![]() |
nou mij dus echt niet gezien :no: flikker maar op met je afval... des helemaal niet schoon :no:
|
Citaat:
maar ik kan wel begrijpen dat jongens geen zin hebben om sex te hebben tijdens je maandstonden, en ik zou dan ook niemand verplichten ;) |
Citaat:
bloed afval.. bla bla :kots: |
Citaat:
|
ik ben piloot ;)
|
Ik heb er zelf ook helemaal geen fijn gevoel bij en mijn vriend ziet het niet zitten. Als we het echt niet meer houden tijden mijn ongesteldheid dan gaan we wel in bad of onder de douche :9
|
Citaat:
ze doen dan maar anaal :Y) :{ |
Citaat:
ik ben juist extra gevoelig als ik ongesteld ben O-) mn vriend wil alleen graag daarna onder de douche. Tis ook niet dat er liters uitkomen, zeker niet als je sex hebt :p |
Citaat:
dan toch liever in het bloed dan in de :x |
Citaat:
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als hij ooit anaal zou willen, dan ik dan eerst een vinger in zijn kont mag rammen en als hij het lekker vindt ik ook wel wil hehe....heb ik mooi geregeld. :d Edit: niet dat ik dat wil, absoluut niet haha |
Citaat:
one way traffic bij mij :d mijn vriend wil et overigens wel een keer proberen... maarja... wat wil die nou niet proberen :{ :p |
Citaat:
|
Citaat:
En m'n vriend wil het idd ook een keer proberen :p maar die wil idd ook alles eens proberen :p (deze maand is het gezeur over trio's :rolleyes: ) |
Citaat:
*zucht* mannen en trio's :rolleyes: Gelukkig is mijn vriend er nog nooit over begonnen, maar die is ook wel van de dingen uitproberen |
Citaat:
en die wil ik nou wel een keer proberen :Y) lol |
Citaat:
|
Citaat:
wel fijn :) |
anaal is misschien raar, maar niet vies. in dat uiteinde van je eh darm zeg maar (hoe heet dat:9) waar je vinger (of wat dan ook :D) in gaat, je ontlasting staat niet constant niet ofzo. dan zou ook je ondergoed heel de dag vies zijn? :p
|
Citaat:
(en dat stukje darm heet dacht ik endeldarm) |
na de sex ff op je rug blijven liggen met opgetrokken benen en dan snel(!!) naar de wc. Hij moet trowuens wel even afvegen aan een handdoek, niet aan de lakens (ieieieieh) en jij kan ook gewoon ff op die handdoek rechtop gaan zitten... komt dr vanzelf weer uit dan.
|
Citaat:
nee er zit niet steeds ontlasting in dat stukje maar aangezien ik van kinds af aan al spastische darmen heb, is het bij mij toch echt een ONE WAY EXIT :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.