![]() |
Ik fiets naar school (20 minuten), en in oktober ofzo ga ik beginnen voetballen denk ik:)
|
* hardlopen (heb al 2 weken net gedaan, maar normaal deek dat 2 keer in week)
* Hockey (jaja zit snds kort op hockey--> wo en do trainen, za wedstrijden) *al het andere--> fietsen naar school, fietsen naar stad enz.. |
Woehiee! Volgende week ga ik beginnen met een windsurfcursus en daarmee ben ik direct lid van een surfvereniging. Verder had ik laatst 2 keer aan softbal gedaan maar het is er niet van gekomen om er vaker heen te gaan.
|
vechtsport en dansen
rossie! |
Citaat:
;) |
Citaat:
Zoiets was het :z |
Citaat:
;) |
Citaat:
surfen :love: (denkt aan lang harige kerel in geile zwembroeken) dat zou ik ook weleens willen doen :love: ;) |
Citaat:
maar ik heb al beloofd aan een van de zoveelste baasjes dat ik het er niet meer onderzet!! |
Citaat:
|
surfen is leuk :+ is zoo vet om te doen.. maar wel behoorlijk zwaar :+
|
snowboarden snowboarden
|
Citaat:
En.. waarom 1 kerel in geile zwembroekEN? 8) |
Citaat:
snowboarders zijn koel, surfers ook |
Citaat:
Kerels dan :) haha w8, geile kerels in mooie zwembroeken jeuj :+ |
Citaat:
neej dat ben ik niet ... O-) doe zelf trouwens wat aan golf ongeveer 5 keer in de week 1,5 uur per keer, en dan in het weekend nog al eens wedstrijdjes spelen. Verder ook nog wat hometrainen |
Ik heb 1 uur in de week badmintontraining, soms op zondag competitie. Ik doe thuis iedere dag buikspieroefeningen en ga binnenkort (als de sportschool verbouwd is) op fitness.
|
fietsen elke dag zo'n 25 km om int school te graken....
voor de rest gitaar maar dat is eerder vingeroefening af en toe is plonske int zwembad |
Citaat:
zoals frox eerder had :love: |
Zaterdag en zondag fiets ik naar mijn werk. Voor de rest skate ik sinds vrijdag :P
|
Citaat:
|
oh seizoen afgelopen, zomervakantie in zicht >>
elke avond hardlopen (behalve weekend) en elke ochtend sit-ups :z |
wa
Ik doe niet aan sport, kheb wel een sport gedaan, fietscross haha een jongens sport..ik speelde vroeger altijd jongens dingen he :$ haha echt maf!, ik hielt niet van paarden, barbie´s en hakjes :'(
|
Mountainbiken, en wel zo vaak als ik wil :) (meestal 2uur in de week), lopen (met rugzak, 1xper jaar 2weken lang en wel in Noorwegen en vorig jaar in Scholand, en ik heb vroeger op Judo gezeten, maar nu dus niet meer *doh* inplaats daarvan wil ik gaan klimmen :yes:
Oja, en ik piel wat aan met m`n gewichten en sit/puch-up`s (I want to bee a Coca cola men) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.