![]() |
post 50:Y) op naar de 5000:p
|
neee...
tis uhm... G.I Joe? |
weltrusten:* :wave:
|
nu? :p
|
nu is't uitermate saai..
:( |
Citaat:
|
yeah..
leven komt weer een beetje aanwaaien.. :p kverveel me trouwens nog de kolera.. :p |
ik ga maar weer verder naar dakar 2004 kijken:Y)
|
ik ga daar aan meedoen.. (ooit)
als ik het sponsergeld kan opbrengen en inschrijfgeld en de ervaring om een beetje te ralliën.. :{ :( |
Citaat:
|
Citaat:
want anders moet jij toch echt nog even die enquete terugsturen met de results jenny...... 8| |
Citaat:
uhm.. lees eens de krant.. Dakar.. bijna even groot als Tour de France en WK?! Dakar is 's werelds zwaarste rally! kom op.. ken je wel? :{ |
Citaat:
|
Ik kan t je niet kwalijk nemen randy, niet iedereen kent het. Het is alleen voor degene die echt helemaal gek zijn van rallysport. Tenminste wat Nederlanders betreft, in het buitenland is het wel wat groter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik aan mijn stand verplicht toch nog ooit 1000 posts in Slowchat te maken? 8) :no:
|
At 20 past 12 I have an english exam of zo:+ :p
Mondeling---> eng:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben alweer vanaf 07.00 hard ant werk :Y)
|
ik ben vrij !
dat mag ook wel.. wat een kutweek |
Ben ook vrij :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is stil op het forum. :loser:
|
:O ok, ik ben weer wakker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:x |
Het is weer slecht weer buiten.
Waarom is het altijd slecht weer als ik iets wil gaan doen 8| . Plannen ze het zo ofzoiets. |
Citaat:
|
Wat is hier de bedoeling van?? kun jke hier gewoon op andere reageren zonder straf te krijgen?:?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal rustig aan doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi Arie 8)
|
mensen ik ben begonnen met hardlopen vandaag 8-) ik heb vanochtend besloten fanatiek hardloopster te worden naast mijn ongeveer 3-urige bezoek per week aan de sportschool :d
|
Citaat:
|
hmmz btjuh vaag, als ik wat heb gepost worden ze niet afgebeeld bij mij.. kut computers, kut school |:(
|
mag niet zeggen dat ik vrij ben, krijg ik over me klote van me tutor..
dus ik ben niet ingeroosterd vandaag.. :p dat mag wel :p |
Citaat:
|
jaah.. je bent een voorbeeld student of niet hè kerl?!! :loser:
|
Een man met een voorbeeld functie he kerl... Zitte er nog lkkre wijve hier op het forum ofniet?
|
nope :no:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.