![]() |
|
mirc , irc ! rules @ nachtdieren !:p
|
no offence maar mogen er ook nederlandse vragen in ipv alles over belgie :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar moet je dan zoeken? in die Channels Folder ofzo? :o
en die link werkt echt niet bij mij, als ik erop klik krijg ik een ongeldige syntaxis :z |
nee.. je moet daar alles weg klikken..
en dan onderaan in het regeltje /server irc.quakenet.org daarna /join #leerlingen en /join #lltrivia :) |
#leerlingen can't join channel (channel is full)
:{ |
gekickt () banned:(60 minutes) Ga jij maar eens manieren leren, ik geef je een uur en daarna als je door gaat krijg je nor wat langer om er overna te denken
hehehehehe LOL :d :d :d :d *is in een lollige bui* :d :d :d |
Citaat:
|
kom eens mee trivia spelen! in mn eentje is niet leuk :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand zegt iets en die trivia staat ook al uit :no:
|
op school hier connect hij niet... :(
|
Hier op school doet hij het wel :p
|
!reset
|
Citaat:
doe maar niet ;) krijgen we een booze UL |
als ik weer in dat kanaal wil krijg ik dit:
*** You're not on a channel :$ |
Citaat:
van mij mag je :p |
Citaat:
als je mirc op start gewoon naar options en vanaf daar met quakenet verbinding maken en dan /j leerlingen en dan /j lltrivia maja ik weet er ook niet alles van :z |
waarom wordt iedereen gekickt zodra ze het kanaal op komen? :{
|
Citaat:
of jaloers omdat ik zei dat kampie lief was :p |
ik had nog wat openstaan zie ik net:
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Woow, echt te erg dat trivia :D
|
jeetje... je kunt niet eens je nickname registreren :{
ikke maar kutten met nickserv.... bestaat dat ding niet eens op quakenet :+ |
waarom is het trouwens zow, dat irc wel mag pingpongen, maar dat ze die functie niet hebben ingebouwd voor de users.... dan kunnen ze nog een beetje pingpongen onder het chatten...
|
nog ff serieuse vraag dan...
bij trivia... wat gebeurd er nou eigenlijk als je een error doorstuurd? |
Funfair:
naam registreren: /msg Q hello Error krijgt PeeCee volgens mij en die gaat verbeterd worden :? |
*trots is met het benutten van het irc kanaal voor vanavond* :)
|
Citaat:
die errors komt in een file te staan. waar alles netjes in staat. ik zal de errors netjes editen. zolang het een error is :) en FunFair ik heb je errors gezien:) je hebt er een hele boel gepost :) |
jah duh.. heb er ook teringveel gestuurd :p
|
bgezellig
net zoals dat je ineens een virus krijgt via trivia gelijk computer naar de nokken :P die had ook iemand gestuurd achteraf :S ook zo lekker :S |
Ehm, ik heb mijn pc ff geformateerd, en nu dus ook trivia opnieuw geinstalleerd. Ben ik nu mijn score kwijt ofzo? :rolleyes: 8|
|
Citaat:
wel lullig overigens.. :+ |
Citaat:
|
Waarom kom ik niet op server downfire? :[
* Disconnected - * Connecting to Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #1 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #2 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #3 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #4 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #5 Downfire (6667) - * Unable to resolve server - * Connect retry #6 Downfire (6667) etc. |
probeer ff poort 6668 :)
voor iedereen de server is nu: leerlingen.downfire.com en de kanalen zijn #leerlingen en #trivia :) |
Downfire suckt ass. Ik kan niet connecten. Thuis niet, op school niet, poort 6667 niet, poort 6668 niet. :[
Ik krijg dus steeds: Unable to resolve server. En dat 10000 keer. Het is gewoon een kutserver, kan er eigenlijk wel IEMAND op komen? |
Citaat:
|
Citaat:
/server downfire Maar die werkt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
w t f ik ben binne :o eindelijk
|
geloof alleen niet dak in het goeie kanaal zit |:(
|
die server disconnect om de haverklap...
ik ben het niet met de verhuizing eens..maar wie ben ik om daar over te oordelen... ik idle nog lekker op quakenet#leerlingen :z |
Citaat:
|
ik krijg ee nlijstje te zien bij het starten met favoriete channels, welke moek kieze :?
|
Citaat:
handug 8-) :x |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.