![]() |
Citaat:
|
hmmz ben redelijk uit de bus gekomen.. vrouwenverslinder.. condoom :d
|
wie wilde mij meeten? :huh:
|
der is geen enkel persoon die mij wil meete :) wel die mij op het witte doek trug zien en naast kwalbert :d
|
Citaat:
zoiets noem je goede investeringen jeroen.. alleen weet ik serieus niet wie het geweest kan zijn.. :x |
Re: Uitslag Enquete!
Citaat:
|
Re: Re: Uitslag Enquete!
Citaat:
|
Citaat:
Dude! niet serieus joh :p |
Citaat:
|
heej.. als diegene die mijn wil meeten iemand anders is dan fizz moet diegene dat maar ff zeggen want tis altijd wel grappig :z
wie ziet mij allemaal op het witte doek :+ owja en die koppeltjes fizz en ik was voorspelbaar :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Wie is de liefste forummer?
saartje 8 :huh: :huh: :huh: 2. Wie is de knapste forummer? saartje 4 :huh: :huh: :huh: 3. Welke 3 forummers zijn het grappigst? saartje 11 4. Welke 3 forummers kunnen het beste discussieren? saartje 3 :huh: :huh: :huh: 5. Wie post er het leukst? saartje 7 Hip 8-) 6. Wie is de beste FB? saartje 6 :+ 7. Wie heeft de leukste avatar? saartje 2 :yes: :love: 8. Wie wil jij nog eens meeten? saartje 7 Oeh Oeh Oeh 8-) 9. Wie is de grootste mannenverslindster? saartje Ochot... Ik heb al bijna een jaar geen vriendje meer O-) 11. Wie is het irritantst? saartje 4 Irritant? Ik? Ooh :love: 12. Wie moet vaker op het forum komen? Waarom heeft niemand mij hier ingevuld? :p :p :p 13. Wie moet snel een leven gaan zoeken? saartje 4 Ik heb een leven :p 15. Met welke forummer zou jij weleens sex willen hebben? saartje 2 Seks? Met mij? :Y) Wie heeft hier eigelijk mijn naam vernoemd? :P 16. Welke twee forummers zouden een goed koppel vormen? bluewolf & saartje 4 the6thgate & saartje 2 2-d & saartje pruttelpot & saartje saartje & darkangel saartje & psychobunny :love: :love: :love: Aan welke forummer denk je bij het woord… 17. Condoom saartje :? Ik heb niets met condooms te maken denk ik :D 18. Woordenboek saartje :? :D 19. Vandalisme saartje Phuuuh... Ik ben nog zo'n schatje 8-) 20. Wibra saartje 8 Wibra? Kassierster bij Zeeman ja! :p Welke forummer zie jij nog wel… 22. Schitteren op het witte doek? saartje 3 Koel 8-) 23. Naast Albert Verlinde in RTL Boulevard zitten? saartje 3 Ik vraag mij echt af wat dit programma nu eigelijk is :+ 26. Op een uitklapposter in de Playboy staan? saartje No Way! :p :p O-) [/b][/QUOTE] |
:+
|
dju héé...ksta er nergens tusse:rolleyes: :p
|
Citaat:
:? |
nee dit dan
instructio4 & electricity 3 2-d & electricity 2 groovmaster & electricity tis wel zo dat ik met alle 3 een kamer heb gedeeld :p (en ook met NW, maar die stond er niet bij8) ) |
Citaat:
dat beheerder niet telt..dus ik had ambypur :p |
Wat moet ik bij RTL Boulefaar en bij Wiebra ect?
|
Citaat:
|
alweer verbaast de enquete me niet
|
:d
1. Wie is de liefste forummer? charmedone 3 :$ 7. Wie heeft de leukste avatar? charmedone 4 :7 8. Wie wil jij nog eens meeten? charmedone 2 Ben benieuwd welke 2 :d 9. Wie is de grootste mannenverslindster? charmedone Snap niet waarom ik erbij sta :| 11. Wie is het irritantst? charmedone :$ 13. Wie moet snel een leven gaan zoeken? charmedone :D 18. Woordenboek playah 2 (een reactie: pak er eens 1!) Hij is eigenlijk heel slim hoor (echt waar) :p 23. Naast Albert Verlinde in RTL Boulevard zitten? charmedone 8-) Best wel leuk dat ik er ook bij sta :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie vind mij een mannenverslindster?! :huh: :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was echt superverbaasd m'n eigen naam te vinden :+ En nog wel in positieve dingen ook:+ Op de een of andere manier wordt ik hier normaal gesproken nl nogal over het hoofd gezien ;)
Ok voor de Belgen: Albert Verlinden = homo die een programma presenteerd met nog vast iemand en een gast en hget programma gaat gewoon over nieuwtjes in de showbizz enzoow k? :) |
Waarom weet ik opeens wie mij bij Wibra ingevuld heeft? :d
Waarom weet ik ook wie mij wilt meeten? Waarom weet ik óók wie der sex met we wilt HE STEVIE!! :d |
waarom weet ik niet waarom je dat hier verteld?
|
Citaat:
|
nee he
ik niet op een uitklap poster:no: |
Citaat:
|
man...hou op:x
|
Wie vindt dat ik een topadvocaat kan worden?
En wie vindt dat ik iets met een woordenboek te maken heb? :D |
zelfs ik word nog genoemd:$ :z sweet:7
|
Wie denkt er bij mij aan het woord condoom, en wie zag er mij in de pleebooj?
|
Komt Koelkast nu ook echt op de uitklapposter ?? :love:
|
Ik word toch niet vergeten... Maar kijk bij wat voor een vragen..
En mannenverslindster.. nou ik verslind maar een man en dat is mn eigen vriendje :9 |
Citaat:
|
goh verrassing dat ik bij bijna alle negatieve vragen bijna bovenaan sta :O. ben ik echt zo irritant? :|. whatever.... :z
|
Citaat:
Citaat:
|
ik bij de wibra_0_ die vind ik cool:D
|
dat 3 mensen mij nog zien schitteren op het witte doek vind ik echt wel cool8{ vraag me wel af wie en waarom?
en welke twee willen er seks met mij:? ik zou ook wel weten wie er mij nog in de playboy ziet staan, die is best goed gek:+ |
Uitslag valt me heel erg mee...
Ik heb zelf niet meegedaan maar vindt het allemaal wel leuk om te lezen enzow:) |
Citaat:
Ik vind jou helemaal niet irritant hoor! Meeste uitslagen van de enquete had ik eigenlijk wel verwacht.. Ik had trouwens die enquete niet ingevuld..:) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.