Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Het grote Maxima & WimLex gefeliciteerd topic (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=40442)

silverchair 7 December 2003 18:55

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Leuk voor ze maar het doet me helemaal nnnnnnniks! :no:
mij ook niet eigelijk...:no:

Riddler 7 December 2003 18:55

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
ik hoop dat ze haar Gerrit noemen :(
en dat ze op een zeeslak gaat lijken en gaat miauwen :?

Desert Rose 7 December 2003 18:55

Ik vind het heel erg leuk!
Ik zat Life&Cooking te kijken en toen werd het steeds onderbroken voor het nieuws!

Ik wens ze echt veel geluk toe met de kleine!

Ik heb 101 knallen gehoord!!!

Riddler 7 December 2003 18:57

Citaat:

Originally posted by Desert Rose

zit je weer scheten te laten :? :kots:

;)

Desert Rose 7 December 2003 18:59

Citaat:

Originally posted by Riddler
zit je weer scheten te laten :? :kots:

;)

Nou zeg!!

Haha ik ging op t balkon staan en alle buren stonden op t balkon echt leuk iedereen leefde gelijk mee in de sfeer!

Riddler 7 December 2003 19:01

Citaat:

Nou zeg!!

Haha ik ging op t balkon staan en alle buren stonden op t balkon echt leuk iedereen leefde gelijk mee in de sfeer!

een fart-out in Den Haag , gezellig :p

(okeey en nu hou ik op :X )

DarkAngel 7 December 2003 19:02

Citaat:

als jij dat wilt :{

The Phit 7 December 2003 19:03

Citaat:

die heet gary

Riddler 7 December 2003 19:05

Citaat:

Originally posted by Phitje
die heet gary
in het nederlands heet ie Gerrit :{

Pakspul 7 December 2003 19:15

Gerrit?
Miauw!

OHja !!! :thumbsup:

Arie-Kanarie 7 December 2003 19:17

Citaat:

Dat waren ado supporters die nog wat vuurwerk over hadden

je hoorde zeker ook
"hoeah hoeah
hoeah hoeah hoeah
hoeah hoeah
hoeah hoeah hoeah
hoeah hoeah
hoeah hoeah hoeah"

bartje518 7 December 2003 19:20

Citaat:

Originally posted by Kampie
Nee Bartje dat hoeft niet..

Maar je kan ook normaal reageren, ook al ben je er niet blij mee..

Ik reageer toch normaal :? Of moet ik verplicht proficiat zeggen :?

JEANUS 7 December 2003 19:22

Nieuwe user : kind lex en max.

bartje518 7 December 2003 19:23

Citaat:

Originally posted by JEANUS
Leuk leuk leukkkk
Ja ik vind dat soort dingen nou eenmaal leuk ja O-)

Kijken of je het nog zo leuk vindt als je zometeen wordt aangerand als gevolg van te weinig beveiliging op straat, doordat we zo nodig nog meer geld moeten doneren aan het koningshuis, vanwege wederom voortplanting!

En kijken of je het nog zo leuk vindt dat je ouders zometeen nog meer geld aan school kunnen lappen, omdat er volstrekt overbodige miljoenen naar de monarchie gaan!! Dan vind je het vast nog leuker! :z

Alexis 7 December 2003 19:23

Citaat:

Heb jij die aangemaakt?! :D

Riddler 7 December 2003 19:24

Citaat:

wat kunnen ze tegenwoordig toch veel he, IVF bij mannen, er gaat ene hele wreld voor je open 8)

bartje518 7 December 2003 19:26

Citaat:

Originally posted by Alexis
Heb jij die aangemaakt?! :D
Ben je tegenwoordig met 32 posts al super lid :?

JEANUS 7 December 2003 19:27

Citaat:

Originally posted by bartje518
Kijken of je het nog zo leuk vindt als je zometeen wordt aangerand als gevolg van te weinig beveiliging op straat, doordat we zo nodig nog meer geld moeten doneren aan het koningshuis, vanwege wederom voortplanting!

En kijken of je het nog zo leuk vindt dat je ouders zometeen nog meer geld aan school kunnen lappen, omdat er volstrekt overbodige miljoenen naar de monarchie gaan!! Dan vind je het vast nog leuker! :z

Waar slaat die vergelijking nou IN GODSNAAM op.
Man als je een probleem heb met de monarchie of WAT dan ook , reaggeer hier dan gwn niet zo zuur.

Aangerand word je sowiewo , met beveliging of niet.

Clauw 7 December 2003 19:28

Dit is ze dan!
http://www.nu.nl/img.db?242986+s(234!x170!)
http://images.fok.nl/upload/baby_maxima2.jpg

Riddler 7 December 2003 19:28

Citaat:

die bartje, altijd oog voor detail 8)

Setragasj 7 December 2003 19:29

Citaat:

Originally posted by Clauw
Dit is ze dan!
http://www.nu.nl/img.db?242986+s(234!x170!)

wat een chagrijnig kutkind :D

neej grapje. ziet er lief uit :) :Y)

bartje518 7 December 2003 19:30

Citaat:

Waar slaat die vergelijking nou IN GODSNAAM op.
Man als je een probleem heb met de monarchie of WAT dan ook , reaggeer hier dan gwn niet zo zuur.

Aangerand word je sowiewo , met beveliging of niet.

Die vergelijking snijdt hout! Er moet bezuinigd worden op onderwijs, veiligheid, zorg, en intussen gaan er volstrekt overbodige miljoenen naar die arme sloebers van het koningshuis. Je zult misschien alsnog aangerand worden, maar er is tenminste meer veiligheid, en de kans is kleiner. Elke overbodige post moet geskipt worden, deze debiele folklore dus als eerst! |:(

JEANUS 7 December 2003 19:30

Nej die haddik niet aangemaakt Alexis :)

Arie-Kanarie 7 December 2003 19:32

Zullen we op ll.com geld inzamelen en gezamelijk kinderkleertjes kopen, en dan laten we Kampie het bezorgen bij maxima en het kind

bartje518 7 December 2003 19:33

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie
Zullen we op ll.com geld inzamelen en gezamelijk kinderkleertjes kopen, en dan laten we Kampie het bezorgen bij maxima en het kind
Jij zit vol goeie ideëen Arie!! :7

DarkAngel 7 December 2003 19:51

Wanneer realiseren jullie het je nou eens... iedereen weet toch dat Bartje zn mening wet is :rolleyes:

Mindy 7 December 2003 19:52

ja van harte gefeliciteerd ofzow:?

DarkAngel 7 December 2003 19:53

Citaat:

Originally posted by -Spiderr-
ja van harte gefeliciteerd ofzow:?
dankje :)

Pakspul 7 December 2003 19:54

Citaat:

onmogelijk |:(

koelkast 7 December 2003 20:01

leve de koningin!

hoezee !

<--- met nieuw icoon

Alexis 7 December 2003 21:13

Citaat:

Blijkbaar;) :z

dupke 7 December 2003 21:21

Citaat:

Originally posted by koelkast
leve de koningin!

hoezee !

<--- met nieuw icoon

lomp:p

TheGroovMaster 7 December 2003 22:06

gefeliciflapstaart met uwe dochtertje!!!

Kampie 7 December 2003 22:06

Citaat:

Originally posted by Arie-Kanarie
Saampjes?

Ik heb waarschijnlijk net zo min wat met die mensen als jou.. maar je mag toch wel blij zijn voor die mensen..

Impressions 7 December 2003 22:06

Fijn voor ze.. Mij kan het geen ruk schelen, omdat dat kind ons toch alleen maar belastingsgeld kost.. En als dat verrotte kind nou 1 dag later geboren zou zijn, was ik gelijk met dat kind jarig geweest :+ En het is nogal overdone, om een simpele bevalling zo op te blazen (niet letterlijk, was het maar zo :z)

Tyskie 7 December 2003 22:12

Discussie over de OW moet je maar of Feedback plaatsen...
Discussie over het koningshuis is er op Discussie en Actualiteiten....

Verder, leuk voor die mensen, maar het kan me geen flikker schelen.

JEANUS 7 December 2003 22:12

Citaat:

Die vergelijking snijdt hout! Er moet bezuinigd worden op onderwijs, veiligheid, zorg, en intussen gaan er volstrekt overbodige miljoenen naar die arme sloebers van het koningshuis. Je zult misschien alsnog aangerand worden, maar er is tenminste meer veiligheid, en de kans is kleiner. Elke overbodige post moet geskipt worden, deze debiele folklore dus als eerst! |:(
Ik snap niet dat jij in een onbenullig topic moeilijk gaat lopen doen en ''aanranden'' erbij gaat halen.

Er valt wat van te zeggen dat er veel geld naar het koningshuis gaat , maar je komt wel met erg rare voorbeelden.

En nu gaan we weer gezellig verder ADB-en , ik ga hierniet over discussieren verder , open een topic in Discussie forum en Actualiteiten ofzo :wave:

Setragasj 7 December 2003 22:14

Citaat:

En nu gaan we weer gezellig verder ADB-en , ik ga hierniet over discussieren verder , open een topic in Discussie forum en Actualiteiten ofzo :wave:
:respect: :loser: :d

bartje518 7 December 2003 23:04

Citaat:

Ik snap niet dat jij in een onbenullig topic moeilijk gaat lopen doen en ''aanranden'' erbij gaat halen.

Er valt wat van te zeggen dat er veel geld naar het koningshuis gaat , maar je komt wel met erg rare voorbeelden.

Jij deed anders onnozel over dat je dat soort dingen 'gewoon' leuk vond, en dat vind ik weer onnozel :z

Voortaan ga ik bij elk kind dat er geboren wordt, of het nu het kind van een hond, cavia of mens is, een topic openen, want we kunnen toch gewoon blij zijn voor die mensen? Bovendien vind ik dat Balkellende zijn kostbare tijd eraan moet verspillen door een toespraak op TV te houden, en vind ik ook dat alle sportuitzendingen onderbroken moeten worden om bij de geboorte te zijn.

Heerlijk, dat koningshuis! :kots:

JEANUS 8 December 2003 09:31

Als ik het nou leuk vind dat er een koningskindje geboren is , daar is dat topic over , en waarom zeg je het niet over de 43536 mensen in dit topic die hetzelfde zeggen , jaaahaa!

En ik heb niet gezegd dat je ongelijk hebt , je hebt een punt , maar met loze voorbeelden.

bartje518 8 December 2003 11:07

Citaat:

Als ik het nou leuk vind dat er een koningskindje geboren is , daar is dat topic over , en waarom zeg je het niet over de 43536 mensen in dit topic die hetzelfde zeggen , jaaahaa!

En ik heb niet gezegd dat je ongelijk hebt , je hebt een punt , maar met loze voorbeelden.

Dat kwam omdat jou bijdrage (geloof ik) onderaan de pagina stond, en ik alle andere blijde boodschappen niet gelezen heb. Bovendien zei jij dat je ook niet wist waarom je blij was, maar dat je het 'gewoon leuk vond', en aangezien ik ook geen flauw benul heb waarom ik blij zou moeten zijn, en het dus ook niet ben, sprong ik daar even op in.

Trouwens, wel een leuke kop ergens in een krant die ik zag staan: 'Heel Nederland blij met kind' of zoiets. Toch gaaf dat ze ook de meningen van de nuchterdere mensen hebben gepeild! Stukkie uit onze krant 8)
__________________________________________________ __
Limburg is wel blij, maar niet uitzinnig van vreugde
Mooi dat het een gezond meisje is. Blij voor de ouders. En ja, ook blij voor Beatrix natuurlijk. Limburgers reageren positief op de geboorte van het prinsesje. Maar uitzinnig van vreugde? Nee, dat niet. Voorzitter J.Hendricks van de stichting Oranjecomité Sittard stelt dit een klein uur na de geboorte van de troonopvolger nuchter vast. ?Limburgers zijn toch minder Oranjegezind dan mensen in het westen van het land.''

Arie, jij hoort dus blij te zijn, en vanmorgen moest je beschuit met oranje muisjes eten!!! :thumbsup:

Desert Rose 8 December 2003 15:17

Citaat:

Originally posted by Pakspul
onmogelijk |:(
Haha echt waar! Iedereen stond buiten op het balkon haha!

Desert Rose 8 December 2003 15:20

Citaat:

Originally posted by Clauw
Dit is ze dan!

Ik vind het zo`n ontzettend lievig kindje!! :love:

Olleke 8 December 2003 15:50

Citaat:

Ik vind het zo`n ontzettend lievig kindje!! :love:
idd ik vind het ook echt een poepiej

Headliner 8 December 2003 17:17

Ik gun het ze van harte, gefeliciteerd ! :)
ik wil alleen nog weten hoe ze gaat heten 8) :loser:
Edit: k weet het al :7

ashley10 8 December 2003 17:35

het meisje is een schatje zoals bijna alle baby,s maar verder doet het mij niets:yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.