zien wat het wordt

bartje518 24 September 2003 17:53

Citaat:

Originally posted by Dimas
wacht nou maar gewoon een 3e keer, 3maal is scheepsrecht tenslotte. Dus of het wordt voor de 3e keer verneukt. Of we doen het de 3e keer goed. Aan jou de keuze om wel of niet te zien wat het wordt
Er is weinig andere keus inderdaad :? Maar ik bedoel: ik ga me niet tot 3x toe rustig houden :no: Daarnaast snap ik die mensen niet die nu passief bezig zijn.. Ik ken weinigen die vonden dat het tot nog toe echt lekker liep. En dan wordt vervolgens opgemerkt dat het dus wéér ernaar uitziet dat we op dezelfde voet verder gaan.. Of je mij nu wel of niet moet, zeg er dan iets van :{ Wat hebben we eraan om nu met elkaar in discussie te gaan, in plaats van gewoon met ze allen eens ergens voor te staan? Maar de meesten houden het liever bij mierenneuken, en zeggen dat het zo'n vaart niet loopt, of ze zeggen helemaal niks en denken alleen hetzelfde. Daar hebben we dus ook niks aan, je moet je mening laten horen gewoon :{

WishfulDreaming 24 September 2003 17:57

Citaat:

Heeft ooit iemand iets bewezen? Is er ooit een ban geweest? Geen idee.. Beetje jammer trouwens, saartje, die reactie :wave: Ik weet heel veel zooi van jou, die je verteld hebt. Ik vertel zoiets niet door :) Wat hebben de beweegredenen van Irene daarmee te maken? Zie totaal geen enkel verband :z:wave:

Het is zo... en de mensen weten dat hier ook... veronderstel ik ;)
Da's niets nieuw hoor... maybe had je beter nu begonnen met te ontkennen, ipv met de redenering af te komen of het ooit bewezen is ;)

En waarom is die reactie minder... Omdat jij me laf vind? Omdat jij vind dat ik me mond moet houden? Ik zeg hier toch totaal geen dingen dat niemand wist huh... Je zei zelf op Feedback dat je eerlijk bent... Blijkbaar ben je dan zo eerlijk niet huh ;)

en wat zou jij hier over mij kunnen rondzeggen? Huh? Jij kunt nx bezwarend zeggen, want ik heb hier nog NOOIT iets misdaan. Het enige wat je misschien zou kunnen zeggen, is dat ik nick leuk vind, maar dat is al oud nieuws hoor :wave: :wave:

dext0r 24 September 2003 18:04

gaat hier bij mij boven toch ineens even een grote bouwlamp branden...

huichelaars :notgood: :kwaaist:

Tyskie 24 September 2003 18:05

Citaat:

Originally posted by dext0r
gaat hier bij mij boven toch ineens even een grote bouwlamp branden...

huichelaars :notgood: :kwaaist:

BW & S?

Of een andere bouwlamp? :d

Nickchange 24 September 2003 18:17

Banaan:{ :notgood:

Hmm dan ben ik ook weg, ik kom hier toch al minder omdat langzaam maar zeker alleen de lievelingetjes overblijven(niet iedereen die nog over is maar toch:o )

Maar goed ik wacht de ontwikkelingen nog wel even af:{

dext0r 24 September 2003 18:27

Citaat:

Originally posted by Tyskie
BW & S?

Of een andere bouwlamp? :d

bw & s was een fietslampje wat al gedurende lange tijd brandde :+

ik bedoel die bouwlamp :+

Tyskie 24 September 2003 18:29

Ik vond BW en S meer kerstverlichting..

Maar waarom zie ik die bouwlamp niet dan? Of misschien zie ik hem wel, maar heb ik een te sterke zonnebril op.. 8-)

Youssef 24 September 2003 18:32

:D :D :D

Banaan forumbaas? :+

Maar inderdaad, het is wel overduidelijk, dat gedeelte over de manier waarop mensen stemmen en op de manier waarop mensen zicht betrokken voelen met Staff. (paar weekjes niet komen, niet reageren, lege topics... :O )

bartje518 24 September 2003 18:35

Citaat:

Ik vond BW en S meer kerstverlichting..

Maar waarom zie ik die bouwlamp niet dan? Of misschien zie ik hem wel, maar heb ik een te sterke zonnebril op.. 8-)

Lekker bezig met je beeldspraak Tijs? :d

En @ Saartje, dan vind jij me maar lekker niet geschikt :wave: Er zijn zat mensen die het daar niet mee eens zijn, je kunt het niet iedereen naar de zin maken.. En je weet trouwens gerust wel alle zaken waarover ik mijn mond moest houden :no:

RandyJC 24 September 2003 18:40

Citaat:

of andere pauperts :?
en wie mogen die andere pauperts zijn dan?

bartje518 24 September 2003 18:42

Citaat:

Originally posted by RandyJC
en wie mogen die andere pauperts zijn dan?
Jij niet kerl :Y) :aai:

RandyJC 24 September 2003 18:44

Citaat:

O-)

lol

ik ga zeker voor spek en bonus ofzo :-D

WishfulDreaming 24 September 2003 18:46

Citaat:

Originally posted by dext0r
bw & s was een fietslampje wat al gedurende lange tijd brandde :+

ik bedoel die bouwlamp :+

Een fietslamp?

mijn ego is wel iéts groter dan een fietslamp hoor ;) :p :d

Kampie 24 September 2003 18:54

Citaat:

Mag ik er een zijn? :p

Youssef 24 September 2003 18:55

Citaat:

Originally posted by Kampie
Mag ik er een zijn? :p
Jij wel ja :)

psychobunny 24 September 2003 18:57

ga dan weg,maar doe't in stilte en maak er niet zo'n ganse scene van...

WishfulDreaming 24 September 2003 18:57

Randy... Humor :p

Wou ik quoten op je post, doe jij hem deleten...
Gaf forum foutmeldingen ;)

Maar idd... zo'n klein lampje ;)

bartje518 24 September 2003 18:59

Citaat:

Originally posted by psychobunny
ga dan weg,maar doe't in stilte en maak er niet zo'n ganse scene van...
Het ging er dus om om de aandacht erop te vestigen.. Maar blijkbaar heb je liever straks 10 nieuwe Forza's in plaats van dat er wat aan gedaan wordt :?

dupke 24 September 2003 19:06

och wat zal het mij allemaal boeien
de wereld wordt er niet beter van hooguit slechter...
sow nou jah bij boiet het niet... wil hier toch minder gaan komen:p

psychobunny 24 September 2003 19:07

Citaat:

Het ging er dus om om de aandacht erop te vestigen.. Maar blijkbaar heb je liever straks 10 nieuwe Forza's in plaats van dat er wat aan gedaan wordt :?
neej,maar doe dat dan in feedback?

bartje518 24 September 2003 19:09

Citaat:

neej,maar doe dat dan in feedback?
Daar komt toch niemand :? Althans, weinig.. Bovendien gaat het iedereen aan.. Ik zal je ff van ignore afhalen :* Anders moet ik steeds die post weer apart openen ;)

LoeLoe 24 September 2003 19:09

Citaat:

Het ging er dus om om de aandacht erop te vestigen..
Neej dat hadden we nou nog echt niet door zeg:huh: :huh:

Youssef 24 September 2003 19:11

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Psychobunny kennelijk niet :?

|:(

bartje518 24 September 2003 19:17

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Als jij je nu eens nuttig ging maken en leden-staff eens bekijken ofzo :aai:

psychobunny 24 September 2003 19:18

Citaat:

Daar komt toch niemand :? Althans, weinig.. Bovendien gaat het iedereen aan.. Ik zal je ff van ignore afhalen :* Anders moet ik steeds die post weer apart openen ;)
owneej,zou je dat wel doen?strax pm ik je ofzo :p ;)
maar ff ontopic: i know,'t suckt hier,de sfeer dan,en 't beleid,dr moet ook iets aan worden gedaan,maar langs de andere kant blijft het maar irc,en om er zo dramatisch over te doen? :/

koelkast 24 September 2003 19:21

Leren lezen en luisteren

De Afspraak was in het topic in leden staff dat alle leden hier mensen konden aandragen die zij geschikt vonden als FB. Vervolgens is in de staff een topic gemaakt waarin ALLE mensen dit in het topic genoemd werden stonden.

Vervolgens was de vraag aan de crew of zij van elk van deze leden een voor of een tegen wilde geven en het liefst ook met een reden.

Dit is al weer reden 1 dat het lang duurt gezien er verschillende FB's heel erg lang op zich laten wachten eer er een reactie komt.

Het zou pas schapen politiek zijn om iemand als Banaan niet serieus te overwegen hij is tenslotte naar voren geschoven in het topic op leden staff. We hadden hem dus stelsel matig moeten negeren ?

Vervolgens gaat bartje hier in aan de bar een afscheids topic openen, omdat ie weer eens denkt te weten hoe de vork in de steel zit. Ondanks dat ik hem nu al een aantal keer heb laten zien dat hij soms niet alle kanten van het verhaal weet en dus niet moet beslissen en gaan lopen spuwen terwijl ie niets weet.

Feitelijk maakt ie nu argumenten en woorden doordat ie denkt te weten wat er in de STAFF room waar hij niet mag en kan komen zou staan. Uit alles blijkt dat ie eindelijk niet meer in de staff kan komen want het slaat allemaal helemaal nergens op hij heeft het dorp gevonden nu de kerk nog dan de toren dan de bel en dan de klepel :) bart.

Hoe kon het ook anders dan dat in het topic van bart niet een schot op koelkast zou worden gelost :respect: Dit keer is het het stelselmatig negeren om hem FB te maken terwijl hij de beste kandidaad zou zijn (leuk om dat voor een heel forum even over jezelf te beslissen en vervolgens naar de crew wijzen dat ze schapen en shoarma politiek doen 8) ).

Wel hoe kan ik nu als 1 iemand dat tegen houden iedereen heeft een stem en beheerders stemmen tellen even zwaar als FB stemmen hoe kan ik dan met 1 stem tegen houden dat jij crew zou worden. Hoe kan ik dat in het verleden hebben gedaan en hoe moet ik dat dan deze stem ronde doen? (vertel het me even dan doe ik die truuk ook op landelijke poltiek :+ )

Ik zal er ook vast vooruit komen dat ik idd tegen je heb gestemd als FB. Niet eens om persoonlijke redenen. Ook al zul je het niet geloven ik kan werk en prive goed gescheiden houden Als je werkelijk een goede FB kon zijn had ik je een stem voor gegeven maar dat ben je niet. Ik zie je nog steeds als een onbetrouwbaar persoon. Je kwam niet in de staff kwam niet in meiden forum wist niets van paswoorden stelen af enz enz. en later blijkt dat het weer wel zo was. Dat is in mijn ogen niet betrouwbaar en daarom stem ik dan tegen.

Ik ga niet de stemming hier bekend maken daar is de tijd NU nog niet voor gekomen, maar ik kan verklappen dat ik 2 positieve stemmen heb gegeven voor mensen waar jij van zou zeggen dat ik een persoonlijke hekele aan ze heb. En van 1 van de 2 weet ik in iedergeval dat hij MIJ totaal niet mag dus dat is dubbel prijs 8-)

Conclusie :
- Het is dom een rel proberen te ontketen op verzonnen informatie
- Het is Lomp om op zaken vooruit te lopen
- Het is achterlijk om eerst mensen voor te stellen in een topic en dan boos te worden als de voorgestelde mensen serieus overwogen worden.

Uiteraard ben ik via msn voor verdere uitleg bereikbaar.

RandyJC 24 September 2003 19:27

Citaat:

Randy... Humor :p

Wou ik quoten op je post, doe jij hem deleten...
Gaf forum foutmeldingen ;)

Maar idd... zo'n klein lampje ;)

:aai: hihi :)

Youssef 24 September 2003 19:31

Citaat:

,de sfeer dan,
Geloof me, de sfeer die jij bedoelt is een heeeeeeeel andere dan die bartje bedoelt. :wave:

Tyskie 24 September 2003 19:35

Citaat:

Originally posted by Youssef
Geloof me, de sfeer die jij bedoelt is een heeeeeeeel andere dan die bartje bedoelt. :wave:
Atmosfeer, stratosfeer?

JennyMindTricks 24 September 2003 19:37

Ja g0dver lekker zeg gaat iedereen ineens zo denken, vind je het gek dat het hier dood word!!

PFP 24 September 2003 19:38

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Ja g0dver lekker zeg gaat iedereen ineens zo denken, vind je het gek dat het hier dood word!!
h0i love yU

JennyMindTricks 24 September 2003 19:40

Citaat:

Originally posted by PFP
h0i love yU
Ja ik ook van jouw

En ik meen het serieus man :notgood:

PFP 24 September 2003 19:41

Citaat:

Ja ik ook van jouw

En ik meen het serieus man :notgood:

loopt wel los, zoals altijd :aai:

Youssef 24 September 2003 19:41

Citaat:

Atmosfeer, stratosfeer?
:wave: :+

JennyMindTricks 24 September 2003 19:45

Citaat:

Originally posted by PFP
loopt wel los, zoals altijd :aai:
Ja maar ze moeten gewoon ff niet zo moeilijk doen allemaal!! :Z

bartje518 24 September 2003 19:46

Citaat:

Originally posted by koelkast
Leren lezen en luisteren

De Afspraak was in het topic in leden staff dat alle leden hier mensen konden aandragen die zij geschikt vonden als FB. Vervolgens is in de staff een topic gemaakt waarin ALLE mensen dit in het topic genoemd werden stonden.

Vervolgens was de vraag aan de crew of zij van elk van deze leden een voor of een tegen wilde geven en het liefst ook met een reden.

Dit is al weer reden 1 dat het lang duurt gezien er verschillende FB's heel erg lang op zich laten wachten eer er een reactie komt.

Het zou pas schapen politiek zijn om iemand als Banaan niet serieus te overwegen hij is tenslotte naar voren geschoven in het topic op leden staff. We hadden hem dus stelsel matig moeten negeren ?

Vervolgens gaat bartje hier in aan de bar een afscheids topic openen, omdat ie weer eens denkt te weten hoe de vork in de steel zit. Ondanks dat ik hem nu al een aantal keer heb laten zien dat hij soms niet alle kanten van het verhaal weet en dus niet moet beslissen en gaan lopen spuwen terwijl ie niets weet.

Feitelijk maakt ie nu argumenten en woorden doordat ie denkt te weten wat er in de STAFF room waar hij niet mag en kan komen zou staan. Uit alles blijkt dat ie eindelijk niet meer in de staff kan komen want het slaat allemaal helemaal nergens op hij heeft het dorp gevonden nu de kerk nog dan de toren dan de bel en dan de klepel :) bart.

Hoe kon het ook anders dan dat in het topic van bart niet een schot op koelkast zou worden gelost :respect: Dit keer is het het stelselmatig negeren om hem FB te maken terwijl hij de beste kandidaad zou zijn (leuk om dat voor een heel forum even over jezelf te beslissen en vervolgens naar de crew wijzen dat ze schapen en shoarma politiek doen 8) ).

Wel hoe kan ik nu als 1 iemand dat tegen houden iedereen heeft een stem en beheerders stemmen tellen even zwaar als FB stemmen hoe kan ik dan met 1 stem tegen houden dat jij crew zou worden. Hoe kan ik dat in het verleden hebben gedaan en hoe moet ik dat dan deze stem ronde doen? (vertel het me even dan doe ik die truuk ook op landelijke poltiek :+ )

Ik zal er ook vast vooruit komen dat ik idd tegen je heb gestemd als FB. Niet eens om persoonlijke redenen. Ook al zul je het niet geloven ik kan werk en prive goed gescheiden houden Als je werkelijk een goede FB kon zijn had ik je een stem voor gegeven maar dat ben je niet. Ik zie je nog steeds als een onbetrouwbaar persoon. Je kwam niet in de staff kwam niet in meiden forum wist niets van paswoorden stelen af enz enz. en later blijkt dat het weer wel zo was. Dat is in mijn ogen niet betrouwbaar en daarom stem ik dan tegen.

Ik ga niet de stemming hier bekend maken daar is de tijd NU nog niet voor gekomen, maar ik kan verklappen dat ik 2 positieve stemmen heb gegeven voor mensen waar jij van zou zeggen dat ik een persoonlijke hekele aan ze heb. En van 1 van de 2 weet ik in iedergeval dat hij MIJ totaal niet mag dus dat is dubbel prijs 8-)

Conclusie :
- Het is dom een rel proberen te ontketen op verzonnen informatie
- Het is Lomp om op zaken vooruit te lopen
- Het is achterlijk om eerst mensen voor te stellen in een topic en dan boos te worden als de voorgestelde mensen serieus overwogen worden.

Uiteraard ben ik via msn voor verdere uitleg bereikbaar.

Beste man,

Ook voor jou, aangezien je het welicht gemist hebt: deze jongeman heeft zich kéurig aan zijn afspraken gehouden. Mannenforum terug? Dan bartje uit meiden. En zo geschiede. Verder: waarom mag Loeloe dan wel crew-lid blijven? Zij heeft zich in het verleden óók als 'onbetrouwbaar' in dat geval gedragen. Heb je dan ook tegen Tyskie en Phitje gestemd? 2 heren die óók in meiden keken? Als je consequent bent heb je dat gedaan.

Verder was ik niet de persoon die met de schapen-cultuur kwam, dat was Tyskie. Verdert heb ik die info toch écht van een bijzonder betrouwbaar persoon, als je wilt weten wie spreek je me maar aan op mijn MSN.

Vooruitlopen op de zaken? Ik vond dit een ernstige zaak, en stelde de rest van de leden ervan op de hoogte. Een beetje aandikken is dé manier om de juiste aandacht te krijgen. Helaas heb ik daarin gefaalt, want er ontstond een discussie die niet de bedoeling was, maarja, das dan zonde.

PFP 24 September 2003 19:47

Citaat:

Ja maar ze moeten gewoon ff niet zo moeilijk doen allemaal!! :Z
sorry hoor :'(

JennyMindTricks 24 September 2003 19:49

Citaat:

Originally posted by PFP
sorry hoor :'(
Jij niet :D :*

PFP 24 September 2003 19:49

Citaat:

Jij niet :D :*
*) dan is het goed *)

Kampie 24 September 2003 19:52

Citaat:

Originally posted by koelkast
En van 1 van de 2 weet ik in iedergeval dat hij MIJ totaal niet mag dus dat is dubbel prijs 8-)
*)

JennyMindTricks 24 September 2003 19:53

Citaat:

Originally posted by PFP
*) dan is het goed *)
Oke dan :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.