![]() |
Citaat:
oja en heb je cool haar? :9 |
Citaat:
Even kijken (denk piep kraak denk) Tegenwoordig is mijn hoofdstroming denk ik toch wel Progressive House. Ooit begonnen met trance jaren terug maar das nou zo'n zeperd (al sinds 2001). Toen ben ik langzaamaan richting progressive house gegaan. Thuis: 1. Progressive House 2. Pop (emotionele treurige) 3. Ouwe Trance 4. New Age 5. Klassiek Uitgaan: 1. Techno 2. Progressive House 3....moet ik nog achter komen |
Wellekomme :d
|
Citaat:
hoewel.. noem es wat bandjes die je leuk vindt? |
Leuke topictitel :7
Welkom..:) Vertel is wat meer over jezelf.. |
Citaat:
welkom xessex , ik ben lieve colafles... naja we maken vast nog wel een keer nader kennis :) |
Citaat:
ik bedoel maar, post het dan niet :d |
Ik hou van newbies 8)
Ken je zo lekker met zen allen opspringen :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:O
|
Citaat:
edit: sorry, Xessex (schrijf ik zo goed? :$), welkom, laat je niet misleiden door mij het is echt een leuk forum hier :p |
Citaat:
|
Citaat:
het is handig als we elkaar wat ruimte geven om onze eigen dinge hier te zeggen, we zitten hier immers voor onze plezier... :) |
Citaat:
Voor mij betrefd was het ook geen ruzie.. Eerder... een... euh... uit-de-hand-gelopen-woordenwisseling :yes: :) |
Citaat:
LET OP DE KNIPOOG :{ |
haydiehoo
welkome hier xessex:wave: |
slechte muziek keuze
maar welkom |
Ik word inderdaad behoorlijk overvallen. Ben levendige forums echt niet meer gewend dat merk ik wel.
Ach een beetje kennis maken op deze wijze kan eigenlijk geen kwaad. Op zich alleen maar leuk dat je je al gelijk kan mengen in allerhande dingen. 2 Stapper: Muziek keuze: tja...smaken verschillen nu eenmaal. Het enige dat ik wel wil toevoegen is dat ik absoluut geen aandacht schenk aan waardeloze en simplistisch in elkaar gezette dancemuziek die een heikneuter met een beetje pc ooit in op zijn slaapkamertje in elkaar heeft geprutst. Het stikt overigens wel van dit soort nummers in deze muziekstroming... helaas. Dus als niet liefhebber zijnde van die muziek kan ik je niet gauw ongelijk geven dat het soms bar en boos is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoi en nu nog hier blijven
|
je hebt wel een oversekste naam :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof me daar heeft mijn nick niks mee te maken. Wat het dan wel inhoudt...tja daar mogen jullie de komende tijd naar gaan raden, of niet natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
geeft niet :aai: |
oi:)
Hoe moeten wij nou OOIT raden wat xessex betekend:? Lijkt me beetje moeilijk:) |
Je hoeft maar 1 bepaalde vraag te stellen die ik ook denk ik wel gewoon zal beantwoorden. Zo'n eigenlijk heel simpele voor de hand liggende vraag.
Met een beetje fantasie kom je dan al een heel eind. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij overvallen newbies wel vaker ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die naam daar kon je niet zo achter. Daar moet je eerst een hele simpele algemene vraag voor stellen. En misschien dat je dat dan uit het antwoord haalt. Maar ik ga die vraag niet bedenken hoor. |
Citaat:
Hoe heet je :) |
Das in ieder geval een fatsoenlijke vraag ja..niet zo van hou je van sex.
Nouja zal m wel ffe beantwoorden net zoals de rest van de normale vragen die nog volgen in dit voorstelthreadje. Meine nahme ist Wessel.. ja zon naam van moffenorigine |
Citaat:
Wessel.... XesseX hmmm :p |
Citaat:
|
jij bent gewoon essebes onder een nieuwe naam:
x-esse-x :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens Wessel , ik denk steeds dat je in Magnum woont :9
|
ik weet de vraag: wat bedoel je met je nickname? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.