Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Fietsen is voor sukkels (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42348)

AMF 28 January 2004 21:02

Fietsen is tof!! Fiets lekker puh elke dag 12 km naar school en weer 12 km terug!! Krijg je kont- en beenspieren van, dus pak massaal de fiets!!

:loser: 8| :loser:

PFP 28 January 2004 23:05

Citaat:

Originally posted by AMF
Fietsen is tof!! Fiets lekker puh elke dag 12 km naar school en weer 12 km terug!! Krijg je kont- en beenspieren van, dus pak massaal de fiets!!

Echt verheelijk het maar4 weer

Sanne 29 January 2004 00:00

Citaat:

Originally posted by PFP
Echt verheelijk het maar4 weer
Fietsen rulez!! (mopper morgen weer door dat kut-weer heen)

Youssef 29 January 2004 06:40

Citaat:

Originally posted by sanne1811
Fietsen rulez!! (mopper morgen weer door dat kut-weer heen)
Voor jou misschien kut weer. Maar je bekijkt het vanuit fietsersstandpunt. En dat maakt fietsen nou klote. Je wordt er alleen meer depressief van 8-)

:loser:

Black-Phoenix 29 January 2004 06:44

ik ga met de tram naar school:+

niemand 29 January 2004 16:11

Citaat:

Originally posted by AMF

15 heen 15 trug.. heerlijk.. stuk warmer dan met de scooter en ga je ook niet op je bek.. (net as vorig jaar januari |:( klote besneeuwde bocht :kwaaist: )

PFP 29 January 2004 16:29

Citaat:

Originally posted by Niemand
15 heen 15 trug.. heerlijk.. stuk warmer dan met de scooter en ga je ook niet op je bek.. (net as vorig jaar januari |:( klote besneeuwde bocht :kwaaist: )
warmer dan de scooter? yeah right dan moet je gewoon een goede jas en handschoenen kopen en je helm zit wel lekker warm

en met dit weer zit ik toch nog liever op de scooter dan op een fiets

aan al die losers die zeggen dat ze wel een auto nemen:

whahahaha

lieve colafles 29 January 2004 16:52

dit weer is juist leuk om in te fietsen.. Kom je aan op school ben je een klein sneeuwpopje, loop je naar binnen koop je een kopje thee/chokomel en ga je lekker naar je klas :thumbsup:

electricity 29 January 2004 16:55

Citaat:

Originally posted by lieve colafles
dit weer is juist leuk om in te fietsen.. Kom je aan op school ben je een klein sneeuwpopje, loop je naar binnen koop je een kopje thee/chokomel en ga je lekker naar je klas :thumbsup:
en dan op je bek pleuren in een bocht, en helemaal zeikes nat aankomen op school en je haar plakt en klit.
leuk joh:p

ik fiets alleen als ik er binnen 10 minuten kan zijn. of het moet mooi weer zijn. anders pak ik de bus ofzo:p:d

lieve colafles 29 January 2004 16:59

Citaat:

Originally posted by electricity
en dan op je bek pleuren in een bocht, en helemaal zeikes nat aankomen op school en je haar plakt en klit.
leuk joh:p

ik fiets alleen als ik er binnen 10 minuten kan zijn. of het moet mooi weer zijn. anders pak ik de bus ofzo:p:d

ik ben al bijna vijf jaar niet meer op mijn bek gegaan op de fiets..
ik heb een methode uitgevonden dat als mijn fiets valt ik ervan afspring.. en het werkt :+

2-D 29 January 2004 17:02

een soort van lanceerstoel?

maar ik fiets eigenlijk ook nog best veel...

Bird Of Prey 29 January 2004 17:56

Citaat:

Originally posted by lieve colafles
ik ben al bijna vijf jaar niet meer op mijn bek gegaan op de fiets..
ik heb een methode uitgevonden dat als mijn fiets valt ik ervan afspring.. en het werkt :+

Je vliegt als een domme gans weg? :? ;) :+

x-lizz-x 29 January 2004 18:54

Daarom heb ik ook een scootertje en een lieve mama die me nou in de winter met de auto weg brengt :9

niemand 29 January 2004 19:00

Citaat:

Originally posted by xlizzx
Daarom heb ik ook een scootertje en een lieve mama die me nou in de winter met de auto weg brengt :9
verwent nest :*

Red_Scorpion 29 January 2004 19:00

Waar Hollanders vroeger nog bikkels waren worden het nu mietjes doordat ze liever gebracht willen worden in plaats van zelf de toch al niet strenge Hollandse winter te trotseren

niemand 29 January 2004 19:02

Citaat:

Originally posted by Red_Scorpion
Waar Hollanders vroeger nog bikkels waren worden het nu mietjes doordat ze liever gebracht willen worden in plaats van zelf de toch al niet strenge Hollandse winter te trotseren
kenne jullie in Belarus niet he :no: doe mij maar de fiets..

biffyclyro 29 January 2004 20:44

dankjewel lieve erik.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.