![]() |
Citaat:
ik lijk op een...... weet ik niet :| |
Vriendin noemde mij altijd Giraf en andere vriendin Langpootmugje :p
Nu ja, ene noemde ik dan ook slak en hangbuikvarkentje.. en andere eend :Y) Maar het liefst zou ik op een huiskat lijken :) heel de dag in iemands bed slapen en gewoon aan nx moeten denken.. |
langpootmugje is lief :love:
ik zou t liefst op een aardworm willen lijken. |
Citaat:
ik op een strontvlieg of een bloedzuiger |
Citaat:
En aardwormen moet je in 2 hakken :d dan blijven allebei de delen nog bewegen :Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
neej dat ben ik dus niet... helaas :(
ik ben een mens :'( wás ik maar een aardworm. en jij bent aardig scherp voor een strontvlieg :) |
Citaat:
Neej,k ben echt wel een luiaard. K doe de ganse dag nix dan eten en slapen, ik ben traag, maar heb scherpe klauwdingen :Y) |
Citaat:
|
jah ik bid ook iedere dag 5x.. ik hoop echt dat ik in mn volgende leven een aardworm word.. ik heb echt het gevoel dat het mijn roeping is :$
|
Citaat:
|
misschien is het wel heel aangenaam als aardworm.. die aardworm vindt het misschien ranzig dat wij die dingen eten die wij nu eten. het kan toch? :{
|
Citaat:
|
jah precies. maar ik denk dus ook dat als de mens bidt om een aardworm te worden het wel gesnapt kan worden.. en dat je als aardworm bidt om in je volgende leven een mens te worden.
dan heb je gewoon een vette ontdekking gedaan. O-) |
Hm...ik word door de meeste altijd vergeleken met een slang (jeeej me lievelings dieren).
|
een hoer :p .. of is dat geen dier ?;)
|
Een hert? 8)
|
Citaat:
Ik ben een, euh, kweet nie, iig een dier dat altijd alleen is :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is em helemaal 8-) Luiaards pwnen :Y) http://members.lycos.nl/keris/pic/jvn07.jpg |
Citaat:
Dat ding dat richting hier zit, is dat zijn kop of zijn kont? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.