![]() |
zwarte boxer
witte bh blauwe broek roze sokken |
Zwarte sokken met chiuawa's HOE DE FUCK schrijf je dat
Blauwe ouwe verrote spijkerbroek Witte string Groene BH met stippies Rood Radio4 shirtje (=band) Ja dat was het alweer |
Van onder naar boven:
- Kistjes - Zwarte sokken - Zwarte boxer - Legerggroene broek - Zwarte riem - Strak zwart t-shirt - Donkergroen vest |
wit shirt
zwarte vest donkerblauwe spijkerbroek witte boxer witte sokken |
zwarte bh/string
spijkerbroek donkerrood shirt met chinese tekens sokken schoenen over 5 minuten: zwarte bh/string trainingbroek donkergrijs t-shirt sokken sportschoenen :p |
zwarte sokken
zwarte boxer zwarte broek zwarte trui lol zelfs een zwart t-shirt:+ nja men in black vandaag:Y) |
zwarte sokken
zwarte boxer donkerblauwe joggingbroek zwart t-shirt :Y) |
een kingsize slobbertrui
|
spijkerbroek
groen truitje esprit sokken :) |
bh, string hoort er ook bij
|
Citaat:
Voor mij ook hehe |
Citaat:
|
roze bh
rode longsleeve blauw truitje met rode randjes en ster spijkerbroek met piede wiepn zwarte boxer donkerblauwe sokken etnies |
- haarbandje
- grote zwarte kralenketting - nirvana hoodie - oud esprit shirtje met just be yourself erop - witte bh met rode stippen :+ - zwarte boxer - spijkerbroek met wijde pijpen van stuka - 2 verschillende afgezakte kniekousen met streepjes - tijgerpootsloffen :wave: |
Van onder naar boven:
Zwarte sokken Beenwarmers zwarte panty kort spijkerrokje zwart vestje big sjaal:) sieraden: stemmings ring ketting |
gele string
zwarte bh kamerjas ik kom juist uit badje:love: |
Goed, heb net een uurtje hard gelopen, dus ik draag:
- Sporttop (zwart) - Bokser (Zwart) - Gympies (Wit) - Trainingbroek (Donkerblauw) - T-shirt (Oranje) |
Nu:
tijgerpootsloffen lammetjes pyjama-broek rode boxer oude korn hoodie oud southpark shirt rood topje mijn bril 8) |
Lekker saai:
- Donkerrood/bruinachtig vest - Zwart hemdje - Zwart ondergoed - Spijkerbroek - Zwarte sokken - Pumaatjes - Elastiekje in mn haar :+ |
- paarse schoenen
- pluto sokken :+ - wijde rode broek - rood/oranje shirt - ondergoed :p |
een lichtblauwe boxer.
|
Citaat:
Zwarte bh/string Zwarte trainingsbroek Wit t-shirt |
slobbertrui
zwarte string sokken |
-Boxer (zwart)
-Sokken (zwart) -Broek (groen) -Trui (zwart |
- zwarte muts met anarchy logo (van me broertje gekregen :love:)
- long-sleeve van che - casualties-shirt - zwarte 3/4 broek - zwart/witte streepjessokken - ruitjesboxer - ruitjes-bh - skateschoenen |
(gebleekte) spijkerbroek
wit shirt spijkerjas zwarte boxer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.identityfashions.com/medi...nese_close.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ding zou ik niet eens aannemen als ik er nog 100 euro bij kreeg :x |
ik bedoelde eigenlijk zoiets:
http://www.jrn.columbia.edu/studentw...ages/jeans.jpg dat zijn toch gebleekte? :? |
gele kousjes
oranje boxershortie zwaarte bh rode linnen broek zwarte wollen trui met een grote kraag blauwe adidassen |
softbalpak
heel charmant :) |
- zwarte BH
- Roze string.... - zwarte broek - zo'n roze trui waar je me schouders zo ziet en dan zie je me bh bandjes best wel leuk :p - roze panty :p - zwarte open puntschoenen Dat was het wel geloof ik :p |
is zwart in ofzo:? :? :huh:
jeetjuh:O :wave: |
Citaat:
|
witte broek
witte sokken zwarte boxer wit t-shirt zwart/wit gestreepte blouse |
Gele bh
Felgroen boxershortie zwart met rode sokken kamerjas |
Citaat:
Ikke: Grijze plooirok Zwarte maillot Zwart hemdje Zwart bloesje Groen/zwart gestreepte stropdas Zwart ondergoed Dr Martentjes *sjok sjok* En verder mn horloge en enorme zwarte driehoekoorbellen :) |
onderbroek : geen idee welke kleur, en ga hier niet kijken.
zwarte spijkerbroek. rood t-shirt. zwarte sokken met tijgertje erop. zwarte schoenen. zwarte horloge |
Citaat:
ik heb weeres mijn trainingsbroek aan :$ Edit: omdat het vakantie is hoor, normaal heb ik gewone kleren :) |
alleen een trainingsbroek en een oud t shirt. Ja ik ben vrij en ik wilde geen mooie kleren verspillen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blauwe broek met witte verticale strepen, en bruin stretchshirt met erover een groenige vest :7
|
mn zwembroek. :d
|
niets :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.