![]() |
Owja,en mayonaise :Y)
|
beschuit met muisjes 8)
echt debiel, maar ik eet er echt al weken dagelijks 5 ofzo :loser: |
Frietjes van Mac donalds ( de mac is hier seriues lekkerder dan in Nederland ) Sandwiches van Subway en Starbucks ) en ik lust egeneens koffie maar starbucks is gwn supercool.
|
Niemand die ook zo gek op glace koeken is als ik? :(
|
Jahwel , wij noemen dat mousselientjes en dan vooral me slagroom ertussen!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
Ik bedoelde dus deze koeken; |
- sigaretten
- kaneelrollen van de konmar :9 - sex - muziek |
Citaat:
|
Citaat:
mijn verslavingen: -chocola -bier/kriek -abrikozen :9 -cola light -appelsap 8) |
Overdreven allemaal dat verslaafd zijn aan
|
Krabsalade :)
|
- Chocola (M&M's, zeebanket, muffins, brownies, maltesers, smarties)
- Zure matten - Jellybeans - Pringles - Stokbrood met knoflooksaus - Dropstaafjes - Glacekoeken (Jah Bobba, je staat er niet alleen voor :p) - Bobbeltjesplastic - Muziek :yes: - Dansen - Lachen (Daar kun je op een gegeven moment ook niet meer mee ophouwe :d) - Warm stokbrood Hawaii :9 - Ice-Tea (Zonder prik) - Big Mac |
Elke maand heb ik er wel weer een nieuwe verslaving bij maar de afgelopen maanden ben ik helemaal into de: de ketjap-saus.
En alles met kersen: labello,ijs,yoghurt,snoep. |
oww vanalles :p
- chocola - appelsap - gevulde eierkoeken met chocola - vriendje - vers fruit - broodje hamburger speciaal - slapen - shoppen en heel veel geld uitgeven |
Pringles:9~
|
Zingen :)
Melk Pure Chocolade Pasta van de AH..Hahaha Verder vind ik wel veel dingen lekker ofzo, maar niet echt verslaafd.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.