Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Grote borsten (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41636)

electricity 9 January 2004 16:50

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
ow ff tussen door, ik wil ook grotere tieten :p

echt serieus!

moet je meer eten, als je zo tegen de 200 kilo weegt weet ik zeker dat je gigantische tieten hebt.

echt serieus!8-)

SRH girl 9 January 2004 16:56

Citaat:

Originally posted by electricity
moet je meer eten, als je zo tegen de 200 kilo weegt weet ik zeker dat je gigantische tieten hebt.

echt serieus!8-)

whahahaha anders maken we gewoon een borsten topic dan plaatst iedereen een foto van zijn tieten(kan ook anoniem) en dan beoordelen andere mensen of ze te groot klein perfect zijn whaaha wat een idee:p

Nickchange 9 January 2004 17:00

Citaat:

Originally posted by SRH girl
whahahaha anders maken we gewoon een borsten topic dan plaatst iedereen een foto van zijn tieten(kan ook anoniem) en dan beoordelen andere mensen of ze te groot klein perfect zijn whaaha wat een idee:p

Ja maar dat is niet het beleid van Spill, geen tepels op dit forum :7

SRH girl 9 January 2004 17:14

Citaat:

Originally posted by Nickchange
Ja maar dat is niet het beleid van Spill, geen tepels op dit forum :7
heel simpel dan doe je wat strippers in america ook moeten doen hun tepels bedekken of met foundation zelfde kleur makken of was eroverheen

WishfulDreaming 9 January 2004 17:21

Citaat:

Als jij je t-shirt aanhoud is dat jou keuze lijkt me. Ik verwijs je wel effe naar de regels van foto's en plaatjes REGELS Hierin staat duidelijk vermeld dat het niet toegestaan is om naaktfoto's van jezelf of van andere personen te plaatsen. Ga hier dus ook geen blote dingen plaatsen.

De kans dat je hier anoniem je borsten kan plaatsen is ook wel zeer klein. De meeste mensen zijn wel bekend onder één nickname ;)

WishfulDreaming 9 January 2004 17:23

Citaat:

heel simpel dan doe je wat strippers in america ook moeten doen hun tepels bedekken of met foundation zelfde kleur makken of was eroverheen
Geen naakt. Lijkt me duidelijk. Er worden hier géén tepels en géén geslachtsorganen geplaatst ;p Denk er ook even aan de jeugdige forummers hier en dat dit bijv. geen 18+ forum is.

Zie bovenstaande post.

bartje518 9 January 2004 17:27

Op een bepaald privé-forum mag het trouwens wel O-)

WishfulDreaming 9 January 2004 17:28

Citaat:

Originally posted by bartje518
Op een bepaald privé-forum mag het trouwens wel O-)
Mannenforum... Maar dat is dan ook niet ons probleem hier.
Als ze persé wil dat haar tieten op internet komen, moet ze die maar mailen :{

En doe nu maar terug ontopic... ;)

SRH girl 9 January 2004 17:28

Citaat:

Originally posted by Saartje18
Als jij je t-shirt aanhoud is dat jou keuze lijkt me. Ik verwijs je wel effe naar de regels van foto's en plaatjes REGELS Hierin staat duidelijk vermeld dat het niet toegestaan is om naaktfoto's van jezelf of van andere personen te plaatsen. Ga hier dus ook geen blote dingen plaatsen.

De kans dat je hier anoniem je borsten kan plaatsen is ook wel zeer klein. De meeste mensen zijn wel bekend onder één nickname ;)

ja dat had ik ook al bedacht en ik had al weer een heel systeem bedacht maar het was eigenlijk sarcatsich bodoelt maar dat is denk ik niet echt aangekomen

dupke 9 January 2004 17:39

f*ck groeien me brosten tot me 23 :{
sjit.. ik vind ze nu al te groot.. leuke bhtjes bijna niet te vinden.. en ALS van die oma dingen:x :p
en dat voor een gewone 75/80 D cup!|:(
niet eerlijk:( wie wil er ruilen maatje B/C voor een D :+ :p

The6thgate 9 January 2004 17:43

redelijke B of C is wel het mooiste meestal

SRH girl 9 January 2004 17:49

Citaat:

Originally posted by The6thgate
redelijke B of C is wel het mooiste meestal
boehoehoehoehoehoe ik heb maar maat a/b maar gelukkig groeien ze nog tot me 23

WishfulDreaming 9 January 2004 17:58

Citaat:

Originally posted by dupke
f*ck groeien me brosten tot me 23 :{
sjit.. ik vind ze nu al te groot.. leuke bhtjes bijna niet te vinden.. en ALS van die oma dingen:x :p
en dat voor een gewone 75/80 D cup!|:(
niet eerlijk:( wie wil er ruilen maatje B/C voor een D :+ :p

Volgens mij kan je als je even zoekt nog wel leuke dingen vinden hoor. In van reclameboekjes met bh's van lingerie-winkels zijn ze meestal tot in maat D-F te verkrijgen. Ik denk wel dat die lingerie-winkels een pak duurder zijn dan de over-bekende snoopy-bh's van de H&M, maar je hoeft in ieder geval niét rond te lopen in oma-toestanden :+

dupke 9 January 2004 18:03

Citaat:

Volgens mij kan je als je even zoekt nog wel leuke dingen vinden hoor. In van reclameboekjes met bh's van lingerie-winkels zijn ze meestal tot in maat D-F te verkrijgen. Ik denk wel dat die lingerie-winkels een pak duurder zijn dan de over-bekende snoopy-bh's van de H&M, maar je hoeft in ieder geval niét rond te lopen in oma-toestanden :+
ik zoek ook altijd nar de meer sprotievere bhs maar die snoepy bhs :love: en ik heb al aan die mevrouw van de h&m gevraagd.. neeh hoor niet in mijn maat.. toen maar een groene gekocht met streepjes:+
ach ja om nou een HELE dag voor 2 leuke bhs te zoeken:p
heb er een paar weken geleden eentje gekocht op de MARKT ze hadden mijn maat en ook nog een leuke ook :)
misschien moet ik gewoon eens met een jongen bhs gaan kopen.. misschien vinden die leukere dingen dan ik.. want als ik ga winkelen is het pfft ik vind die wat ik nu aan heb lekker zitten zelfde merk andere kleur die passen kopen 8) :p

WishfulDreaming 9 January 2004 18:09

Citaat:

ik zoek ook altijd nar de meer sprotievere bhs maar die snoepy bhs :love: en ik heb al aan die mevrouw van de h&m gevraagd.. neeh hoor niet in mijn maat.. toen maar een groene gekocht met streepjes:+
ach ja om nou een HELE dag voor 2 leuke bhs te zoeken:p
heb er een paar weken geleden eentje gekocht op de MARKT ze hadden mijn maat en ook nog een leuke ook :)
misschien moet ik gewoon eens met een jongen bhs gaan kopen.. misschien vinden die leukere dingen dan ik.. want als ik ga winkelen is het pfft ik vind die wat ik nu aan heb lekker zitten zelfde merk andere kleur die passen kopen 8) :p

Sportievere? Bwaaah, je moet kopen wat én goed zit én nog gezond is voor je. Ik heb vroeger gymnastiek gedaan, en ik kan je zeggen dat het niét altijd gezond is om gewone bh's te dragen. Je krijgt er na een uurtje echt last van :)

Verder worden die snoopy-bh's enkel maar tot maat C gemaakt... Zelfs moet je er vaak nog moeite voor doen om nog een C te vinden, want de meesten die tussen de rekken hangen zijn A's en B's :)

Heb je hunkemoller al eens geprobeert trouwens?

TheGroovMaster 9 January 2004 19:33

Citaat:

echt serieus!8-)

of gewoon hard trainen met wedstrijdzwemmen en opdrukken :9

dupke 9 January 2004 19:36

Citaat:

Sportievere? Bwaaah, je moet kopen wat én goed zit én nog gezond is voor je. Ik heb vroeger gymnastiek gedaan, en ik kan je zeggen dat het niét altijd gezond is om gewone bh's te dragen. Je krijgt er na een uurtje echt last van :)

Verder worden die snoopy-bh's enkel maar tot maat C gemaakt... Zelfs moet je er vaak nog moeite voor doen om nog een C te vinden, want de meesten die tussen de rekken hangen zijn A's en B's :)

Heb je hunkemoller al eens geprobeert trouwens?

nee van die sport bhs die zitten wel lekker hoor ;)
tja en dat ze die snoopy bhs toto cup C maken vind ik discreminatie:p
tuurlijk ik ga wel eens naar Hunkemoller, en naar levriera(ofzoiets...) dat zijn hier dan de ''betere'' winkels:z daar heb je ook de grotere maten..
maar zal ik je eens een ''geheimpje'' vertellen.. ik haat kant.. dus kanten bh.. ik vind dat zooo kriebelen.. maar heb laats z'n leuke rooie gezien.. ik wou um wel graag hebben.. maar heb um laten hangen.. omdat er kant aan zat:x :D *ik ben raar en ik weet het*

WishfulDreaming 9 January 2004 19:43

Citaat:

ik haat kant.. dus kanten bh.. ik vind dat zooo kriebelen.. maar heb laats z'n leuke rooie gezien.. ik wou um wel graag hebben.. maar heb um laten hangen.. omdat er kant aan zat:x :D *ik ben raar en ik weet het*
Da's vooroordelig :D
Niet alle kant prikt hoor, en vaak verminderd het ook als je hem al een paar keer gewassen hebt ;p

dupke 9 January 2004 19:51

Citaat:

Da's vooroordelig :D
Niet alle kant prikt hoor, en vaak verminderd het ook als je hem al een paar keer gewassen hebt ;p

ik discrimineer :p
ach ja.. een keer proberen kan altijd he;)
en mijn mam zegt ook al heel een tijd.. ach kind stel je niet aan als je die aan trekt voel je er niks meer van!:yes: :x :p
maar ik geloof me mama niet.. want mijn allereerste bhtje.. was eentje met kant en die hate ik! :d omdat ie me eerst bh was 8{

electricity 9 January 2004 20:07

Citaat:

ik discrimineer :p
ach ja.. een keer proberen kan altijd he;)
en mijn mam zegt ook al heel een tijd.. ach kind stel je niet aan als je die aan trekt voel je er niks meer van!:yes: :x :p
maar ik geloof me mama niet.. want mijn allereerste bhtje.. was eentje met kant en die hate ik! :d omdat ie me eerst bh was 8{

maar dat is niet altijd hoor. heb zelf ook bh's waar ik allemaal bloeduitstortingkjes en irritatie van krijg.. en die doe ik dus haast niet aan.. maar kant is wel mooi :yes: en gewoon ff aantrekken dan merk je hoe ie voelt.. en misschien past het model je wel helemaal niet :d

dupke 9 January 2004 20:12

Citaat:

maar dat is niet altijd hoor. heb zelf ook bh's waar ik allemaal bloeduitstortingkjes en irritatie van krijg.. en die doe ik dus haast niet aan.. maar kant is wel mooi :yes: en gewoon ff aantrekken dan merk je hoe ie voelt.. en misschien past het model je wel helemaal niet :d
we zullen zien he;) moeten eerst eens over de drempel kant = eerste bh heen komen:p
alleen ik vind het zonde geld (want bhs zijn best prijzig) als ie dan niet goed zit of riebelt :p :+

dieterke 9 January 2004 22:24

supper groot meot ook niet maar wel iets liefst goed handje vol :yes:

eneri 10 January 2004 08:32

Citaat:

of gewoon hard trainen met wedstrijdzwemmen en opdrukken :9
wedstrijdzwemmen is een van de sporten die je mager houden als je dat al bent. je ontwikkelt uiteraard spieren maar dat ze ij jongens echt borsten genoemd kunnen worden..neh. :+
daarvoor moet je worstelen ofzo;)

Headliner 10 January 2004 10:08

Citaat:

ow ff tussen door, ik wil ook grotere tieten :p

echt serieus!

beetje Andy Fordham formaat?? ;)

The6thgate 10 January 2004 13:47

Citaat:

boehoehoehoehoehoe ik heb maar maat a/b maar gelukkig groeien ze nog tot me 23
wil niet zeggen dat andere maten niet geaccepteerd worden:p verhouding met het lichaam moet ook wel mooi zijn, maar verder ga ik niemand afwijzen om hun borsten:+

Suepahfly 10 January 2004 22:33

Citaat:

Originally posted by The6thgate
wil niet zeggen dat andere maten niet geaccepteerd worden:p verhouding met het lichaam moet ook wel mooi zijn, maar verder ga ik niemand afwijzen om hun borsten:+
juist, ik zou ook niet onmiddelijk iemand afwijzen om haar borsten, men vriendin heeft een B, en het staat haar meer dan goed genoeg:yes:

electricity 10 January 2004 22:37

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
juist, ik zou ook niet onmiddelijk iemand afwijzen om haar borsten, men vriendin heeft een B, en het staat haar meer dan goed genoeg:yes:
ik denk dat je met echt grote borsten ook niet fatoenlijk seks kan hebben, dan klotst alles zo op een neer lijkt me:?

psychobunny 11 January 2004 10:33

Citaat:

tieten (en jijzelf???) groeien door tot je 21-23e ofzo dacht ik
In theorie wel, in praktijk ben je MEESTAL volgroeid rond je 16-18...

Suepahfly 11 January 2004 12:48

Citaat:

ik denk dat je met echt grote borsten ook niet fatoenlijk seks kan hebben, dan klotst alles zo op een neer lijkt me:?
:D

ik zou het eigenlijk niet weten, maar idd, het moet niet echt een zicht zijn:{

psychobunny 11 January 2004 13:06

Citaat:

Lol :D Elke keer je op en neer gaat zwiep je zo met je tieten in zijn gezicht ofzo :D

Riddler 11 January 2004 13:07

Citaat:

het kan wel hoor, moet je ze vast houden, is niet zo erg O-)

Suepahfly 11 January 2004 15:14

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Lol :D Elke keer je op en neer gaat zwiep je zo met je tieten in zijn gezicht ofzo :D
straks mept ze hem een oog uit:D

biffyclyro 11 January 2004 16:00

ik vind grote borsten lelijk, echt heel lelijk

Headliner 11 January 2004 19:16

Citaat:

Originally posted by Riddler
het kan wel hoor, moet je ze vast houden, is niet zo erg O-)
spreek je uit ervaring?

JEANUS 12 January 2004 04:44

Ik mensen , ik heb pas grote tieten@, maarliefst 75a/70b !!
:+

Nej seriues. En ik had ze soms wel groter gewild , maar ik ben hartsikke dun dus deze passen perfect bij mijn lichaam !!! DUs ik ben wel tevreden al zullen mensen dat neit kunnen snappen omdat 75 a echt klein is.

Riddler 12 January 2004 15:11

Citaat:

Originally posted by Headliner
spreek je uit ervaring?
beetje O-) 8)

Kampie 13 January 2004 13:19

ik vind persoonlijk die grote jetsers nix..

doe mij maar fijne kleine borsten.. mooi handje vol.. *) :p

niemand 14 January 2004 08:26

Doe mij maar borsten die goed bij het lichaam passen!! Kleine meisjes moeten geen cup D hebben vice versa!!!
En SRH as je borsten wil checken:
klik hier als je het aan durft

rotzak 14 January 2004 17:28

Citaat:

Originally posted by Kampie
ik vind persoonlijk die grote jetsers nix..

doe mij maar fijne kleine borsten.. mooi handje vol.. *) :p

heb je wel es een paar borstjes in je handjes gehad jonguh*)

L_angeldc 14 January 2004 18:34

Ik vind dat het wel een beetje in verhouding moet zijn. vriendin van me is redelijk klein maar zij heeft wel een cupC en soms heeft ze van die truitjes aan waarin het beetje nogal erg beweegt en dat ziet er dan niet uit natuurlijk.

AmbyPur 14 January 2004 19:06

even een paar loze reacties verwijderd :{

Rossichicky 1 March 2004 18:50

'K vind zelf dat ik veel te grote borsten heb, is echt niet relaxt:no:

M'n moeder vond borstverkleining wel een idee, maar ik vind het eigenlijk nix, nouja...

AMF 1 March 2004 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rossichicky
'K vind zelf dat ik veel te grote borsten heb, is echt niet relaxt:no:

M'n moeder vond borstverkleining wel een idee, maar ik vind het eigenlijk nix, nouja...

Daar moet je echt heel goed over nadenken meisje..de meeste vrouwen houden van een borstverkleining blijvende littekens over

Jennifer1203 1 March 2004 21:07

Goh bij somige mensen staan borsten van cup c wel
Soms vind ik dat Ubermooi
Maar bij sommigen vind ik kleine borsten ook :thumbsup:
Vind ik natuurlijk

weet ech niet waarom Grote borsten altijd in het voordeel worden gezien

Misette 1 March 2004 21:38

Een vriendin van mij heeft best grote borsten, maar die staat echt bekent omder "tieten". Best sneu, als ze dr aankomt lopen zijn dr van die jongens die dan heel hard: Ej, dikke tieten! roepen.. dus ik ben wel blij met mn b/c cupje

Jennifer1203 2 March 2004 11:06

in de brigklas was dat erg
Bepaalde meisjes uit mijn klas hadden al bijna cup c
En als we dan de piepjestest moesten doen
Moesten de jongens en de meisjes appart rennen
Dus al die jongens op de gymbank zitten
En al die tieten bestuderen:{

Sander 2 March 2004 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
in de brigklas was dat erg
Bepaalde meisjes uit mijn klas hadden al bijna cup c
En als we dan de piepjestest moesten doen
Moesten de jongens en de meisjes appart rennen
Dus al die jongens op de gymbank zitten
En al die tieten bestuderen:{

Nee, de handstand doen dat was pas lache ;)

Impressions 2 March 2004 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rotzak
heb je wel es een paar borstjes in je handjes gehad jonguh*)

spoiler:
Birthday August 10, 1988

:loser:

ViveLaFète 2 March 2004 21:15

Ja ok , die spoiler kennen we nu ook al hoor

Jennifer1203 2 March 2004 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
spoiler:
Birthday August 10, 1988

:loser:

ja!:loser:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:49.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.