![]() |
Citaat:
ik ga serieus maar eens verhuizen :Y) |
Citaat:
ligt het nou aan mij of zijn alle leuke jongens brits en vaak al bezet? |
Citaat:
ALS je ook echt brits was, iets wat je niet bent :p |
Citaat:
nou ik had ooit eens een 2-dagige relatie met een ONTZETTEND lekkere engelse jongen en hij heette ook nog eens simon <3 die was dus niet bezet :p en supah-sexy :$ |
Citaat:
naar engeland emigreren! :yes: |
1 Bijlage(en)
wel ontopic blijven he 8-)
ontopic: |
Citaat:
waarom maar 2 dagen? om martijn niet te veel kopzorgen te geven :+ http://www.sugarzine.com/site_01.03/images/thursday.jpg beetje stomme foto maar goed :Y) |
Citaat:
@ chalyken : dan moet je wel geen vriendin krijgen in engeland anders ben je geen uitzondering meer ;) |
Citaat:
maarre die leuke engelse jongen was op vakantie in spanje :) en hij had allemaal vrienden die op roddy woomble of colin doran leken :9~ |
|
Citaat:
like duh :Y) en ik heb geen flauw idee wie zij zijn, tenminste niet meteen van naam zo :$ |
Citaat:
|
alex zane is op mtv2 :$
|
1 Bijlage(en)
loek, an alex un my telleh!
|
1 Bijlage(en)
ANOUK :9~
|
1 Bijlage(en)
Dani Filth van Cradle of filth is ook niet verkeerd natuulijk!
(al zullen de meesten daar anders over denken) |
Citaat:
volgens mij heb je die in het verkeerde topic geplaatst :x @ biffy, die alex is best knap :9 NOG een reden om mijn ouders over te halen mtv2 te krijgen!! |
maar, laura, onthoud wel: met alex zane ga IK later trouwen! misschien. hopelijk. niet erg waarschijnlijk. maar we houden hoop natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang ik op de bruiloft mag komen...waar natuurlijk al die knappe leuki vrienden van jouw husbandje komen ;) Newly Weds, alex en karina misschien? :+ |
Citaat:
en dan nodig ik roddy woomble, alex james, ben en james johnston, colin doran, die gast van lost prophets en zo uit, kan jij ook nog wat lekkers scoren :p |
Citaat:
ik vind hem live niet zo heel erg goed eigenlijk... Maarja ik weet niet offie knap is 8) |
Citaat:
Wanneer is de bruiloft? :p @ next11, ja das zanger van thursday. Kheb ze verder nooit live gezien dus ik weet niet offie live ook goed is. en ja als hij niet te druk bezig is met gepijnigde gezichten trekken is hij best knap 8) |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kzou het niet weten eerlijk gezegd, maar ik geloof je zo :p |
he bah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
move to -> lelijke muzikanten? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, k vind m lekker wel gaaf :p
|
1 Bijlage(en)
Nog eentje dan :p
|
ja echt een hunk zeg :x
|
Citaat:
|
als hij al een lekkerding is, dan ben ik UBERGEIL|:(
|
Mwah k vind m er wel heel gaaf uitzien eigenlijk. Echt geil issie niet, maar heeft wel mooie oogjes....
Beter als Jim ofzo :kots: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij heb je gelijk joh :p |
1 Bijlage(en)
maar dan nu met bierbuik en 2 dagen baard :love: :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.