![]() |
Oh en het laatste wat ik vergeten was toe te voegen:
COMPUTERNERDS zijn niet echt in de smaak tegenwoordig, dus hoe meer posts je hier hebt, hoe erger het met je gesteld is! Ik ben tenminste eerlijk als ik zeg dat ik vroeger een sukkel was. Proberen jullie dat maar eens te zeggen dat jullie dat nog steeds zijn. Ik weet wel beter whaahahahahaahahaaha! En trouwens, de meesten weten helemaal niet wie mijn ex is en dat wil ik zo houden. Ik noem geen namen. |
Citaat:
Als je kans wil maken, zijn dit wel goede tips. En aan de andere kant is meteen duidelijk waar meiden (vooral) op afgaan. Iedereen heeft zijn mening, maar ja als ik die heb valt iedereen over me heen. Misschien afgunst, misschien JALOEZIE :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
daar zit wel degelijk een verschil tussen 8) en het is niet erg met me gesteld hoor :aai: |
Citaat:
en waaruit maak jij op dat ik homo ben? of vind je het gewoon leuk om daarmee te schelden? Citaat:
|
Agossie HR verveeld zich weer eens :aai:
|
pasop kampie anders zegt ie zo nog dat je ook een supernerd bent ;)
en dus ik ben ook een nerd HazesRules?8) |
Citaat:
|
Ik mag dan misschien een nerd zijn, maar ik heb al 3 jaar een vriendin. En die heb ik echt niet gekregen door 3 keer per week in de sportschool te zitten :loser:
|
ik ben ook een nerd:love:
is dat nou ff jammer dat ik nog een leven ernaast heb. dan gaat die theorie ook al niet op:wave: |
ik ben een combi :) stoer watje :7
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan mannen die precies denken te weten hoe je een vrouw moet versieren |
cool, ik ben dan ook een melkfleshoofdnerd die nooit buitenkomt en niet in de smaak valt? 8) phat 8-)
|
Citaat:
Je hebt een hekel aan me :'( :'( :'( |
Citaat:
nou vertel maar hoe jij dan denkt dat je een vrouw moet versieren ;) |
Citaat:
werkt elke keer weer ;) |
Citaat:
;) |
Citaat:
trouwens, ontopic: Mijn vriend is een no nonsense je-hebt-et-maar-met-me-te-doen type, denkt aan me als ie daar de behoefte aan heeft (en dus is dat ook niet zo 'gemaakt') en laat me genoeg merken dat ie me heel erg waardeert. Hij is zeker geen watje maar ook zeker geen macho. Hij is gevoelig maar gesloten, en ontzettend sterk, vooral mentaal en daar heb ik heel veel respect voor. heh heerlijk isie gewoon :love: :z [edit] Bink is in een bepaalde taal het woord voor een jongen met 1 bal, nou :{ |
Citaat:
Euhm ik kom vaak genoeg buiten hoor. Ik heb ook nog een ander sociaal leven :D |
*ziet hopeloze lijst van hazesrules*
:d :d :d Zo kan je misschien een goedkope breezer scoren op een avond. Meiden met inhoud weten wel beter. Ik ben geen "stoere bink", het watje.. misschien, als je niet willen vechten, geen meiden willen "scoren" en de player uit willen hangen een watje noemt, dan ja ben ik een watje. Ik ga niet op zoek naar een vriendin, ik laat het komen. En stoere bink, ik versta daar dus een player onder, een gozer die altijd moet knokken en meiden moet hebben. Ik ben niet al te klein maar vecht eigenlijk nooit, vind het echt het laagste van het laagste en ook niet echt charmant. Relaties met de "watjes" zoals jij ze noemt duren uiteindelijk het langst. De stoere binken hebben na een maandje weer een nieuwe meid nodig om voor hun te zorgen. Die lui worden op een gegeven dag wakker en worden ook een "watje" :) |
Citaat:
ik kan ECHT NIET dansen en heb totaal geen moeite om meisjes te 'krijgen'... ben ik dan raar? |
Citaat:
|
Citaat:
dank je dex:) |
Citaat:
|
Citaat:
een instrument kunnen bespelen is al goed :p |
Citaat:
ik zit wel in een band ja |
Citaat:
_0_ _0_ _0_ _0_ :wave: _0_ _0_ _0_ |
Citaat:
dat weet niemand aangezien iedere vrouw weer anders is ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.