![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ik maak iets duidelijk. ik snap echt niet dat ze jou nog niet gebanned hebben:no: @Whizzcat: :love: :* |
*gaap* vanaf nu ga ik niet meer op van die loze dingen in, sukkeltje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godverdetering hey
|
stelletje kleuters.. 8|
wees bang.. want ik heb een groter mes dan jij.. oeh..:x 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij weet precies wat er gebeurt als jij je grote scheur opentrekt, de hele sfeer verziekt. Dit is als aardig topic begonnen, maar jij hebt het verkloot :[ |
yes een rel ;)
bij ons in de klas word er veel mee gevloekt, vind opzich kut, maar tis ernstig aan geleerd en gebruik het ook alleen maar bij een select groepje.. je zult het mij niet keihard door de gangen horen schreeuwen.. Probeer het wel af te leren en vanaf nu ga ik harder me best!! ere woord!! tering blijf ik wel zeggen (--> zie weTERING :z) |
Citaat:
|
Citaat:
ze is t niet waard:aai: |
Kanker is gewoon woord wat ik vaak gebruikt, als een ander had gezegt wat ik zei werd er niet zo moeilijk over gedaan, dus stel je niet zo aan Whizzcat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als iemand ander4s hetzelfde had gezegd hadden we ongeveer hetzelfgde gereageerd hoor wees maar niet bang:aai: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
we wachtebn gewoon af totdat ze een keer een ban krijgt:aai: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2) maakt niet uit wíe het zegt, het blijft FOUT! alleen jij bent te kortzichtig om dat in te zien |
Not... maar ik zeg t soms wel 8|
|
Citaat:
maaruh ff ontopic ik vind dit gewoon een triest kinderachtig gezeur worden.. strax krijgen we nog een gekke annomeid achter ons aan ofzo.. pvd.. doe gewoon ff nokken, want deze discussie wint niemand :{8| |
wat een gekanker hier:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, als het lollig bedoelt was, eigenlijk vind ik dat ook niet kunnen, maar goed, we leven in een vrij land, maar er mee eens zijn doe ik niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stelletje fuckers.. :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is niet adb meer...
Kappen allemaal.. Lock >> en oja annomeisje durf eens een foto te plaatsen, als ik je dan tegenkom in de stad.. 8| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.