![]() |
Citaat:
(gelukkig is dit een erg interessante toevoeging 8) ) |
Citaat:
*heeft stuk of 5snoopy string* wat waarschijnlijk nog meevalt En ik heb ook oorbellen met 6sterretjes aan aan.. toevallig van de six?? |
spijkerbroek (garcia)
zwart truitje waarbij het lijkt alsof er een wit bloesje met zwarte krijtstreep onder zit zwarte gympies witte sokken donkerblauwe kanten bh met bijpassende string zilveren kettinkje ring 4 oorbellen |
gele kill bill schoenen
hello kitty sokken zwarte vage broek van een of ander vaag spul gele tanktop geel vest ketting 2 fel gekleurde armbanden 2 ringen horloge owja en string en BH met koeienprint :+ |
- wijde meisjes-skatebroek van stuka
- blauwe allstars - adidas-jasje - shirtje van Mark Foggo's Skasters - zwarte bh - zwarte boxer - halve regenboogsokjes - zilveren enkelebandje en roze zweetbandje |
Op het moment alleen een zwarte boxer.. Moet me nog ff aan gaan kleden
|
heb een andere broek aangedaan :+
heeft nu een zwarte soulbrouk aan van uhh dat ripstof :p |
- Lichtbruine ribbroek van G-Star
- Donkerbruine trui van Chasin' - Grijs t-shirtje dr onder, weet niet welk merk. - oerdegelijke grijze boxershort - zwarte sokken - bruine schoenen van een merk van Invito :? |
-Replay spijkerbroek
-Wit vestje -Zwart topje eronder -zwarte sokken -zwart ondergoed -swatch horloge -zilveren oorbellen -dkny schoenen |
Rode carsbroek
Wit shirtje met dat chinese mensje erop, pucca geloof ik:+ zwart ondergoed Niks in m'n haar 4 ringen 2 oorbellen ketting 2 armbanden horloge |
vandaag:
- Rode lacoste polo - bruine rib broek van G star - ring - koningschakel armband en ketting - boxer met snoopy :p - sokken - schoenen |
net ff gedoucht want ik had gesport enzo dus weer andere kleren aan
- rode 3kwartbroek van overzeas - blauwe allstars - lichtblauw hemdje van de hema - bandshirt van the bips - super de boer shirt - super de boer sjaaltje moet zo werken dus :p |
-zwarte enkel zokjes
- witte adidas van heel lang gelee:p - Blauwe wolkjes string - Donker blauwe jeans - Zwarte bh - Donker blauw Pinkpop t-shirt - Me horloge heb ik eigenlijk OM maar oke:p - me peace hanger - 2 ringen |
behalve m'n rok eigenlijk volledig in het zwart vandaag ...
zwart uitgesneden t-shirt zwarte bh zwarte onderbroek beige rok mijn polshorloge en een paar oorbellen |
Citaat:
ik heb maar 2 snoopystrings en 2 snoopyboxertjes 8) |
zwart t-shirt, levi's 501, geitenharen sokken, legerkisten. +ketting om en oorbel in
|
Ik draag nu:
- zwarte Hugo Boss polo - daaronder een wit t-shirt van Slazenger - een Digo broek, lichtgekleurd/cremekleurig - zwarte boxershort - witte sokken (merk weet k niet) - M'n Tommy Hilfiger schoenen - Titanium prisma-horloge |
Citaat:
|
van beneden naar boven
# esprit schoenen # Blauwe sokken # Spijkerbroek # Blauw gestreepte riem # Zwart spaghetti hempje # Blauw v-hals tshirt eroverheen # armbandjes en da wast |
gif groene polo
witte polo (ja overelkaar ja:+ ) zwarte 3/4 skatebroek van overzeas nijntje sokken gele kill bill schoenen roze bh en string van snoopy houte kralen ketting 2 groene six armbanden 2 ringen |
- lichtblauw o'neill shirt met lange mouwen
- daaroverheen een rood heideroosjes-shirt - dickies lange spijkerbroek - regenboog halve sokjes - blauwe allstars - roze hemdje van de hema - bordeaux rode bh - bordeaux rode boxer - zwart zweetbandje - houten kralen ketting - mijn rode dieselbril |
Citaat:
|
*wit met blauw t-shirt
*spijkerbroek *zwarte sloggie *geen bh *witte sportsokken omdat de zwarte op waren *zwarte schoenen. *horloge |
kleren :z
|
Citaat:
|
ik snap nu opeens waarom m'n klasgenoten zo raar naar me stonden te kijken :huh:
|
+ Spijkerbroek van only die te groot is :(
+Zwart truitje met 3/4 mouw en brede hals +witte sokken +witte string met een spinnetje erop die bestaat uit een heleboel touwtjes +creme kleurige bh +10 ringen +horloge van esprit +armband van mn oma +7 oorbellen. +nike petje :+ |
grijs RL t-shirt 8{
beeeeeeeeeeige h&m broek zwarte sokken :+ witte boxer mijn oranje puma schoenen |
spijkerbroek
zwart shirtje zwarte sokken zwart ondergoed :+ |
witte spijkerbroek van levi's
zwart truitje met v-hals van D&G witte string lichtblauwe bh pantykousjes witte instapschoentjes met hak van Dyva |
Citaat:
|
spijkerbroekje (die zit zooooo lekker!!)
rood shirtje met 3/4 mouwen en kraagje zwart ondergoed zwarte sokken horloge regenboog oorbellen |
zwarte broek, en zwart truitje en zwarte sokken... totally black dus
|
Citaat:
|
Citaat:
witte trui, zwarte broek, boxxxer, geitenharen sokken, legerkisten +ketting en oorbel |
Deels werkkleding:
Mijn kistjes Dikke zwarte sokken Zwarte broek Rode string :$ Shirt met allerlei figuurtjes -erg kinderachtig ;) - Rood vestje Geen sieraden ofzo |
Citaat:
zwart t-shirt, zwarte broek, boxxxer, geitenharen sokken, legerkisten + ketting en oorbel |
today:
- afgeknipte blauwe skatebroek van wally's - bandshirt van the spades - zwarte trui van nirvana - rode dieselbril - skate-adidasshoes met rooie veters - kleurtjeskraaltjesketting - zwarte boxer van de hema - zwarte bh van de hema - zwarte halve sokjes |
bordeaux rode boxer :D
blauwe sokken, blauwe longsleeve blauwe carhartt broek dc shoe axel..ook blauw :p |
Ik ga retro en heb mijn brazilië wereldkampioen 1994 tshirt aan, gekocht in 95 :+
|
- nederlands elftal-shirt :+
- met een blauwe polo met lange mouwen eronder (eigenlijk is het 1 van de vijf super de boer polo's :+) - lange zwarte ribbroek - halve sokjes van puma - tijgersloffen _0_ - zwarte boxer van de hema - zwarte bh van de hema |
Citaat:
|
lange, geelachtige broek, zwarte onderbroek, lichtblauw beha, lichtgroen topje met eenandergroen t-shirt met driekwartsmouwen erboven, uurwerk, armbandje en oorbellen
|
nieuwe zwart/roze gympen met de losse zolen
grijze sokken lichte spijkerbroek met wijde pijpen van de h&m die enorm gaapt mijn zwarte riem zwart ondergoed van de hema wit topje van de hema wit tshirt met allemaal zwarte aapjeshoofden en een zilvere kettinkje van de hitkrant van 3 jaar terug ofzo mn twee ringen die ik standaard omheb zilveren ringetjes in mn oren dat is het wel :z |
Witte trui van vriend zijn werk
Rode trainingsbroek Wit t-shirtje Zwarte BH Rode kanten string Zwarte sokken Gouden armbandje met blauwe steentjes Zilveren horloge Blauw haarrekkertje |
mn bikini :$
en daarom gaak nu weer lekker zonnen :Y) |
zwarte broek met rode streepjes
zwart truitje met lang mouw waarvan de hals over mijn schouders hangt witte bh blauwe string en dezelfde sieraden als de andere keren :d |
zwart boxershortie
witte bh oranje losse broek turqouise t-shirtje vier armbandjes twee ringen halsketting |
camping outfit :thumbsup:
*schaamt* :$ |
handbal schoenen
witte sokken trainingsbroek shirtje bh en string kom net terug van weekendje weg :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.