Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Meidenforum weg? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42778)

dupke 5 February 2004 16:26

mis het nu al:(
mis m'n mama..:(
mis de gezelligheid... :yes: gata minder op forum komen tis nu niet meer gezellig:D

psychobunny 5 February 2004 16:38

K wil het mf trug *slaat met vuisten*

AmbyPur 5 February 2004 16:41

Citaat:

Originally posted by dext0r
meiden die dingen in het meidenforum posten moeten derhalve ook weten dat het forum natuurlijk wel een prive forum is..maar het blijft nou eenmaal semi-openbaar...ook gezien het verleden (wat zich telkens lijkt te herhalen) van het doorlekken van informatie.. moet mijns inziens toch een lichtje doen laten branden bij meiden om niet zomaar alles daar te posten..., maar meiden zijn iets te goedgelovig hierin denk ik.....(laat ik het maar zo formuleren, het woord naief mag ik immers vast niet noemen :7 :+ )..
de verantwoordelijkheid ligt in dit geval bij de meiden zelf...in geen geval kun je hier naar mijn idee spill nederland of de staff op aanspreken wegens wanbeheer..., het blijft nu eenmaal een vast gegeven dat het forum niet foolproof is...en dat je dergelijke prive fora beter als semi-prive kunt beschouwen.....

vooralsnog wordt er nu het nodige onderzocht omtrend de toedracht, en vooral ook hoe we het een en ander kunnen verbeteren...

:kwaaist: telt tot 10 :kwaaist:

..
kvecht het vanavond wel uit :9

dext0r 5 February 2004 16:59

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
:kwaaist: telt tot 10 :kwaaist:

..
kvecht het vanavond wel uit :9

zal ik tegen jou zeggen wat je ook tegen nightwolf zei?

je snapt het niet he? en je zult het ook nooit leren

:kwaaist: 8|

ja het gaat hier niet om het forum..maar om privezaken...blabla...daar doe je achteraf niets aan.....
vanavond amber :p

kreej-z 5 February 2004 17:06

*is diep verdrietig* :'(
sjees, waarom doet iemand dan ook zoiets!!! :[
ik wil t MF terug!!! :yes:

Chrizlybeer 5 February 2004 17:17

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
typisch mannen he, nooit iemands privacy accepteren :z
Typisch vrouwen he, wachtwoorden doorgeven :z

Laten we maar zeggen: De gelegenheid maakt de dief...

CharmedOne 5 February 2004 17:27

Ik dacht eerst ff dat ik van het mf was gekickt :(
Maar gelukkig is dat niet zo... maar nu kan ik niet over mijn probleempjes praten :(

Bobba. 5 February 2004 17:33

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Typisch vrouwen he, wachtwoorden doorgeven :z

Laten we maar zeggen: De gelegenheid maakt de dief...

Dat wou ik zeggen :thumbsup:

Tyskie 5 February 2004 17:39

Wat een gedoe, dat forum.. Ze missen de 'gezelligheid'... Maar dat kan toch ook op ADB ofzo?

Ik begrijp dat ze het forum zo snel mogelijk terugwillen... maar is het forum zijn doel niet voorbij geschoten als ik dit zo hoor?

psychobunny 5 February 2004 17:47

Citaat:

Originally posted by Tyskie
Wat een gedoe, dat forum.. Ze missen de 'gezelligheid'... Maar dat kan toch ook op ADB ofzo?

Ik begrijp dat ze het forum zo snel mogelijk terugwillen... maar is het forum zijn doel niet voorbij geschoten als ik dit zo hoor?

MF is stukken gezelliger dan ADB... Mf is verslavend :Y)

PFP 5 February 2004 17:49

Citaat:

Originally posted by psychobunny
blijf daar dan ook

Tyskie 5 February 2004 17:50

Citaat:

Dat is toch helemaal niet de bedoeling van het MF, dat het een incrowd kletsgroepje wordt?

Zijn doel voorbij geschoten dus...

psychobunny 5 February 2004 17:57

Citaat:

Dat is toch helemaal niet de bedoeling van het MF, dat het een incrowd kletsgroepje wordt?

En wat zou er daarmee mis zijn? :{

WishfulDreaming 5 February 2004 17:59

Citaat:

Originally posted by PFP
blijf daar dan ook
Je kan niet ergens heen gaan, als het er niet is hé.

Of ga jij soms naar denkbeeldige plaatsen?

Meidenforum vind ik persoonlijk ook veel gezelliger kwa praten en discussieren dan ADB :)

psychobunny 5 February 2004 18:01

Citaat:

Originally posted by Saartje18

Meidenforum vind ik persoonlijk ook veel gezelliger kwa praten en discussieren dan ADB :)

:yes:

WishfulDreaming 5 February 2004 18:04

Citaat:

Het is geen chat-forum, moest je dat denken, want zoals jij nu reageerd doe je alsof het veranderd is in een chatbox :p

Verder is de sfeer er gewoon anders. Soms grappiger dan ADB, en soms serieuser dan ADB... Weet niet hoe ik het moet uitdrukken, maar het is gewoon een groepje bekende mensen onder elkaar. Daardoor ken je elkaar al iets beter, en kan je ook beter raadgeven op iets lijkt me.

Terwijl op ADB gewoon heel de boel steeds door elkaar loopt :)

PFP 5 February 2004 18:08

Citaat:

kwa? :+

WishfulDreaming 5 February 2004 18:11

Citaat:

Originally posted by PFP
kwa? :+
qua? :? :p

dupke 5 February 2004 18:14

Citaat:

neen, er is dan wel een hechte kliek, maar het is niet zo dat we een meiden aan de bar zijn... dat niet.. we parten gewoon over onderwerpen maakt niet uit over wat.. luchtig en normaal, maar er heerst daar een andere ''sfeer'':)

psychobunny 5 February 2004 18:15

Citaat:

Originally posted by dupke
neen, er is dan wel een hechte kliek, maar het is niet zo dat we een meiden aan de bar zijn... dat niet.. we parten gewoon over onderwerpen maakt niet uit over wat.. luchtig en normaal, maar er heerst daar een andere ''sfeer'':)
een betere...

AmbyPur 5 February 2004 18:16

het perfecte voorbeeldtopic waarom MF gewoon leuk is :love:

bartje518 5 February 2004 18:45

Citaat:

Als ik alles hierboven lees krijg ik een heel andere indruk? :? Overigens kan iemand mij kort samenvatten wat er dan allemaal voorgevallen is dat er overgegaan is tot deze maatregel :?:{

dupke 5 February 2004 18:48

Citaat:

Originally posted by bartje518
Als ik alles hierboven lees krijg ik een heel andere indruk? :? Overigens kan iemand mij kort samenvatten wat er dan allemaal voorgevallen is dat er overgegaan is tot deze maatregel :?:{
er is al enkele malen een ''lek'' geweest en er waren nog steeds oude mensen die al een maar dan 'n jaar niet meer posten nog toegelaten, en om het lek op te lossen en MF ''veilig'' te maken is het tijdelijk gesloten

bartje518 5 February 2004 19:00

Citaat:

er is al enkele malen een ''lek'' geweest en er waren nog steeds oude mensen die al een maar dan 'n jaar niet meer posten nog toegelaten, en om het lek op te lossen en MF ''veilig'' te maken is het tijdelijk gesloten
Dan ben ik toch razend nieuwsgierig wie dat lek dan is :D:yes: Overigens, wat is dan het probleem, dan kick je toch gewoon die meiden eruit die al een jaar niet meer komen? Of je stuurt ze ff een berichtje, met een verzoek te laten weten of ze ermee zouden zitten als ze eruit gegeooid zouden worden (als iemand een jaar niet meer reageert boeit ze dat waarschijnlijk toch niet :?)

psychobunny 5 February 2004 19:02

Citaat:

een betere...
Sfeer dus @ dupke

AmbyPur 5 February 2004 19:02

Citaat:

Dan ben ik toch razend nieuwsgierig wie dat lek dan is :D:yes: Overigens, wat is dan het probleem, dan kick je toch gewoon die meiden eruit die al een jaar niet meer komen? Of je stuurt ze ff een berichtje, met een verzoek te laten weten of ze ermee zouden zitten als ze eruit gegeooid zouden worden (als iemand een jaar niet meer reageert boeit ze dat waarschijnlijk toch niet :?)
geen mail gehad met een zipje? :z

dupke 5 February 2004 19:06

Citaat:

dat is ook gebeurd een mail gestuurd naar alle leden die wel nog toegang hadden maar niet meer in MF kwamen:) deze zijn er geloof ik ook al uitgegooit ook, maar daarmee was schijnbaar het lek ook niet opgelost dus vandaar dat ze dat nu zijn aan het uitzoeken:)

Sedes 5 February 2004 19:06

Citaat:

Meiden die langer dan 3maand niet meer hebben gepost zijn er nu al uit ;)
En het vermoedelijk lek ook..
maar er wordt nog meer research werk gedaan :p

Bobba. 5 February 2004 19:08

Citaat:

Volgens mij wel hoor bert .. want in de mail die ik krijg stond volgens mij jou CC 8)

bartje518 5 February 2004 19:08

Citaat:

Mocht t je nog niet opgevallen zijn; ik kom niet meer veel op t forum :z Verder moet ik zeggen dat er dus beter gemod wordt dan ik had gedacht, mijn idee is al uitgevoert, hulde :thumbsup: Zitten er nu nog veel meiden dan, volgens mij nauwelijks :?

Bobba. 5 February 2004 19:08

Citaat:

Originally posted by Sedes

En het vermoedelijk lek ook..

Als jij dat denkt .. ik weet wel beter ..

bartje518 5 February 2004 19:09

Citaat:

Originally posted by Bobba
Volgens mij wel hoor bert .. want in de mail die ik krijg stond volgens mij jou CC 8)
Dan zitie in me junkmail, ff kijken :D

Edit: ik heb niks gehad hoor :?

Sedes 5 February 2004 19:09

Citaat:

Mocht t je nog niet opgevallen zijn; ik kom niet meer veel op t forum :z Verder moet ik zeggen dat er dus beter gemod wordt dan ik had gedacht, mijn idee is al uitgevoert, hulde :thumbsup: Zitten er nu nog veel meiden dan, volgens mij nauwelijks :?
nog 41

WishfulDreaming 5 February 2004 19:10

Citaat:

dat is ook gebeurd een mail gestuurd naar alle leden die wel nog toegang hadden maar niet meer in MF kwamen:) deze zijn er geloof ik ook al uitgegooit ook, maar daarmee was schijnbaar het lek ook niet opgelost dus vandaar dat ze dat nu zijn aan het uitzoeken:)
HuH?

Mail? *volgt als forumbaas zelf effe niet?*

Bobba. 5 February 2004 19:12

Citaat:

nog 41
Genoeg mensen om een lek te veroorzaken dus :?

Sedes 5 February 2004 19:19

Citaat:

Originally posted by Bobba
Genoeg mensen om een lek te veroorzaken dus :?
maar wel al 13 mogelijke lekken minder dan voorheen..

niemand 5 February 2004 19:19

ja en ik wil op het mannenforum...

jullie zijn naief.. dat eventjes dak op het forum was, heb ik genoten O-)

WishfulDreaming 5 February 2004 19:20

Wat vond je van de foto's bartje? :)

Of ging je iets anders vragen aan Bobba :p

Sedes 5 February 2004 19:20

Citaat:

ach die van chica heeft hij toch al gezien :p

L_angeldc 5 February 2004 19:30

Citaat:

maar wel al 13 mogelijke lekken minder dan voorheen..
wie zijn er dan allemaal uitgekickt dan?

Kdacht net ook van 'ben ik er uitgegooid of wat is dit?'

WishfulDreaming 5 February 2004 19:32

Citaat:

Originally posted by L_angeldc

MENSEN... Plz... Voor je vragen begint te stellen, en conclusies begint te trekken...

... wacht eens tot staff er eerst uitkomt :{
Het resultaat zal je binnekort zelf wel zien lijkt me...

electricity 5 February 2004 19:32

Citaat:

Originally posted by L_angeldc

als alles opgelost is weet je t vanzelf. den ktoch niet dat ze hier alles gaan posten wat er besloten is

bartje518 5 February 2004 19:41

Citaat:

Bobba wil niks over PM zeggen ofzo, dus hij ging mailen :? Tot op heden nog niks ontvangen 8)

Miss_Sweetgirl 5 February 2004 19:48

Mja Inderdaad Chica zal wel als verdachte gezien worde :+ Want als je ook maar enig contact met Bartje heb word je er meteen uitgedonderd. :+ Hoppa! :+ Ik denk dat er nu een onderzoek komt aan wie van de meiden Bartje in hun MSN hebben :9 En die mogen er niet meer in :+

L_Angeldc ken et ook goed met Bartje vinden dus die word er ook uitgemikt 8-)

Mja whahahaha hoe bedenk je het :+ Ik moet toegeven aparte manier van handelen. Alleen is het een beetje voorspelbaar :+

Maargoed, nu heb ik vats ongelijk zeker:yes:

Miss_Sweetgirl 5 February 2004 19:49

Citaat:

Originally posted by Miss_Sweetgirl
Mja Inderdaad Chica zal wel als verdachte gezien worde :+ Want als je ook maar enig contact met Bartje heb word je er meteen uitgedonderd. :+ Hoppa! :+ Ik denk dat er nu een onderzoek komt aan wie van de meiden Bartje in hun MSN hebben :9 En die mogen er niet meer in :+

Mja whahahaha hoe bedenk je het :+ Ik moet toegeven aparte manier van handelen. Alleen is het een beetje voorspelbaar :+

En dan vergeet ik natuurlijk de mensen die niet hun hele leven op het forum zetten. Die worden er uiteraard meteen uitgelazerd:Y)

WishfulDreaming 5 February 2004 19:49

Citaat:

Meisje, ik ken jongens die jou naam genoemd hebben bij het meidenforum.

Voor je zo'n dingen gaat zeggen, geef je eigen fout tenminste toe :)

Sedes 5 February 2004 19:51

Citaat:

Waar haal jij het in godsnaam dat Chica eruit ligt :? Ik zeg gewoon tegen Bart dat hij toch die foto's in die mail van chica al gezien heeft :|

En same voor L_angeldc waar haal je dat ook van :? Je weet blijkbaar meer dan ons :z

Miss_Sweetgirl 5 February 2004 19:52

Citaat:

Meisje, ik ken jongens die jou naam genoemd hebben bij het meidenforum.

Voor je zo'n dingen gaat zeggen, geef je eigen fout tenminste toe :)

Lieve schat ik praat buiten het forum alleen met Bartje en Remco dus zou niet weten waarom zij dat zouden gaan lullen

Miss_Sweetgirl 5 February 2004 19:53

Citaat:

Waar haal jij het in godsnaam dat Chica eruit ligt :? Ik zeg gewoon tegen Bart dat hij toch die foto's in die mail van chica al gezien heeft :|

En same voor L_angeldc waar haal je dat ook van :? Je weet blijkbaar meer dan ons :z

Lees eerst voordta je reageerd :rolleyes: Ik zeg dat hun hoog waarschijnlijk de eerst volgende zullen zijn omdat het daarop toch word bekeken.

WishfulDreaming 5 February 2004 19:54

Citaat:

Lieve schat ik praat buiten het forum alleen met Bartje en Remco dus zou niet weten waarom zij dat zouden gaan lullen
Inderdaad... En je weet waarop ik doel...

Wil je dat ik het hier bekend maak? Of wil je dat ik je PM ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:19.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.