Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   sex zonder condoom (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46396)

MarvinV 26 May 2004 14:17

nou mij dus echt niet gezien :no: flikker maar op met je afval... des helemaal niet schoon :no:

Sedes 26 May 2004 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarvinV
nou mij dus echt niet gezien :no: flikker maar op met je afval... des helemaal niet schoon :no:
idd, flikker maar op met iedere keer die sperma :| das helemaal niet schoon ;)

maar ik kan wel begrijpen dat jongens geen zin hebben om sex te hebben tijdens je maandstonden, en ik zou dan ook niemand verplichten ;)

MarvinV 26 May 2004 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
idd, flikker maar op met iedere keer die sperma :| das helemaal niet schoon ;)

maar ik kan wel begrijpen dat jongens geen zin hebben om sex te hebben tijdens je maandstonden, en ik zou dan ook niemand verplichten ;)

euhm sperma... vrouwlijk vocht oke...

bloed afval.. bla bla :kots:

psychobunny 26 May 2004 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarvinV
euhm sperma... vrouwlijk vocht oke...

bloed afval.. bla bla :kots:

Een echte schipper... :)

MarvinV 26 May 2004 15:09

ik ben piloot ;)

Sanne 26 May 2004 15:53

Ik heb er zelf ook helemaal geen fijn gevoel bij en mijn vriend ziet het niet zitten. Als we het echt niet meer houden tijden mijn ongesteldheid dan gaan we wel in bad of onder de douche :9

Sedes 26 May 2004 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Ik heb er zelf ook helemaal geen fijn gevoel bij en mijn vriend ziet het niet zitten. Als we het echt niet meer houden tijden mijn ongesteldheid dan gaan we wel in bad of onder de douche :9
ik heb ook zo'n vriendin die het zelf niet wilt..
ze doen dan maar anaal :Y) :{

0Vera 26 May 2004 17:02

Citaat:

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH :kots: :x

ik ben juist extra gevoelig als ik ongesteld ben O-)
mn vriend wil alleen graag daarna onder de douche.
Tis ook niet dat er liters uitkomen, zeker niet als je sex hebt :p

Sedes 26 May 2004 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH :kots: :x

idd ;)
dan toch liever in het bloed dan in de :x

Sanne 26 May 2004 17:13

Citaat:

dat lijkt me nou echt vreselijk!!
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als hij ooit anaal zou willen, dan ik dan eerst een vinger in zijn kont mag rammen en als hij het lekker vindt ik ook wel wil hehe....heb ik mooi geregeld. :d

Edit: niet dat ik dat wil, absoluut niet haha

0Vera 26 May 2004 17:16

Citaat:

Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als hij ooit anaal zou willen, dan ik dan eerst een vinger in zijn kont mag rammen en als hij het lekker vindt ik ook wel wil hehe....heb ik mooi geregeld. :d

dat lijkt me sowieso ook al ranzig :{

one way traffic bij mij :d

mijn vriend wil et overigens wel een keer proberen... maarja... wat wil die nou niet proberen :{ :p

Sanne 26 May 2004 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
dat lijkt me sowieso ook al ranzig :{

one way traffic bij mij :d

mijn vriend wil et overigens wel een keer proberen... maarja... wat wil die nou niet proberen :{ :p

haha ja het lijkt mij ook ranzig, maar wou alleen maar aangeven dat hij het niet raar moet vinden dat ik iets niet wil, terwijl hij het bij zichzelf ook absoluut niet zou willen

Sedes 26 May 2004 17:30

Citaat:

oow, ik had gezegd dat ik dan eerst een dildo in z'n kont ging rammen :Y) (wil m'n vinger daar niet steken :s)

En m'n vriend wil het idd ook een keer proberen :p maar die wil idd ook alles eens proberen :p (deze maand is het gezeur over trio's :rolleyes: )

Sanne 26 May 2004 17:34

Citaat:

oow, ik had gezegd dat ik dan eerst een dildo in z'n kont ging rammen :Y) (wil m'n vinger daar niet steken :s)

En m'n vriend wil het idd ook een keer proberen :p maar die wil idd ook alles eens proberen :p (deze maand is het gezeur over trio's :rolleyes: )

ja dat had ik beter kunnen zeggen ja haha :d
*zucht* mannen en trio's :rolleyes:
Gelukkig is mijn vriend er nog nooit over begonnen, maar die is ook wel van de dingen uitproberen

0Vera 26 May 2004 17:56

Citaat:

ja dat had ik beter kunnen zeggen ja haha :d
*zucht* mannen en trio's :rolleyes:
Gelukkig is mijn vriend er nog nooit over begonnen, maar die is ook wel van de dingen uitproberen

wel grappig dat mijn vriend wat minder gecharmeerd is van trio's :p
en die wil ik nou wel een keer proberen :Y) lol

dext0r 26 May 2004 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
haha :) laat hem gewoon eens proberen :D wij doen het ook wel aan begin of eind van mn 'regels' en dan zie je er nix van toch martijn? :+
nee zie je niets van O-) 8-)

anemic 28 May 2004 10:15

Citaat:

deze maand is ook triomaand bij mij :P
wel fijn :)

AmbyPur 28 May 2004 17:31

anaal is misschien raar, maar niet vies. in dat uiteinde van je eh darm zeg maar (hoe heet dat:9) waar je vinger (of wat dan ook :D) in gaat, je ontlasting staat niet constant niet ofzo. dan zou ook je ondergoed heel de dag vies zijn? :p

Sedes 28 May 2004 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
anaal is misschien raar, maar niet vies. in dat uiteinde van je eh darm zeg maar (hoe heet dat:9) waar je vinger (of wat dan ook :D) in gaat, je ontlasting staat niet constant niet ofzo. dan zou ook je ondergoed heel de dag vies zijn? :p
ervaring? :p

(en dat stukje darm heet dacht ik endeldarm)

SweetEighteen 29 May 2004 17:35

na de sex ff op je rug blijven liggen met opgetrokken benen en dan snel(!!) naar de wc. Hij moet trowuens wel even afvegen aan een handdoek, niet aan de lakens (ieieieieh) en jij kan ook gewoon ff op die handdoek rechtop gaan zitten... komt dr vanzelf weer uit dan.

0Vera 29 May 2004 19:43

Citaat:

(en dat stukje darm heet dacht ik endeldarm)
:yes:
nee er zit niet steeds ontlasting in dat stukje maar aangezien ik van kinds af aan al spastische darmen heb, is het bij mij toch echt een ONE WAY EXIT :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.