Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   bestaat er zoiets als democratie? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41273)

Impressions 31 December 2003 10:45

Citaat:

Originally posted by Stapper
bekijk het zo, over een paar weken kan je hem weer openen :+
Maar ik had zo gepland dat ik er dan 2000 had...

Slowchat wissen is hetzelfde als Foto-topic wissen... |:(

Stevie 31 December 2003 11:24

Citaat:

Originally posted by elvenkindje
:kwaaist: Welke Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker heeft dit gewist dan? :kwaaist: Kut, nu is mijn topic van : "ik heb 1000 posts" ook waardeloos... :kwaaist: Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker :kwaaist:
Jij bent echt kansloos.

WishfulDreaming 31 December 2003 11:29

Ach, stiekem snap ik niet waarom jullie je zo druk er over maken.

Je wordt toch bekend door het soort posts dat je doet? Je naam gaat toch opvallen door het soort reacties dat je plaatst? Toch niet door het aantal.

Het gaat om de populariteit die je krijgt door het soort van posts, niet door het aantal, dunkt me :)

Nickchange 31 December 2003 12:12

Geniaal :D

Mijn posts mogen jullie ook wel hebben, mijne zijn alleens terug gezet naar 0 door Youssef of Bluewolf ik heb er nachten van wakker gelegen:(

Banaan 31 December 2003 12:21

ik heb al gevraagt of NW me post aantal op 0 wilt zetten 8)

Nightwolf 31 December 2003 12:47

ohja, daar nog over, als je dat echt wilt, sta je ook echt op 0 en ga ik ze niet terug zetten :z

PFP 31 December 2003 13:10

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
ohja, daar nog over, als je dat echt wilt, sta je ook echt op 0 en ga ik ze niet terug zetten :z
kan je die van mij op 0 zetten

Banaan 31 December 2003 13:25

Citaat:

ik meen et 8)

AmbyPur 31 December 2003 14:18

ik wil wel wat van mijn posts delen hoor aan die arme kinders...

:loser:

Tyskie 31 December 2003 16:14

Citaat:

Originally posted by elvenkindje
:kwaaist: Welke Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker heeft dit gewist dan? :kwaaist: Kut, nu is mijn topic van : "ik heb 1000 posts" ook waardeloos... :kwaaist: Hopeloze Ondankbare Egoistische Reluitlokker :kwaaist:
Wat een troll die LoeLoe.. :+

Ar-Tuur 31 December 2003 16:22

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Wat een troll die LoeLoe.. :+
Die zogenaamde trollen kom ik de laatste dagen genoeg tegen op het forum. Ik hoop dat ze allemaal gebanned worden. OW's zijn niet zo nodig denk ik. 8)

bartje518 31 December 2003 16:34

Citaat:

Originally posted by Ar-Tuur
Die zogenaamde trollen kom ik de laatste dagen genoeg tegen op het forum. Ik hoop dat ze allemaal gebanned worden. OW's zijn niet zo nodig denk ik. 8)
:d :Y)

Mindy 2 January 2004 13:19

ben dr ook best veel kwijt wat ik tog wel kut vind maar verder boeit het me niet echt:z

JEANUS 2 January 2004 17:13

:z

chica 2 January 2004 17:27

Misschien ben ik ook wel wat kwijt, geloof t niet, mis niks:z

bartje518 2 January 2004 18:50

Jullie mogen mijn posts wel hebben heur. Ik wil er eigk juist zo min mogelijk, maargoed :z

Youssef 3 January 2004 11:05

Leuk ook dat de situatie even wordt uitgelegd. Geweldig, degene die het verwijderd heeft komt ook even vertellen hoe en waarom. Toppie. :thumbsup:

Nightwolf 3 January 2004 11:26

die heeft ze al in het nieuwe deel van Slowchat-topic gegeven

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Bij deze een nieuw slowchattopic. Andere had een beetje erg veel post. De laatste posts zal ik hier nog even bij zetten zodat jullie nog een beetje weten waarover het ging. Maar die andere wordt per direct gedeleted.

psychobunny 3 January 2004 11:51

is de eerste fototopic weg ofzo? :s

Riddler 3 January 2004 12:10

Citaat:

Originally posted by psychobunny
is de eerste fototopic weg ofzo? :s
jah die is ook al weg, is al wel weer ene neiuwe voor, randy vond het blijkbaar nodig ofzow :?

Nickchange 3 January 2004 12:15

Staat er toch gewoon alleen op slot :

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...337#post770337 :?

Ik snap het probleem niet zo, wil iedereen een heel groot topic ofzo ? :{

Riddler 3 January 2004 12:28

Citaat:

Originally posted by Nickchange
Staat er toch gewoon alleen op slot :

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...337#post770337 :?

Ik snap het probleem niet zo, wil iedereen een heel groot topic ofzo ? :{

hmm, dacht dat hij hem ook gelijk verwijderd had, niet verder gekeken

Youssef 3 January 2004 13:20

Citaat:

die heeft ze al in het nieuwe deel van Slowchat-topic gegeven
Mag ze zich ook wel hier even laten zien. :Y)

Nightwolf 3 January 2004 14:39

daar zit wat in :Y)

beleg

Mozzel 8 January 2004 20:10

je aantal posts is een getal... mensen.. EEN GETAL

waar de neuk maken jullie je druk om...:notgood:

LoeLoe 8 January 2004 20:57

Citaat:

Originally posted by Youssef
Mag ze zich ook wel hier even laten zien. :Y)
Halloooo :wave:
Overigens heb ik dit topic tot op de voet gevolgd dus ik ben wel op de hoogte van de info die in dit topic staat.

Nah ik wist niet dat mensen zich ZO erg druk konden maken om een paar posts meer of minder. Daarbij DACHT ik altijd dat het zo was dat als topics verwijderd werden, dat posts dan gewoon bleven staan. Tenmisnte, bij kleinere topics was dat wel altijd zo. Snap dus niet echt dat een topic als slowchat ineens zoveel posts heeft doen kelderen maar goed.

Voor de mensen die er toch zoveel ophef over maken: Okay jullie willen graag dat hij blijft staan. Als er ooit weer een derde slowchattopic geopend zal worden, gaat hier alleen een slot op en meer niet.

Die andere is nu echt weg en die kan ik echt niet meer terug toveren ofzo. Maar in het vervolg gebeurt dat dus niet meer op deze manier.

Stevie 9 January 2004 08:43

Citaat:

Halloooo :wave:
Overigens heb ik dit topic tot op de voet gevolgd dus ik ben wel op de hoogte van de info die in dit topic staat.

Nah ik wist niet dat mensen zich ZO erg druk konden maken om een paar posts meer of minder. Daarbij DACHT ik altijd dat het zo was dat als topics verwijderd werden, dat posts dan gewoon bleven staan. Tenmisnte, bij kleinere topics was dat wel altijd zo. Snap dus niet echt dat een topic als slowchat ineens zoveel posts heeft doen kelderen maar goed.

Volgens mij is dat altijd zo als je een topic verwijderd, alleen bij kleinere topics merk je het niet zo op je postaantal :Y)

Verder vind ik het ook gewoon onzin om hierover verder te gaan. Leer eens niet te zeiken over je postaantal, en er is nu toch niets meer aan te doen. Lijkt me daarom ook nutteloos om hier nog over door te 'discussieren'.

LoeLoe 9 January 2004 11:42

Nou in het verleden zijn er weleens topics gedeleted waar duidelijk uit bleek dat het post aantal niet omlaag ging.

Verder kreeg ik ook klachten van postaantallen die omlaag gingen van mensen die absoluut NIET in dat eerste chattopic hadden gereageerd :?

Een bug misschien? Wie zal het weten. Anyway...ik zal het eens een keer uittesten op staff ofzo. Even nakijken of het aantal posts wel weer omlaag gaat wanneer je iets deleted. Doe'k van middag even, zit nu op school en moet zo weer naar de les;)

bartje518 9 January 2004 11:48

Citaat:

Nou in het verleden zijn er weleens topics gedeleted waar duidelijk uit bleek dat het post aantal niet omlaag ging.

Verder kreeg ik ook klachten van postaantallen die omlaag gingen van mensen die absoluut NIET in dat eerste chattopic hadden gereageerd :?

Een bug misschien? Wie zal het weten. Anyway...ik zal het eens een keer uittesten op staff ofzo. Even nakijken of het aantal posts wel weer omlaag gaat wanneer je iets deleted. Doe'k van middag even, zit nu op school en moet zo weer naar de les;)

Werden die topics dan echt verwijdert of verplaatst destijds :? Volgens mij is het niet meer dan logisch dat dan je postaantal omlaag gaat.
Overigens mist GregoorvanDijk ook ineens 2000 posts, en die heb echt niet in die slowchat gereageert :D Ik snap in het geheel niet waarom mensen zich druk maken om dat postaantal, voor mijn part schaffen we ze af, maar ik begrijp dat sommigen zich dan een n00b voelen 8) Maar 5000 of 3000 zie je echt geen verschil tussen :) Om daar nu zo lang over door te gaan :?

LoeLoe 9 January 2004 11:50

Ik zat nu ook allang op de 40 duizend ofzo en hoeveel ik der nu heb ik weet ik niet en interesseert me ook niet echt.

Maar goed dus hier zie je weer een voorbeeld van een persoon die weet ik hoeveel posts minder heeft maar niet doro het toedoen van het verwijderen van slowchattopic :?

Dus mensen kunnen wel kwaad worden op me maar het heeft niet alleen daarmee te maken:?

bartje518 9 January 2004 11:53

Citaat:

Ik zat nu ook allang op de 40 duizend ofzo en hoeveel ik der nu heb ik weet ik niet en interesseert me ook niet echt.

Maar goed dus hier zie je weer een voorbeeld van een persoon die weet ik hoeveel posts minder heeft maar niet doro het toedoen van het verwijderen van slowchattopic :?

Dus mensen kunnen wel kwaad worden op me maar het heeft niet alleen daarmee te maken:?

Ik snap sowieso niet dat iemand daar kwaad om kan worden :z Waar blijf je wanneer je elk slotje of verwijderde topic uitgebreid moet gaan verantwoorden of overleggen :no: Hooguit had je er een slotje op kenne hangen en er ff in staff over kenne overleggen ofie verwijdert moest worden, maar om dat nu als een levenslange fout te bestempelen.. :no:

koelkast 9 January 2004 13:19

Citaat:

Originally posted by bartje518
Ik snap sowieso niet dat iemand daar kwaad om kan worden :z Waar blijf je wanneer je elk slotje of verwijderde topic uitgebreid moet gaan verantwoorden of overleggen :no: Hooguit had je er een slotje op kenne hangen en er ff in staff over kenne overleggen ofie verwijdert moest worden, maar om dat nu als een levenslange fout te bestempelen.. :no:
hoor wie het zegt :D

Ar-Tuur 9 January 2004 13:52

Citaat:

Originally posted by koelkast
hoor wie het zegt :D
Dit soort opmerkingen dragen echt bij aan een goede verstandhouding. Wat een troll he, die Bart :thumbsup:

Stevie 9 January 2004 14:14

Citaat:

Dit soort opmerkingen dragen echt bij aan een goede verstandhouding. Wat een troll he, die Bart :thumbsup:
:thumbsup:

bartje518 9 January 2004 14:18

Citaat:

;) NW, reactie graag op de post van KK :thumbsup:

koelkast 9 January 2004 15:10

Bart doet juist veroordelen over ieder slotje of actie die ik doe daarmee verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet en daarmee is dit schijnheilig trol gedrag.

:yes:

Nightwolf 9 January 2004 15:30

Citaat:

Originally posted by bartje518
Hooguit had je er een slotje op kenne hangen en er ff in staff over kenne overleggen ofie verwijdert moest worden, maar om dat nu als een levenslange fout te bestempelen.. :no:
ben ik t mee eens, t was niet slim van haar om dat topic te verwijderen maar t heeft vrij weinig zin om daar nog langer kwaad ove te spreken, iedereen maakt fouten en van fouten leren we, althans dat zou de bedoeling moeten zijn

en ja Bart, die post droeg vrij weinig bij idd. t heeft geen zin meer om hier verder nog over te discusseren aangezien ik geen nut hiervan in zie, ik merk dat dit alweer richting persoonlijke aanvallen gaat

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.