![]() |
body movin'
|
Ode aan de brillenkoker
Brillenkoker oh brillenkoker van rood tot groen tot oker zonder jou gaat mijn bril stuk maar nu niet wat een geluk 8) |
Ode aan de bruiloft
Iedereen die meedoet aan een bruiloft Heeft ontzettend geboft Want ik kon er niet bij zijn Maar het leek me wel fijn |
ode aan mijn vrouw
lieve, lieve vrouw ik wil niet zonder jou je bent lief en erg mooi tot hier mijn pleidooi :Y) :love: |
:Y) :love:
|
ode aan het bier
zonder bier zat ik nu niet hier dan zat ik aan de wijn dronken te zijn |
Citaat:
ode aan de tampon 8-) tampon, oh tampon ik doe nu dingen die ik zonder jou niet kon het staat misschien wel meer charmant maar toch heb ik liever maandverband :+ |
ode aan de kompjoeter
ow lieve kompjoeter met je gezoem zonder jou kan ik niks doen niet eens op een forum odes schrijven anders moet ik zielig in bed blijven |
ode aan de nacht
de nacht komt als een zwarte mantel over het land een duistere schim komt om mij te halen volg me, ga met me mee, neem mijn hand anders zul je voor altijd dwalen |
Ode aan mijn bed
Met jou beleef ik zoveel pret Met jou aan mijn zijde Hebben we pret voor beide |
Citaat:
Saartje, lieve forumbaas met jou hier als lokaas zal iedereen zich hier inschrijven en voorgoed hier blijven :* ;) |
Citaat:
Ik wou dat ik zoals jou was Ik hou van je hier in het midden Dat ik je bijna zou aanbidden ;) :* |
Citaat:
ik geef je bij deze een vaasje je wil helemaal niet zijn als mij want ik ben nu niet zo blij 8| |
Ode aan een vork vork oh vork! van sidney tot new york zonder jou niets te prikken dat werd eten met de fikken |
Citaat:
Liefste Lindsey ik vind het leuk als ik je zie ik vind je geil als je je cam aandoet en dan kwijl ik mezelf kapoet :love: |
Citaat:
het wordt met de dag gekker want dat eet je eerlijk waar zonder vork, is dat niet raar? |
Citaat:
Maar basje het is bijna mei Daarvan word je zowiso weer blij Want dan leggen de vogeltjes een ei En daar ben jij graag bij? :love: |
*laten we het op odes houden*:$
ode aan mijn tandeborstel o tandenborstel! gelukkig geen geworstel jij houd mijn tanden wit en geen rot in mijn gebit |
ode aan Bas en Saartje
De lente is weer in het land jongens en meisjes lopen hand in hand zo ook Bas en Saartje deze liefde krijgt nog een staartje |
Citaat:
Mei is niet zo goed in nederlands bovenstaande zinsconstructie is vrij aftands Mei gaat daar op praktiseren en dat is dan te leren Citaat:
Onzin is wat het meest geliefd is hier op dit forum vindt men het schier zo ook bovenstaande kwoot deze doemdenker geeft zich bloot :p ode aan 10.000 posts 10.000 posts voor onze Saar een hele prestatie nietwaar? op naar de volgende 10.000 ga zo door, blijf bruisend! :* |
ode aan de wekker
wekker, oh wekker als je gaat baal ik als een stekker maar je maakt me wel wakker zonder jou was ik een stakker |
Ode aan red bull
jij maakt mn batterij weer full |
ode aan mijn lief
liefde voor mijn lief ben je echt of slechts fictief liefde is explosief maar ook destructief |
Ode aan Cheese Union Chips
Door jou ziet mijn vriendje pips die geur uit mijn mond is nog erger dan...........Martin Gaus zijn kont :| |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.