not-known |
28 December 2003 20:35 |
Citaat:
Originally posted by Glenneke1
kerel(voor de afwisseling :p),
ik zie het verschil duidelijk, da heb je met familie die constant die kaarte kope en da je naar lans gaat ...
DUS ik denk da ik er wel veel vanaf weet (of toch meer dan jij denkt), ik heb het verschil gezien tusse al de laatst uitgekomen radeons dus ik weet waarover ik spreek
dus doe ni moeilijk over men kennis over vidkaarte of over de rest
ik heb het verschil gezien tussen mijn vidkaart(Geforce f Ti 4200) en tussen de rest, ik heb het verschil gezien tusse de hoogste vidkaart van Nvidia(Geforce) en de voorlaatste Radeon, en radeon beats Nvidia once again
dus mijn keuze gaat naar radeon als je ni op het geld moe lette(ALLE kaarten van Radeon vanaf 9000)
|
mja, is leuk dat je het allemaal zegt. genoeg mensen ook die het per direct voor waarheid aannemen. maar bij het stellen van het één en ander is het gebruikelijk de nodige bronnen, testen en benchmarks te vermelden.
er zijn namelijk zat series in de Radeon familie die niet echt aantrekkelijk zijn. Dat maak ik namelijk niet op jouw posts. Er zijn bijv. ook 9xxx versies in omloop met het kenmerk Lite edition. Als gamer zit je daar niet echt op te wachten, al zijn ze wel lekker goedkoop.
Qua snelheid is het alleen gauw huilen geblazen. Ook de hoeveelheden mem. op de kaart zijn niet alles zeggend. kaarten met 128MB zijn bijv. zat voor nu, omdat er geen games bestaan die meer dan 128 eisen.
je snapt waar ik heen wil? er zijn een aantal zaken die specifiek kenbaar gemaakt moeten worden, alvorens je zinnig advies kan uitbrengen. dit geldt niet alleen voor de 3d kaarten, maar ook voor CPU, ram, mobo, etc.
nofi btw :)
|