![]() |
Avondje p8 gisteren, was wel geslaagd. En vanavond niets :o
|
Eerst in de C'est la vie maar was niet zo super. toen la Cloche waar het te druk was. toen de Celebration waar het wederom te druk was en de rest van de avond in de Alla door gebracht
|
Avondje ouderwets TimeOut was wel weer gezellig alleen kan ik nou nie slapen door die redbull :{
|
Het Tagrijn was (weer) fijn!!! :P
|
Bascule, Vrije vogels (:o), nieuwpoort, alkmaarderhout, lindeboom, odeon, bascule :+
|
bios (kill bill, supertof), mcdonalds, ergens patatje eten :p
vroeg naar huis want vriendinnetje is beetje ziek :) |
kelder - 074 - sjakies :9 - 074 - sjakies :9 - 074 - kraakpand - huis
beetje heen en weer lopen, goed voor je conditie :z |
zaterdagavond dvdtje kijken op de bank :p
en vrijdagavond: breaks & drum n bass n r17, alleen hebben we nix meegemaakt van de dnb, en de breaks waren maar matig...het was rustig...kutavond eigenlijk :/ |
vrijdag Daily Fire en nog wat kutbands in de scum in Katwijk
Zaterdag de hele dag zwarte piet gespeeld dus savonds te fucked up om nog wat te doen |
Gisteren feest van studievereniging en verrassend genoeg vanavond weer eens P8 :)
|
vanaaf pakjesavond, en morgen oudewetse bascule-time :7
|
vanavond Locomotion Z'meer 8)
|
Citaat:
|
Gisteren gaan schaatsen en naar de pittabar, en vanavond naar de cinema (Finding Nemo)
|
discotheek Achterhoek Arena
|
stairway to heaven 8-)
|
in mijn dansschool (www.rubydorany.nl) was gister kerstbal.. twas echt suuuper :love:
iemand waar ik een oogje op heb was er ook en twas echt supergezellig (en die jongen was echt sweet :love: ) en we kregen 2 dansshows en een modeshow, best wel zeer oke :) en iedereen vond mijn jurk mooj :D beetje jammer alleen dat ik geen panty aankon (zag je in mn middel zeg maar) dus had ik van die dingen tot een stukje bovenbeen maar daar kwam mn split telkens half boven zag er een beetje dom uit :z maja |
Shooters in Bergen, kregen paar vriendinnen van me ruzie met paar jongens omdat hun ook op plateau's wouden dansen :o. En ik nog mot met een broer van de dief van mijn zusjes schoudertas. :7
Was errrg gaaf daar, zonde dat t een jaar geduurd heb dat ik weer eens daar ben weze stappe :yes: |
paradiso , concertje lamb
|
dinsdag LOTR marathon in pathe scheveningen :7
SUUUUUUUUUUUPERTOF!! morgenavond dansless.. zaterdagavond een feestje bij een vriend in den haag zondag naar pathe buitenhof voor return of the king (weer ;)) |
als ik terug kom ga ik niet direct 8er de pc zitten...nee dat moet er eerst :kots: worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh ik ook :O
|
was van t weekend plattestenenbrug, waagplein ennnnnn extase :o (ja echt extase :o)
|
En wederom net terug van TimeOut .. maar deze keer wel een speciale avond met The Prophet en Pavo O-) :z
|
Gister in Nallek, heel leuk! :thumbsup: :d O-) :wave:
|
vanavond naar r17, poppodium, (league of XO gentlemen..) en daarna sloffen :7
|
Ik weet dat het eentonig word .. maar ben net weer terug van TimeOut :7 :7
|
la cloche en de alla. zijn zo ondertussen de 2 standaard plaatsen geworden waar ik heen ga
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nightlive. was weer een vet avondje in dé kerk:7
|
ik ben vannacht de hele nacht in hollywood geweest en het was echt supergezellig :):)
een hele schattige lekkere jongen versierd :love: :love: :love: en om 5 uur op rotterdam centraal echt vette lol gehad met een paar dronken gasten uit rijswijk en een paar seksie studenten uit delft 8{ twas echt supergezellig :yes: we waren met zn 6-en gegaan |
apothekertje :7 en bijna extase :x
|
Ik dacht .. laat ik eens lekker orgineel naar
Citaat:
|
nergens, alle vriendjes en vriendinnetjes gingen wat met hun vriendje of vriendinnetje wat doen, romantisch enzo en had vrijdag wel genoeg gezien :z
|
de Twee Heren en weer de Alla. volgende week dana in de nightlive8-)
|
JH Zenith, onze Kiss Kiss Party8-)
|
Sottos *kapot* k ga nu slapen...
|
5th element, leuke discussies gehad over marketing en verkopers. Maar de meiden waren daar niet te pruimen. Bascule moet gewoon weer terug :o
|
boelen, celebration, la cloche, alla, c'est la vie, nightlive:p
|
ik ben gisteravond thuisgebleven met mijn vriend, maar vanavond gaan we wel ergens gezellie een biertje drinken met een groepje
|
eergisteren: de 3 gezusters en de compagnie.
best gezellig:yes: vanavond weer naar de alla |
alkmaar :) demi's en 't warsteiner tentje (ken de echte naam niet :+) dat was vanmiddag, vanavond vast wel de 5th element en oscars. Misschien ook nog wat anders, en inzuipen + idols kijke bij iemand :7
|
vrijdag the vines. helemaal uit mn dak gegaan daar, was echt geweldig.
|
Discotheek Achterhoek Arena.
|
gisteren stratum geweest in eindhoven
was echt geweldig:pO-) |
5th element,
was geen bal an :no: :z en vandaag bowle, was wel errrg gezellig :yes: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.