![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ey ff optyfen met zo'n kutsmoes man..
ik wil echt niet pissed klinken om een paar stomme post, maar ik sta nu gewoon weer op dat zielige 6000+ terwijl ik gewoon DIK! 8000+ had.. dus ze hebben zomaar ff 2000!! post verwijderd... dikke lul! doe dan 850 ofzo, dat aantal had ik tenminste gepost in slowchat! |
Citaat:
|
Citaat:
hecht veel waarde aan me postaantal... serieus, xit te janken hier :( |
Citaat:
|
die urbanlegend lijkt wel een n00b met die 6000 posts... :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
mensen die lager dan 10000 post hebben zijn zwak en horen niet bij de true gangsters. och wat jammer UL :'(
|
xat er eindelijk in de buurt..
gvd.. met 8000+ zit ik gvd weer in de KNEUZENzone... LOELOE vuile.... ik wil me post's terug! :[ |
prachtig:+ en we zwaaien met zn alle naar....8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah daag..
dan verwijdert ze d'r maar 1.. echt.. dis gewoon nie leuk.. ik ga toch ook niet zomaar 10000 van jou post weggooien als je er maar 1000 hebt gepost ofzo? in een topic.. :{ |
dit is nu al de 10000ste keer dat je der over klaagt ;/ ga naar feedback man
|
oh..
en kreeg net een tip.. was't altijd handige k-woord vergeten.. :loser: |
Als LoeLoe dit heeft gedaan heeft ze weer iets geweldigs op haar naam staan 8) :loser:
|
lalalalalala GEZEIK
|
hoe erg is et om iemand posts te verwijderen :[ TERING!
|
jah
en SCHEEL/BLIND/DOM/ACHTERLIJK! dat hoort er ook bij.. |
Citaat:
dat kan helemaal niet. LoeLoe vuile SCHEEL/BLIND/DOM/ACHTERLIJK :loser: |
hehe:D :+
|
Citaat:
ik ben voor UL |
Citaat:
echt geinig, loeloe is er weer even en dan dit:+ |
Citaat:
|
loeloe is een wannabee schele pijpslet..
echt.. dommer dan het achterend van een varken als je het mij vraagt.... :{ kijken voordat je wat doet, kut... |
neem een voorbeeld aan mij.
Ik treur er 2 posts lang om. En KLAAR :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:loser: |
Ik had er best wel 1750 , en kijk nu eens.... Dank U:loser:
maar vrede op aard :p |
500 post in den beginne is makkelijker in te halen dan 2500 in een later stadium... :{
|
:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
ZO BEN IK :kwaaist: |
Citaat:
ik TYP'T! namelijk... :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan je niets beters verzinnen? jonguh. nok nu maar, ik win toch wel van je op't eind. |
Citaat:
|
Citaat:
wonderbaarlijk man.. :loser: |
Citaat:
|
ey..
wat nou beter is gewoon, om alle post's gewoon terug te geven aan de rechtmatige eigenaar.. en LoeLoe dan voor de slachtbank te zetten of desnoods het Vuurpeleton.. God zal straffen... maar jah.. ik ben maar een Stedelijke Legende. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
welke ***** kan hier niet tellen?
volgens mij kan elke meid tellen, op die na dan! conclusie: LOELOE en ze heeft het zelf nog gezegt dat ze het heeft gedaan.... |
1
2 3 ... 98 99 ow kut de tel kwijt, weer overnieuw |:( 1 2 5 shit, weer overnieuw :[ |
dit topic is al verneukt door twee jim's
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.