![]() |
Donkere spijkerbroek, zwarte trui, zwarte laarsjes :)
|
Vandaag had ik aan:
een zwarte string en BH een jeansbroek een strak kort roze/paars truitje Een jas natuurlijk En sportschoentjes en sokjes :d |
Spijkerbroek, shirt
|
zwarte sokken
zwarte BH blauwe wolkjes string :p een blokhemd (jah z'n bouwvakkers hemd:p ) en een spijkerbroek:) |
Ik ben naakt zoals altijd... Da's mijn schooluniform :yes: :p
|
Citaat:
|
broek, trui, sok, sok, slof, slof
|
Citaat:
|
Citaat:
ennuh, je mag altijd mondeling overhoren dan :p :] |
Citaat:
|
wijde spijkerbroek
lichtblauw shirt blauw fred perry geval vest zwarte sokken schoenen bh+string 8) |
wat heb ik aan?
mijn computer mijn telefoon mijn geluidsboxen mijn tv mijn sigaret |
Citaat:
ontopic trui hemd sokken onderbroek :{ schoenen broek |
Al wie meiskes dragen hier strings... Is 't ineens mode, ofzo? :p
Ik ben koel, ik draag ten minste nog af en toe shortjes 8-) |
vandaag:
gstar broek Roze vhalsshirtje korte mouwen lichtroze string lichtroze sokken (die waren eigenlijk wit, maar verkleurd in de was :9) |
lichtbruine ribbroek, donkerbruine trui, zwart shirt, zwarte sokken, sloffen, grijze boxer.
|
roze sokker , blauwe beenwarmers , zwarte wijde broek , kaki truitje , zwart wit gestreept verstje , blauwe sting en paarse bh :p
|
ketting (zwart, kraal)
bh (goh) (zwart) string (zwart) zwart wit gestreepte trui baluwe spijkerbroek witte riem hoge nep allstars (zwart) zwarte sokken wit zwart gestreept armband |
ben vandaag eens netjes:+
witte broek zwarte blouse met witte/grijze strepen wit tshirt eronder zwarte boxer zwarte sokken :z |
Citaat:
ik ben nu sjiek.. ga dadelijk uit eten:p -zwarte bh met schouder bandjes overkruis -blauwe hartjes string -zwarte enkelkousjes daaroverheen.. wollensokken.. (jah 8) heb koude voeten jah) - zwarte broek -zwart over hesje -zwart topje met van de voorkant een gat:p (dat moet er zitten.. en als ik buk heb ik inkijk 8| ) -en natuurlijk mijn kisten. |
- Donkerblauwe joggingbroek
- Witte polo - Blauwe fleece-trui - Witte sportschoenen - Witte sportsokken - Lichtpaarse effen BH en string 3x raden wat ik zo ga doen:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
een 3 delig pak..
|
Zwarte bh & string
Zwart hemdje Spijkerbroek Donkerrood/bruinachtig vest Zwarte sokken Zwart/witte ketting Horloge Hmm :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.