Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Wat zijn die Schoten stil.... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=39639)

wetering12 19 November 2003 22:16

BTW ik vond het geen stille schoten:+

Bird Of Prey 19 November 2003 22:17

Citaat:

Originally posted by Desert Rose
Geweldig!! Ik ben echt blij!!!

Eén ding was jammer, dat Lee Towers geen 'We are the Champions' zong na afloop

Misschien was dat het realisme dat we niet meteen al te optimistisch moesten zijn. ;) De Nederlander is immers nuchter van aard :yes: :)

wetering12 19 November 2003 22:22

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
Misschien was dat het realisme dat we niet meteen al te optimistisch moesten zijn. ;) De Nederlander is immers nuchter van aard :yes: :)
En daar ben ik het mee...................... eens:respect:

Riddler 20 November 2003 08:40

dat 1e doelpunt van Sneijder :huh: :respect:

JEANUS 20 November 2003 09:39

Jah geweldig heh :D Moest echt lachen toen het publiek ''De Zevensprong'' ging zingen hahaha.
En dat is 1....
En dat is 2....

Headliner 20 November 2003 11:11

sjongejonge, Advocaat luistert voor 1 keer in zijn hele leven naar de media en begint met wat jongere spelers in de basis
als Seedorf ipv Sneijder had gespeeld, en Kluivert ipv van der Vaart (zoals Advocaat dat het liefst ziet) hadden we een 1-0 wedstrijd gekregen :{

Bazzemans 20 November 2003 13:34

En zwaaien we dan ook ff met zijn allen naar de Belgen? :wave:

Neej flauw he?

SpiNe 20 November 2003 14:35

frans bauer bij elke goal:7 :respect:

Irene!!!! 20 November 2003 15:56

ik geloofde mn ogen niet toen ik ff naar de wedstrijd door zapte, maar tis echt geweldig :D:D

Ar-Tuur 20 November 2003 17:24

Eindelijk weer eens een geniale wedstrijd van Nederland waar wat te genieten viel :thumbsup:

Gaaf dat Sneijder met zn 19 jaar al één van de beteren is :respect:

Naar de Belgen en Turken zullen we maar niet zwaaien, aangezien zij wél op het WK waren

Bazzemans 20 November 2003 18:29

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Eindelijk weer eens een geniale wedstrijd van Nederland waar wat te genieten viel :thumbsup:

Naar de Belgen en Turken zullen we maar niet zwaaien, aangezien zij wél op het WK waren

Toen zwaaiden ze toch ook naar ons :(

Bird Of Prey 20 November 2003 21:56

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur

Zullen ze wel weer met t excuus komen dat zij tenminste wel op het WK waren en niet "slechts" op t EK... :z

L_angeldc 20 November 2003 22:01

voetbal boeit mij dus echt helemaal niets

maar al die schotten op de dam waren wel grappig
en iedereen was al zat
je kon de fans gewoon zatter zien worden naarmate het later werd, rond een uurjte of half 3 was het nog wel te doen, maar tegen 7en waren ze echt zat, naja de meeste dan :D

UrbanLegend 20 November 2003 22:09

zo zat dat ze over de baanvakken van de METRO liepen zodat ik 15 tot 20 minuten in de metro vastzat op 2 sec, lopen van 't perron.. :{

Headliner 21 November 2003 14:14

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
Zullen ze wel weer met t excuus komen dat zij tenminste wel op het WK waren en niet "slechts" op t EK... :z
Zullen sommige weer zeggen dat een EK sterker vertegenwoordigd is en dat Nederland daar in thuishoort ,..,:no:

biffyclyro 21 November 2003 14:15

hehe, gister op de dam :respect:

stonden ze op die dingen naar elkaar "hey baby" te zingen met zn allen, ik geloof dat de lol toch niet helemaal over was :+ was echt gezellig haha.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.