![]() |
mis het nu al:(
mis m'n mama..:( mis de gezelligheid... :yes: gata minder op forum komen tis nu niet meer gezellig:D |
K wil het mf trug *slaat met vuisten*
|
Citaat:
.. kvecht het vanavond wel uit :9 |
Citaat:
je snapt het niet he? en je zult het ook nooit leren :kwaaist: 8| ja het gaat hier niet om het forum..maar om privezaken...blabla...daar doe je achteraf niets aan..... vanavond amber :p |
*is diep verdrietig* :'(
sjees, waarom doet iemand dan ook zoiets!!! :[ ik wil t MF terug!!! :yes: |
Citaat:
Laten we maar zeggen: De gelegenheid maakt de dief... |
Ik dacht eerst ff dat ik van het mf was gekickt :(
Maar gelukkig is dat niet zo... maar nu kan ik niet over mijn probleempjes praten :( |
Citaat:
|
Wat een gedoe, dat forum.. Ze missen de 'gezelligheid'... Maar dat kan toch ook op ADB ofzo?
Ik begrijp dat ze het forum zo snel mogelijk terugwillen... maar is het forum zijn doel niet voorbij geschoten als ik dit zo hoor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn doel voorbij geschoten dus... |
Citaat:
|
Citaat:
Of ga jij soms naar denkbeeldige plaatsen? Meidenforum vind ik persoonlijk ook veel gezelliger kwa praten en discussieren dan ADB :) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen chat-forum, moest je dat denken, want zoals jij nu reageerd doe je alsof het veranderd is in een chatbox :p Verder is de sfeer er gewoon anders. Soms grappiger dan ADB, en soms serieuser dan ADB... Weet niet hoe ik het moet uitdrukken, maar het is gewoon een groepje bekende mensen onder elkaar. Daardoor ken je elkaar al iets beter, en kan je ook beter raadgeven op iets lijkt me. Terwijl op ADB gewoon heel de boel steeds door elkaar loopt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het perfecte voorbeeldtopic waarom MF gewoon leuk is :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het vermoedelijk lek ook.. maar er wordt nog meer research werk gedaan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: ik heb niks gehad hoor :? |
Citaat:
|
Citaat:
Mail? *volgt als forumbaas zelf effe niet?* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja en ik wil op het mannenforum...
jullie zijn naief.. dat eventjes dak op het forum was, heb ik genoten O-) |
Wat vond je van de foto's bartje? :)
Of ging je iets anders vragen aan Bobba :p |
Citaat:
|
Citaat:
Kdacht net ook van 'ben ik er uitgegooid of wat is dit?' |
Citaat:
... wacht eens tot staff er eerst uitkomt :{ Het resultaat zal je binnekort zelf wel zien lijkt me... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja Inderdaad Chica zal wel als verdachte gezien worde :+ Want als je ook maar enig contact met Bartje heb word je er meteen uitgedonderd. :+ Hoppa! :+ Ik denk dat er nu een onderzoek komt aan wie van de meiden Bartje in hun MSN hebben :9 En die mogen er niet meer in :+
L_Angeldc ken et ook goed met Bartje vinden dus die word er ook uitgemikt 8-) Mja whahahaha hoe bedenk je het :+ Ik moet toegeven aparte manier van handelen. Alleen is het een beetje voorspelbaar :+ Maargoed, nu heb ik vats ongelijk zeker:yes: |
Citaat:
En dan vergeet ik natuurlijk de mensen die niet hun hele leven op het forum zetten. Die worden er uiteraard meteen uitgelazerd:Y) |
Citaat:
Voor je zo'n dingen gaat zeggen, geef je eigen fout tenminste toe :) |
Citaat:
En same voor L_angeldc waar haal je dat ook van :? Je weet blijkbaar meer dan ons :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je dat ik het hier bekend maak? Of wil je dat ik je PM ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.