![]() |
shrek2 _0_
|
ik ook :p
is wel leuk, maar niet zo leuk als shrek 1 :) |
Euro Trip, vond hem wel grappig :)
|
net maar weer es pulp fiction gekeken 8-)
|
Citaat:
|
shrek 2 (op pc)
ik ga hem nog is kijken in de bios. maar hij is cool _0_ 1 was leuker, maar ach, 2 mag er ook zijn. :Y) |
Citaat:
Verder een totaal niet grappige film vol fouten. Eerst waren ze in "londen" waar ze dus gewoon in een studio stonden, en daar ineens een Manchester United pub binnen kwamen... tuurlijk. En bij zo'n snel leadertje over Berlijn zat er een Nederlands plaatje bij. Het enige geinige stuk aan die hele film was dat Duitse broertje op het einde 8) |
The Last Samurai!
|
50 first dates _0_
|
50 first dates vond ik een _TE_ happy end :kots:
Citaat:
Ben nu shrek 2 kijken.. maar ga eerst maar ff slapen.. kijk later wel verde.. |
timeline
|
A Beautiful mind
|
Imperium Augustus :thumbsup:
|
4 Rooms, geniaallll
|
vannacht: League of extraordinary gentleman
---------->: The Quick and the Dead vandaag: Master & Commander :7 |
Flodder in Amerika:+
|
The Godfather 1
Apocalypse Now The Score Marlon Brando-dagje vandaag, vanavond On the Waterfront |
Citaat:
|
The Recruit
|
Nogwattes River. Zeer goede film.
|
Citaat:
|
net The Last Samurai gezien
vet mooie film :thumbsup: _0_ |
10 things I hate about you, werd gedwongen die op een verjaardag te kijken.
brrr. |
Shrek 2:thumbsup:
1 was inderdaad leuker, maarja.. deze was spaans ofzo gesproken, misschien is engelse versie wel leuker:+ |
Citaat:
|
Elephant
Tyskie gaf um 1.5 sterren van 5 zag ik, maar ik vind de film toch wel wat hebben. 2 ventjes die ineens het idee krijgen iedereen op school neer te schieten. een 7'tje |
Gisteren Papillion op teevee, mooie film was dat.
|
Harry Potter 3:p
Op zich wel een leuke film om te kijken, had hem alleen wel een stuk spannender verwacht.. |
Citaat:
Ik blijf het de grootste rukfilm uit mijn collectie vinden... Zogenaamd artistieke film.. bah bah. Kun je lekker over filosoferen. Zou het komen omdat ze homoseksueel waren? Of was het toch de film over Hitler? Of dat ze zo goedkoop aan wapens kunnen komen? Of misschien dat de school een grote leerfabriek was? Cliché's afgewisseld met retetrage, doodsaaie scènes van scholieren (artistiek verantwoord dat het geen echte acteurs waren) die door een lelijk schoolgebouw lopen. Op basis van dat schietdrama had een dijk van een film neergezet kunnen worden. Maar dit is een emotieloos wangedrocht geworden.. maar wel artistiek tip-top in orde. :O :no: Laatst gezien: Kill Bill 2. |
Shrek
Deeltje 1 welteverstaan. :) |
CHOCOLAT!!!
ZALIGE film!! Johnny Depp is geweldig!! en ongeloooflijk sexy!! (fiouw, ni te doen... :p) |
love me if you dare..
zieke, vage, fantastische film |
Under Siege
Heerlijk, wat een foute film. :D Die Steven Seagal doet het em toch maar weer he _0_ |
Ladykillers ofzo .. onwijs saaie film met Tom Hanks :S
|
Twisted, goede film.
|
Shrek2.
:thumbsup: |
Gisteren:
The Discovery of Heaven (4e of 5e keer) -> Nog steeds ok Shrek 2 (2e keer) -> Ge-wel-dig Elephant (1e keer) -> Viel me heel erg mee |
50 first dates
|
Shark Attack *gaaap*
|
Gladiator
Vanavond pas voor 't eerst gezien :$ Mooie film
|
shrek 2
|
21 grams, goeie film 8{
|
the usual suspects met audiocommentaar van singer en senarioschrijver(naam kan ik ff niet uit me hoofd :$)
|
wrong turn, best spannend, maar geen topfilm
|
vannochtend (!!) true woman gekeken :S echt te saai gewoon.
|
Goodfellas.
|
S.W.A.T.
|
Citaat:
|
Gister een deel van Conan the Destroyer 8-)
En vandaag Harry Potter II, en die is wel heel slecht |
Instinct met cubua gooding Jr en Anthony Hopkins
:thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.