![]() |
Hej Banaan, heb jij geen illegaal vuurwerk?
Ik zit nu zonder vuurwerk en dat vind ik verdomd saai :| |
Ik heb wel kunnen krijgen. ik heb wel een 5000klappertje voor 10 euro kunnen regelen :| volgend jaar beter, al me rotjes zijn al op, heb alleen tyfussiervuurwerk. ik steek wel ff een pijltje richting jouw huis 8)
|
Banaan is te bang om zelf vuurwerk te kopen... :loser:
ennuh, volgens mij niet.. kheb niets van'm gehoord.. ik heb alleen maar illigaal vuurwerk, meegesmokkeld in containers uit china :loser: :p |
:loser:
Dus je HAD wel kunnen regelen? :{ Damn, je bent de enige die ik niet heb gevraagd naar illegaal vuurwerk. :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had het ook kunnen regelen..
maar geen geld.. :loser: 8| |
Citaat:
Volgend jaar beter. :{ Waar moet ik trouwens zijn coellie? Mercatorplein? Dam? :Y) (voor het beste vuurwerk natuurlijk) Ik twijfel nog, hiervoor is ook een pleintje namelijk. |
Citaat:
Kom maar op de Dam :Y) |
wallen...
Warmoestraat.. :] :p die chinezen :p |
Citaat:
:loser::$ |
kan je aanslag op Jamai en Dewi doen nu :] :] :] :]
|
Waar woont die stiefzus trouwens. :x
|
Citaat:
En dat er mensen op de dam zijn is leuker. Denken ze dat we voor Bin Laden werken :) |
:]
dam zuigt.. te veel steen :p :loser: geen plek om je fles recht neer te zetten.. :{ |
Citaat:
UL heeft daar wel een punt. Maargoed, je kan netzogoed op de fles zitten ;) |
Citaat:
|
uhm.. jah..
ga maar met rotjes spelen... :{ |
Citaat:
;) ki is mannelijk :o |
whaha gooid ent me sigaret weg inplaats van me rotje, werd nog net gewaarschuiwd :) pfiewww:x
|
even voor de goede orde; ook dit jaar ben ik weer onbeschadigd doorkomen. :Y)
|
Voor de mensen die op mij gestemd hadden:
Ik leef nog! (zonder schammetje) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee zekers niet, altijd voorzichtig die forza |
volgens mij is dit eerder een topic van: wie hoop je dat er met een stomp thuis komt ;P
|
Citaat:
|
Citaat:
@ banaan: :aai: :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
post ff voor mij: Ik heb 's middags 20 (legale) rotjes afgestoken en vervolgens rond half 11 naar TimeOut gegaan, dus van die stomp zal niet veel terecht komen
afz bobba |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.