Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   zit jij op school nu? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=37546)

Garet 8 October 2003 11:18

Citaat:

Originally posted by lou
Ik ben 3 dagen ziek thuis . Ik ga morgen wel weer naar school .
Kan leuk zijn ziek... als het niet te erg is:yes:

lou 8 October 2003 11:18

Citaat:

Originally posted by BlackMystery
wat zijn dat juist tussenuren?
want ken dat echt niet

Dat er een leraar ziek is en dat de les dan uitvalt en dan kan je iets anders bv forummen . Tenminste zo is een tussenuur op mijn school .

Setragasj 8 October 2003 11:19

well I should be at school :{

lou 8 October 2003 11:19

Citaat:

Originally posted by Garet
Kan leuk zijn ziek... als het niet te erg is:yes:
Juist :p

Garet 8 October 2003 11:21

Citaat:

Originally posted by BlackMystery
wat zijn dat juist tussenuren?
want ken dat echt niet

Weet je niet wat tussenuren zijn :?:?
Maja, blijkbaar zijn er mensen die dat niet hebben of het anders noemen in dit landje..

ThE ViRuS 8 October 2003 11:23

Als er bij ons lessen uitvallen dan verzetten ze dat niet naar het laatste uur of zo, zodat je het laatste uur vrij hebt. NEEeehhh, ze laten het gewoon staan zodat je fucking veel tussenuren hebt en dus veeeeel te lang op school zit :kwaad:

Stevie 8 October 2003 11:24

Citaat:

Originally posted by ThE ViRuS
Als er bij ons lessen uitvallen dan verzetten ze dat niet naar het laatste uur of zo, zodat je het laatste uur vrij hebt. NEEeehhh, ze laten het gewoon staan zodat je fucking veel tussenuren hebt en dus veeeeel te lang op school zit :kwaad:
dat kan toch ook niet sukkel :p

Garet 8 October 2003 11:31

Citaat:

Originally posted by Stevie
Tuurlijk kunnen ze het veranderen, laat ze maar moeite doen!

easyprintscherm 8 October 2003 11:34

ja k zit op school... alweer een tussenuur..

RandyJC 8 October 2003 11:36

nee zit nu thuis ben werkloos 8|

Larsjuh 8 October 2003 13:50

ja, omdat ik vorig jaar duits verprutst heb, moet ik dat dit jaar inhalen, en krijg er strax uitleg over, kheb nu dus een verdomd tussenuurtje en verveel me de tering :( :kwaad:

Stapper 8 October 2003 14:03

standaard vrije dag op woensdag

liekpiek 8 October 2003 14:21

Citaat:

Originally posted by Stevie
da's het voordeel van een kleine school ...niet zo veel klasen, dus ze kunnen het altijd vershcuiven, tenzij een leraar pas diezelfde ochtend ziekmeld ofzo....was vandaag al om 1 uur thuis....
en morgen gaat de 5e klas naar Rome, dus komende week vallen er weer een hoop lessen uit.:)

Larsjuh 8 October 2003 14:37

Citaat:

Originally posted by Larsjuh
ja, omdat ik vorig jaar duits verprutst heb, moet ik dat dit jaar inhalen, en krijg er strax uitleg over, kheb nu dus een verdomd tussenuurtje en verveel me de tering :( :kwaad:
nou ik ben nu dus weer thuis, heb een stapel papieren meegekregen.. was in 5 min. klaar en daarvoor moet je 70 min. wachten :kwaad:

liekpiek 8 October 2003 17:32

Citaat:

Originally posted by Larsjuh
nou ik ben nu dus weer thuis, heb een stapel papieren meegekregen.. was in 5 min. klaar en daarvoor moet je 70 min. wachten :kwaad:
over wachetn gesproken...klasgenoot van mij moest vandaag om 3 uur nakomen, door uitval waren we al om 10 voor 1 uit....:p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.