![]() |
stoppen met roken is eitje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ga overstappen op lidl-sigaretten.. daar gaan mijn ouwe-vertrouwde marlboro's ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dit een zeer leuke opmerking:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om je ff te helpen, Van frank naar euro is maal 40 |
davidoff :)
|
Citaat:
|
wanneer komt fase 2 :+
|
sterk amby, sterk ;) :respect:
|
wie voor 1 februari nog flink wil inslaan: in de primera hebben ze een pakje camel voor € 3,10 :d
|
jja begint duur te worden dat roken voor de rokers! 55 eurocent extra !
|
Gister een vent aan de kassa die 5 sloffen Davenport wou :d (=2,95 per pakje) En Ruba verkoopt ook erg goei, das 2,30 voor een pakje, dat wordt dan 3,10 en das nog goed koop :yes: maar ik ga stoppen als dit pakje op is, kheb simpel het geld er anders niet meer voor :{
|
Citaat:
|
Citaat:
de fabrikanten doen er nog 25 cent bovenop ofzo |
Citaat:
|
Ik ben sowieso iemand met weinig geld, dus als ik geen geld heb, heb ik geen tabak.
Maar als ik wel geld heb, wel dus. Het is wel 80 cent duurder, wat echt een vette kutstreek is, maar op zich maak ik er niet zo een groot probleem van, aangezien ik toch al weinig geld heb om tabak te kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan hele jaar door marlboro voor 3 euro krijgen :7 ik rook alleen niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit nu in de beginnen met roken fase
|
Citaat:
maarja, kun je wel makkelijker stoppen |
Citaat:
|
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet niet stoppen, gewoon doorgaan. Niet opgeven :thumbsup: 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fase 2 is...
dat ik weer gewoon rook. ben van marlboro overgegaan op titaan ofzo 2.40 is die + 80 cent is 3.20 is hetzelfde als marlboro vind ik |
Citaat:
|
ik heb trouwens flink wat pakjes camel ingeslagen bij de primera (3.10 per pak) :+
morgen effe wat geld lospeuteren bij mn ouders om nog meer in te slaan :loser: |
Citaat:
:{ FOEI! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.