Stevie |
31 October 2003 09:36 |
Citaat:
Originally posted by psychobunny
Als we naar dommere mensen dan mij zoeken komen we bij jou uit stevie... als je niet jaloers bent,laat m dan gewoon gerust? wel heel toevallig dat nu riddler en loeloe samen zijn,jij continue riddler zit af te breken hé? deed je dat bij ambypur of bloempje? nee he :) ik trek voor de hand liggende conclusies stevie,en je bent nu al oud genoeg om die te snappen. ja,'t is waar, de fb's worden gekozen puur op wie vriendjes van wie zijn, maar toch val je alleen maar riddler aan? koop je een opblaasschaap en leef je frustraties erges anders uit dan op't forum,dan hebben riddler en ik geen last van je...
|
Het gaat mij he-le-maal niet om Riddler persoonlijk, en al helemaal niet om LoeLoe, maar om de keuzes van fb's. Het is ook geen persoonlijke aanval op Riddler zelf, tenminste, niet zo bedoeld. Niet dat ik jaloers ben, dat maak jij er weer van. En ach, waarom "val ik Riddler aan"? Sjah, een keuze die je maakt (vooral omdat Riddler pas net met LoeLoe heeft) maar eigenlijk vind ik op heel veel fb keuzes slecht. De keuzes voor Dimas en 0Vera eerder vond ik vreemd. Ik heb bij de aanstelling van 0Vera zelfs nog een topic geopend op ledenstaff! Ik hoop dat je dit begrijpt... en niet dadelijk weer gaat janken over "zoek een leven" of iets met mijn leeftijd.
Citaat:
Originally posted by psychobunny
Trek die lelijke oogjes open en lees verder
|
Zucht... je bent echt hopeloos he? Als je eerst op iemand reageert die later heeft gereplyed als ik, denk ik dat je niet meer op mij ingaat. Maar dat doe je wel, en vervolgens val je me weer eens aan? Kansloos hoor :)
|