![]() |
2 paar dansschoenen (1 paar ballet)
1 paar sportschoenen (gym *) ) 1 paar paladiums (onherkenbaar, heb ik al 6 jaar) 1 paar neppaladiums 2 paar hakken (toneel :)) 1 paar vage dingen 1 paar zeilschoenen 1 paar surfschoenen 1 paar waterschoenen 1 paar pantoffels ___________________________________________= 3 paar die ik in het dagelijks leven draag (paladiums, neppaladiums, vage dingen) 5 paar voor sport (zeilschoenen, surfschoenen, 2 paar dansschoenen, gymschoenen) 1 paar voor de winterkou :+(pantoffels) 2 x toneel (hakken) 1x waterschoenen (zeilen in de zomer :)) ___________________________________________+ twaalf paar... ik doe gewoon veel aan sport en toneel, daarvoor heb je veel nodig.. in het dagelijks leven draag ik eigenlijk alleen maar afgetrapte vage dingen...:) niet dat ik me hoef te verklaren voor mijn aantal schoenen eigenlijk :) |
- 2 paar combats
- 1 paar adidas - 1 paar nike - 1 paar dvs - 1 paar timberlands - 1 paar botten - 1 paar osiris 8 paar dus en 1 paar pantoffels :d |
Citaat:
*zielig huh :d* Maar ik ben een kouse-voete-meisje :yes: :d |
1 paar puma's
1 paar panama jacks 1 paar ascics(:?) en that's it |
1x timberlands (nette, nie van die klompen:P)
1x adidas superstar 1x adidas new lawsuit 1x lacoste ivory scope sport 1x veiligheidsschoenen 1x DC's skate schoendingen |
1 paar werkschoenen
3 paar sportschoenen |
1- bergschoenen (werk en overall, caterpillar)
2- instappers (werk merkloos) 3- "sport" (fubu's, meer voor de 'nettere gelegenheden' :p) 4- sport (adidas indoorvoetbal) zo.. 4 paar dus.. en ik draag ze allemaal in tegenstelling tot vele andere :p |
Citaat:
|
1: bruine Bladelli laarsjes tot net onder mijn kuit...
2: zwarte Gabor laarsjes tot net onder mijn kuit.. 3: een of ander Italiaans merk?!.. zwarte laarzen tot net onder mijn knie.. 4: rode Palladiums tot net boven mijn enkel.. 5: een of ander Italiaans merk?!..instappertjes met allerlei bandjes zeg maar, dat je tussendoor stukken huid ziet ;).. en met hak natuurlijk...voor nette gelegenheden en als je er gewoon netjes uit wilt zien zomers... 6: wit met blauwe instappers voor in de zomer..Taft shoes.. ja en slippertjes en pantoffels natuurlijk...! 8) |
ik ook ff ik heb dus 14 paar schoenen ipv 12
waarvan 4 paar puma´s beetje standaard 2 leren panama jack ) bruin en zwart' 6 verschillende paren prada schoenen, rood zwat/ wit geribbeld 1 paar nette armani schoenen 1 paar gewone gympen van nike ieder jaar koop ik ongeveer 6 paar nieuwe schoenen en dan nog mijn oude schoenen van vorig jaar maar die draag ik niet meer |
3 (incl. gymschoenen)
|
jah ga je pantoffels ook meerekenen, en slippers.. dan zit ik al op 7 paar, en laarzen die ik nooooit meer aan heb, 8 paar :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.