![]() |
haha wat een verhalen
las ik ff eentje die 7 pillen had geslikt... zal wel geen xtc zijn geweest anders lag je plat nu nog steeds ja...:loser: ik had teveel gedronken.. maar ja het is maar 1x oudjaar he:D:thumbsup: |
Citaat:
|
w00t , WhizzCat en pakspul..dank jullie wel:) :*
|
Citaat:
|
Citaat:
en het is maar dat da kwaliteit van de pillen de laatste jaren zeer hard verminderd is dus hangt er al van af welk je juist pakt (veel verschilende soorten) en heb al gehoord van 16 enzo en tien heb ik zelf ook al gezien |
post anders 3 keer ofzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was eerst nuchter... maar de passoa heeft het verknoeid :D
|
Ben de hele, lange nacht nuchter gebleven :7 Ik heb wel gedronken, maar ik drink op een avond ook wel veel fris. Daarnaast wat Rode Wodka RedBull, wat Smirnoff, allemaal dat lichtere werk :)
|
ikzelf dat van mij dan ook maar eens neerzetten
voor muh eerste keer drie pilletjes gepakt zeer veel gesmoord (we hadden in het totaal over de 50 gr?!?) dus vraag me niet hoeveel juist :) en dan voor de rest nog wat lekkere cola ben anti alcohol :p |
Citaat:
|
Citaat:
dank u om mij er aan te doen herinneren :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
t'is te zien dat jij de intelligentie van dit forum bent net zoals al de andere geleerde skinheads he :loser: |
ja, ik drink niet
|
Hahaha...nuchter?!?! Neuh, niet echt... :d
|
ik was niet zat
ik word nooit dronken, ik vind het leuker om dronken mensen uit te lachen enzo :Y) kheb beetje wodka redbull op en gewoon cola enzo |
Citaat:
|
jep... champagne & n paar biertjes verspreid over de avond... vonk wel weer genoeg, volgende dag op trainingskamp nl :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.