Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Lord of the Rings: Return of the King (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=40782)

CharmedOne 26 December 2003 18:48

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
ik vond het liedje van pippin ook erg mooi, in feite vind ik pippin gewoon de leukste van allemaal :)

(pluspuntje: schots accent :7)

Ja ik vond dat liedje ook echt heel erg mooi. Hij is zo cute :d
Morgen ga ik weer :d

biffyclyro 26 December 2003 18:51

Citaat:

Originally posted by CharmedOne
Ja ik vond dat liedje ook echt heel erg mooi. Hij is zo cute :d
Morgen ga ik weer :d

ik ga volgende week zondag.. ben afgelopen zondag en de dinsdag daarvoor ook geweest :Y)
misschien maandag weer :Y)

JEANUS 26 December 2003 19:23

ZONDAG EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CharmedOne 26 December 2003 21:09

Maar ik ben echt raar ik heb deel 1 al gewoon 13 x gezien :$ en deel 2 11 x....
Ik ben gewoon verslaafd aan die film en ik weet echt zeker als 3 uit is op dvd ga ik echt alle 3 de delen achter elkaar kijken :$

Banaan 26 December 2003 21:17

zonde van je geld vinje nie? O_o

The6thgate 26 December 2003 22:30

pfff kijk m dan 1 keer en download de film dan ofzo8{
beetje onzin om zovaak naar 1 film te gaan maja, ieder zn ding

CharmedOne 27 December 2003 18:40

Ik heb FOTR niet 13 x in de bios gezien hoor, die heb ik 2x in de bios gezien en voor de rest thuis op dvd en TTT heb ik 3 x in de bios gezien en ook voor de rest thuis.
ROTK heb ik nu pas 2x gezien en ga waarschijnlijk donderdag weer :$

JEANUS 29 December 2003 15:38

IK HEB HEM EINDELIJK GEZIEN!
Ik heb echt gehuild op het einde. Iedereen ging klappen bij ons - toen de film begon al- echt machtig.

Ik ben in Love met LOTR.

zMe 29 December 2003 16:25

Ik heb de boeken gelezen en de film gezien en ik vind het egt heel goed gedaan hoe frodo uitbeeld dat het heel zwaar is en dat de ring hem in zijn macht krijgt. Ik vind het wel heel jammer dat Saruman er niet in voor kwam met het regeren van de Gouw.

Suepahfly 29 December 2003 20:09

Citaat:

Originally posted by zMe
Ik heb de boeken gelezen en de film gezien en ik vind het egt heel goed gedaan hoe frodo uitbeeld dat het heel zwaar is en dat de ring hem in zijn macht krijgt. Ik vind het wel heel jammer dat Saruman er niet in voor kwam met het regeren van de Gouw.
zeer mooi, je hebt de extended edition van de dvd voor iedereen verklapt, die het boek niet gelezen heeft:x

(ik heb em trouwens wel gelezen:respect: )

Stapper 29 December 2003 21:34

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
zeer mooi, je hebt de extended edition van de dvd voor iedereen verklapt, die het boek niet gelezen heeft:x
mensen met een hart voor het verhaal weten dat toch wel
en het is al een paar keer naar voren gekomen dat de zuivering van de gouw gewoon in de EE komt

Impressions 29 December 2003 22:42

Fucking! Wil k met mn vriendin naar LOTR, sta ik in de bios, istie uitverkocht! :'( :kwaaist: Welke leiers gaan er dan ook op maandagavond naar LOTR? :kwaaist: Maar nu heb ik wel Looney Tunes gezien :p

Lampie 30 December 2003 16:37

Ik heb RETURN OF THE KING Gisteraaf gezien

1 woord : GEWELDIG!!! 8-)

Alleen zo jammer dat het het laatste deel was :(

Legolas was echt stoer .....Wacht...... IEdereen was stoer :D

Sanne 30 December 2003 17:24

Ik ging zondagavond gezellig met mijn liefie naar LOTR3 maar onderweg kregen we autopech en toen heb ik 2 uur in de kou gestaan en geen LOTR gezien :'(

miesje 30 December 2003 20:44

Ik ben gister geweesd in Antwerpen,begon om 22.00 en er was geen pauze dus nu heb ik 5 min gemist.We moeste 7 zalen voorbij lopen om de wc te vinden en we zijn helemaal trug gerend.Maar de film was heeeel MOOI :love:

Suepahfly 30 December 2003 21:44

Citaat:

Originally posted by Lampie
Legolas was echt stoer .....Wacht...... IEdereen was stoer :D
:+ idd, behalve op het einde, toen ze allemaal zo proper waren, dan leek legolas een janet

Denden 100 piek 30 December 2003 23:24

Ik ben net terug van LOTR 3, en ik ben zwaar onder de indruk.

Stapper 30 December 2003 23:39

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
:+ idd, behalve op het einde, toen ze allemaal zo proper waren, dan leek legolas een janet
ze moeten allemaal onder het moder zitten en met littekens en bloed op het gezicht, dan zien ze er stoerder uit

JEANUS 31 December 2003 10:54

Nej legolas is altijd clean en schoon.
Ik moest trouwens bij sommige stukje echt zo erg janken HAHAHAHA :respect:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.