![]() |
1 Bijlage(en)
dit is de mama van ben en james (van biffy :p) tijdens concert van biffy clyro in king tuts wah wah hut glasgow en die gozer die dr omhelst is chris waar ik vorige zomer bleef pitten in edinburgh :p
misschien niet boeiend maar wel vet :d |
1 Bijlage(en)
haha ik heb een foto gevonden van 3 jaar oud. haha sjors nog in zijn punk bandje. En ik kon vroeger zingen toen de baard in me keel kwam is het fout gegaan.
Ennuh ik ben Karina haar hunk.. tis maar dat jullie het allemaal ff weten. :thumbsup: O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een van mijn favo bandjes Bettie Serveert
|
1 Bijlage(en)
Moet je er wel een plaatje bij doen muts!:)
|
ok dat is echt 1 minuut onzin :7
|
ja dat peepje heb ik maar al te vaak :notgood: :d
|
Citaat:
handig zo'n laptop :p en wat een bagger :7 |
Citaat:
hms ken trouwens aleen maar lekkere-langharige-dudes onee een lelijke:kots: |
Citaat:
|
@Merel: Ik heb nog steeds lang haar en het word alsmaar langer... Geld hier de regel, hoe langer hoe lekkerder? :p
|
1 Bijlage(en)
Juist... Let niet op de brakke kwaliteit van mijn kop, het is weekend :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kutgasten
en nu graag alleen ontopic..en met foto's en dergelijke 8| anders gaat ie gewoon weer op slot..:7 en krijgen de boosdoeners OW's ! :Y) |
Citaat:
MACHTSMISBRUIK! Foto komt vanmiddag, dus als je hem tot dan ff openlaat, red ik het topic wel O-) |
Citaat:
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
:9~
|
Citaat:
(maarreh --> Mooie muzikantentopic ;)) |
Citaat:
|
|
w00t! nice...dat vind ik nou es mooi om te zien ;+
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb er uren voor moeten zwoegen.. :9 |
Citaat:
Een vriend van me heeft laatst zn draaitafels voor 150 euro weggedaan. En dat waren echt vrij degelijke dingen, zeker voor een beginner.. Je setje kopen is ook het grootste probleem niet, platen kopen dát is echt een rib uit je lijf.. :) |
Citaat:
(niet dat ik er verstand van heb) maar ziet er goed uit!:) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.