![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Makkelijk zat. Maar ik ben nu nog steeds neit van muziekjes geswitched. Wat zal ik nou eens opzetten! |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je wat. ik geef ene lijstje genres, jij kiest wat uit. punk, hardcore, ska, dub, drum en bass (neuh), rap. Kies maar :) |
punk, wat is punk tegewoordig
hardcore; ja kan wel 8-) ska; nee te ziekelig om 1 uur snachts dub; nee drum en bass (neuh); je zegt et al rap; welke rap heb je? |
Citaat:
|
Hm, mn qoutes zitten verkeerd om bij de post hierboven :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, dat nummer kennik neit. Heb allen The Great Milenko van hun, en das echt een geweldige cd. maar ik had stiekem al besloten dat het Intro5Pect ging worden. Een geweldige punkband die vind dat punk weer naar zn roots moet terug keren. Kortom, punk met beats en zooi die je neit verwacht. Check www.intro5pect.com voor info. Heeeeeeerlijke cd hebben die gasten. |
hmmm, ken ik niet (is dat erg ;P) ik zal zeker ff checken.
en dat Le Tigre liedje begint een beetje verslavend te worden gvd. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik geil gewoon op die band. Net zoals op Mindless Self Indulgence (ook weird ass punk, wel andere slag, maartoch) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
<Nee! >Hm. Ok. Kortom, je hebt er geen zin in :) |
Citaat:
Zo ook met dub :7 |
Citaat:
> Neuken? < Nee Daar blijft het meestal bij :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
(check liefde en relaties maar) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de mazzel dat ik me snel over dat soort dingen kan heen tillen (questie van relativeren, en heel veel mensen horen zeggen wat een slet ze toch wel neit is). En ik ben ook weer bij 0 begonnen hoor. En en en en... Ik kom wel weer verder :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ga ik maar tv kijken. morgen weer voorbereiden op kuttyfusschool.
Laterss :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.